vad är det för fel på audiotop nudå??? ingen som hör enviss BLÅ gammal bubbla med 4st 15tummare? intemånga som hänger på den!!! så snacka skit o kolla upp saker innan ni öppnar käften!
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
vad är det för fel på audiotop nudå??? ingen som hör enviss BLÅ gammal bubbla med 4st 15tummare? intemånga som hänger på den!!! så snacka skit o kolla upp saker innan ni öppnar käften!
Haha, inget fel på audiotop! Sen har inte trådskaparen så mycket pengar att lägga ut. Bara för att en kille med en blå bubbla spelar som f*n med 4x15" så betyder inte det att vi snackar skit när vi rekommenderar basar i hans prisklass?
HAr kört med audiotops 12or tväå stykcen och dum pumpar på bra.. Kört med dubbla 15 i samma serie och blivit nöjd!!! Men kolla med www.sundsvalltuning.se och köp derar re audio re 12or SNUSKIGT bra säggs det
www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
okey blåser nog in o köper 2st 12" gas oranga sen då. men en sista fråga.... vad för grovlek behöver jag på högtalar kabeln? ska ju dra kabel från basen till såndär kontakt som man sätterfast i lådan sen därifrån till slutsteget.. antar att jag behöver max 4meter kabel om äns så mycket. men vad för grovlek??
okey blåser nog in o köper 2st 12" gas oranga sen då. men en sista fråga.... vad för grovlek behöver jag på högtalar kabeln? ska ju dra kabel från basen till såndär kontakt som man sätterfast i lådan sen därifrån till slutsteget.. antar att jag behöver max 4meter kabel om äns så mycket. men vad för grovlek??
Kör på 4mm2, det räcker gott och väl. Be att få lyssna på Gas metal basen också, dom spelar bra för 1000kr men är inte lika lättdrivna som nya Alpha serien. Är det inte bråttom med bas råder jag dig att vänta till elmia där dom alltid har pangpriser på billjud. MVH Fredrik
Haha, inget fel på audiotop! Sen har inte trådskaparen så mycket pengar att lägga ut. Bara för att en kille med en blå bubbla spelar som f*n med 4x15" så betyder inte det att vi snackar skit när vi rekommenderar basar i hans prisklass?
Det va just det jag gjorde, jag rekommenderade basar i hans prisklass....han hade ett tak på 1300-/st och de basar jag rekommenderade kostar 995-/st.....so what is the bug up the ass......
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Det va just det jag gjorde, jag rekommenderade basar i hans prisklass....han hade ett tak på 1300-/st och de basar jag rekommenderade kostar 995-/st.....so what is the bug up the ass......
tror att det som sticker i ögonen på folk är att du är importör och rekomenderar dina produkter hela tiden.
vore jag importör skulle jag inte springa runt och prisa mina saker till höjden på ett forum och rekomendera dom till alla, utan svara på frågor om någon ställer en fråga om specifik produkt, alltså i ditt sortiment.
Kör på 4mm2, det räcker gott och väl. Be att få lyssna på Gas metal basen också, dom spelar bra för 1000kr men är inte lika lättdrivna som nya Alpha serien. Är det inte bråttom med bas råder jag dig att vänta till elmia där dom alltid har pangpriser på billjud. MVH Fredrik
men behöver jag värkeligen så grov som 4mm2 de grövsta jag hittar på brl e 2,5 räcker inte det??
Du snackade om att 4x15" audiotop spelade som f*n. 4x15"=över hans prisklass. Yeye, skitsamma, han har ändå inte steg som orkar driva de basarna bra förmodligen.
jojo togbara ett exempel då han tyckte att de såg klena ut. 2st 12 spelar på! tycker bara att han skall välja något bra från början. och därför tycker jag att han skall välja audiotop.
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
jojo togbara ett exempel då han tyckte att de såg klena ut. 2st 12 spelar på! tycker bara att han skall välja något bra från början. och därför tycker jag att han skall välja audiotop.
Om han ska ha något bra från början, varför då välja audiotop???
tror att det som sticker i ögonen på folk är att du är importör och rekomenderar dina produkter hela tiden.
vore jag importör skulle jag inte springa runt och prisa mina saker till höjden på ett forum och rekomendera dom till alla, utan svara på frågor om någon ställer en fråga om specifik produkt, alltså i ditt sortiment.
Det handlar inte om att jag är importör, jag kollar om vad killen söker efter...och ska ja vara rent ärlig av erfarenhet så hänger inte element från M*s eller g*s med Audiotops elemnet i samma prisklass, det kan vilken säljare som helst som kan något intyga...jag rekommenderar mina produkter där dom passar inget annat....jag har ett troende där rätt grejor på rätt plats är passande, jag har byggt upp mitt arbetsliv runt det resonomanget och tro mig, det funkar...rätt man på rätt plats......
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Om han ska ha något bra från början, varför då välja audiotop???
En fråga: Vad kan du rekommendera som spelar, högre, bättre, snyggare för dom pengarna ???
då kan ja rekomendera RE RE12 2st som kostar 1500 för 2st, hos carbonize . Testar dessa själv nu och de spelar riktigt högt men behåller kontrollen även på de högre volymerna. de är de absolut de bästa jag har hört i den prisklassen.
Köp 2st magnat xtc300 basar, jag har en 12" sådan och den räcker mer än väl.
Folk som inte vet vad jag har i skuffen brukar vilja se basen för dom vägrar tro att det bara sitter en bas för den låter så grymt bra, tar låga toner helt underbart, man får ståpäls av dom låga frekvenserna för det kliar i hårbotten & käns innuti bröstet, spelar även rock, pop, trance mm utan några problem.
Tror bara att ditt slutsteg är på tok för klent för 2st magnater för dom kräver mkt effekt.
Nardik har dom till sänkt pris just nu för 1095kr styck, dom kostar annars 1595kr styck.