då har man beställt lite nya inredningsdetaljet nya pedaler med kolfiberlok och ett handbromshandtag i kolfiber sen så blev det en strobekit till att sätta i framlyserna leka lite med mopedister är alltid roligt
ingen som har några tips på snygga billiga beg fälgar ? 16" är det iallafall kollat en del på blocket men vet inte ens vad det är för bult mönster på den letade på fälgarna men stog inte
Bultmönstret på 740, 240 och iaf 940 är 5/108, men jag kommer inte ihåg vilken storlek det är på centrumhålet, men jag har för mej att det är 63 mm, men som sagt, jag kan ha fel:) Angående listerna under lyktorna, ta bort torkararmarna, spackla igen "hålen", och lacka dom vita, som bilen, kan bli snyggt!
shit vilken äklig färg på inredningen, annars såg den ju ut att vara i fint skick!
hehe den är lite mörkare än vad den blev på bilderna
måste ju säga att den blåa inredningen är bra mkt snyggare än den röda iredningen vissa 740 har af ... den såg ju fräsch ut
ja fy fan den röda är rikigt ful jora hela bilen är i redigt bra skick gubbägd sen 88 sen är det en pedant kille i 30års åldern som hade den gubben som kölpte den 88 byte in den mot en volvo 240 som rullat 9000 mil och så la han 87000 imellan
Bultmönstret på 740, 240 och iaf 940 är 5/108, men jag kommer inte ihåg vilken storlek det är på centrumhålet, men jag har för mej att det är 63 mm, men som sagt, jag kan ha fel:) Angående listerna under lyktorna, ta bort torkararmarna, spackla igen "hålen", och lacka dom vita, som bilen, kan bli snyggt!
Bil: 740/760/780, Årsmodell:82-92, Bultcirkel:5x108, ET:25, Centrumhål:65,1mm Tycker också att det skulle bli snyggast om du lackar listerna och nedre delen av blinkarna vita. Inredningen är ju fräsch Och testa med att köpa/tillverka en ny packning till oljepåfyllningskorken, det hjälpte i min...
Bil: 740/760/780, Årsmodell:82-92, Bultcirkel:5x108, ET:25, Centrumhål:65,1mm Tycker också att det skulle bli snyggast om du lackar listerna och nedre delen av blinkarna vita. Inredningen är ju fräsch Och testa med att köpa/tillverka en ny packning till oljepåfyllningskorken, det hjälpte i min...
ok ok tack för det är bara att hoppa in på skobes och köpa eller ? dom är ju volvo återförsäljare ska dit på torsda och hämta nya bromsar får kolla det då
var ute i nästan 4tim och höll på med motorn vill ha bort den där jobbiga hackande gången när man ligger på jämna varv så nu är det andra gången det blir bytt
tändstift tändkablar fördelardosan
men inget hjälper det måste ju vara misstädning när den håller på så där som om den dör i en halv sek sen hoppar igång igen riktigt jobbigt är det och går inte att få bort verkar det som
sen så har jag letat som en tok efter färgkoden men hittar den inte nån som vet vart den sitter ? kommer bilder på torsdag eller fredag då jag fått hem bromsarna och hoppas få hem mina nya fake kolfiber pedaler luftfilter och handbromshandtag i kolfiber sen så kommer det ett strobekit i samma veva ingen som vet vart man kan kjöpa en polis siren så det låter som dom svenska polisbilarna ?
Färgkoden ska sitta på en liten nitad platta.. kan ta bild på hur plattan ser ut om ett par timmar när det blir lite ljusare..
ok får kolla det sen ska börja mäta lite för baslåde bygge imon me dock måste bromsarna fixas klart jävla slit med dom där bromsarna som bara rosta fast
update "liten" rivit ur lite lister där jag dragit högtalar kablar och kablar till slutsteg hittade 2cd skiva undr baksättet och 2st såna där små spritflaskor dock hällde jag ut dom sen har jag suttit och försökt skriva ut vita mätartavlor men det funkar fan inte ;S blir antigen förstora eller försmå kass skrivare antagligen förstår mig inte redigt på denna dumbruken ingen som har lust att skriva ut några och sälja för en billig slant ?