prata med speedparts och dom sa att motor lampan kommer att lysa om jag gör detta men är det inte bara att låssa på bateri polen och sätta te baka det så släcks den igen:/ ??????
Vad gör pluggen för nytta den tänds väll ändå?.. det är en ssab 9-5 2,3 -01
det undrar jag oxå??? pluggen avänds bara om du ska bygga om till öppet... jag har bytt till öppen dump på min och använder ovan nämnda plugg. men det fungerar inte på din bil
det undrar jag oxå??? pluggen avänds bara om du ska bygga om till öppet... jag har bytt till öppen dump på min och använder ovan nämnda plugg. men det fungerar inte på din bil
Jag hade en 9-5 aero -04 och då hade jag denna dump från speedparts som heter D1560 och då lös min motor lampa sen sa dom att jag måste ha en plugg och då gick det skit bra... Mer vet jag inte
why?
för att du har luftmänndmätare som mäter upp luften som din bil suger i sig om du släpper ut en del av den uppmätta luften så blir det fel och bilen börjar muppa sig
Senast redigerat av mannen666666 (23 december 2007)
hur gör du med lmm:n...kommer inte bilen att gå fett som fan om den inte får rätt värden? Finns ju hybrid dump åxå. Då får ju lmm:n en del luft i retur.
Jag har Hybriddump på min 9-5 med T7 styrsystem den muppar sig ibland o kan dö vid korsningar o dylikt. men som tur är inte ofta. tomgången blir även orolig. Skulle jag köpa ny dump idag skulle det bli en grov återcirkulerande