farthållare, lampa i skuffen & skidluckan som du skrev. Ska något långt in i baken så fäller jag sättet. Sen kan man väll säga reservhjulet för om det skulle hända något skulle jag vara för lat för att skruva på det.
Snarare cigtändaren - för rökning och bilkörning går inte alls ihop! Askkoppen däremot är utomordentlig som förvaring för parkeringpengar.
Ciggtändare är onödigt, dock har jag bara uttag i min bil och en plastplupp, uttag är ju praktiskt att ha till mycket.
Askkoppen är också onödigt, brukar dessutom vara jobbigt att ha pengar i dom, svåra att komma åt men det beror väl på modell iofs. Dock saknar min bil rökpaket helt vilket jag är glad över.
Lampan i skuffen är ju grymt bra! Skulle verkligen inte vilja vara utan i min bil iaf.
Jo jag har använte den också en gång och då glömde jag den på i 3 dagar och bilen hade ganska dåligt batteri redan innan så den startade inte sen. Därför tycker jag inte om den lampan.
Jo jag har använte den också en gång och då glömde jag den på i 3 dagar och bilen hade ganska dåligt batteri redan innan så den startade inte sen. Därför tycker jag inte om den lampan.
På normala bilar tänds den automatiskt när man öppnar luckan, och släcks när man stänger den Annars lär jag också glömt den och tyckt den var mindre bra. Alternativt aldrig använt den.
Hmm original utrustning så måste det ju vara stoppuret med varvtidsfunktion, vem har tid att pilla på det!? Annars som Sharky säger, askkopp, men den kan man ju förvara mynt i..
Ända onödiga med utrustning är väl att de väger o kan gå sönder:)
En mugghållare skulle jag vilja ha därimot.. sjukt dåligt på en bil som gjordes för amerikaner.. =/
kommer jag ha i min sen..två tillomed
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"