2360
Sök

Hatar inbrott!!

98 Inlägg
7 november 2004
Trådstartare
Hade nyligen köpt en ny stereo nya basar o vad känar det till när man får inbrott i bilen, den eller dem som gjorde det skulle jag kunna slå sönder..... dem har pajjat larmet, låset sedan har idioterna slite sönder halva inredningen för att komma åt stereon Känns inge kul o ha en fin bil i dessa skitsamhällen vi lever i sad USCH SÅ TRÖTT!!!!

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

Tokig
83 Inlägg
8 november 2004
Jag lider med dig, har haft inbrott många gånger i mina bilar så nu kör jag en skrotig volvo till vardags o så har jag finbilen i garaget.

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)

Herr
17 Inlägg
8 november 2004
tell me about it.
Har iofs aldrig haft inbrott, men jag ogillar lika mycket folk som går ut och gör en fet repa på bakskärmen som är runt 40 cm lång...

Edit:
är inte den svenska avundsjukan härlig så säg smile
Senast redigerat av idge (8 november 2004)

Magnas inter opes inops

98 Inlägg
18 november 2004
Trådstartare
Jo repor har jag med fått det värsta var det att den var precis nylackad... ska köpa mig en skitbil istället hmm

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

Tjeckisk maffia medlem
71 Inlägg
19 november 2004
Det är bra med ett låst garage....Tycker synd om er storstads människor där garage är svårt at komma över. Ett tips är att sätta fisk hulingar i en dyna och lägga i förar stolen....

48 Inlägg
20 februari 2005
Sätt in extra siren i bilen med fördröjning. En siren med en sådär 140 db. Blir fint det. Dom testar en gång och sedan sitter dom där med hörselskador

5 Inlägg
20 februari 2005
jag hatar också inbrott. Fick inte bara inbrott i min de tog hela bilen. Men de tog lirarna på bar gärning några timmar senare. Men nu står man här med en bil på verkstan som är lensad på allt av värde. jobbigt som fan när folk inte har fattat de här med att jobba få lön köp delarna. utan tar dem av andra

JoBo/Malm

48 Inlägg
20 februari 2005
finns dom som inte fattar vad som tillhör andra.

Bilbyggare
225 Inlägg
27 mars 2005
jag har juh ingen lyxbil som man kanske ser ... ( men den e min pärla och den ska bli fin)  det är efter jag har flyttat från detta hus!
För grannarna har vart på bilen ett flertalet gånger.
ena gånger placerar dom massor med skit på bilen, senare har dom pungterat ena däcket och nu senast har dom proppat igen avgasröret med massa skit ..
detta är endast för att som ogillar att min bil e i deras område eftersom jag kommer hit sent osv ...

men ja lider med er som får inbrott o så,  fick det i min förra bil ... men dom fick inte loss stereon, ( Nybörjare? )

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come

Mr JoJJe
132 Inlägg
27 mars 2005
Jag har inte vart med om något inbrott "än", men min pappa hade förut en Golf IV Gti och den blev bestulen på bilstereon. Men det roligaste är att dem hade inte brutit in sig i bilen, nej dem hade tagit en skruvmejsel och vridit i nyckelhålet och vipps åker samtliga vindrutor ner! Helt j*vla sjuk!

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx

Bilbyggare
225 Inlägg
27 mars 2005
Johan.T. skrev:
och vipps åker samtliga vindrutor ner! Helt j*vla sjuk!

jeklar, samtliga vindrutor?
hur många har en golf IV egenterligen ?
min 850 har en iaf och 4 stora sidorutor + 2 små fönster samt en bakruta,
men han kanske hade special byggt bilen ?

haha tongue

Skokloster here we come

15 Inlägg
27 mars 2005
Hehe, hygglo tongue

If U stand 4 nothing, U´ll fall 4 anything

20 Inlägg
27 mars 2005
ja håller me om att få nerrepad bil har man ju oxå fått 2gånger börjar bli less skulle slåihjäl den som gjorde de...

Mr JoJJe
132 Inlägg
27 mars 2005
nofearsy skrev:
Johan.T. skrev:
och vipps åker samtliga vindrutor ner! Helt j*vla sjuk!

jeklar, samtliga vindrutor?
hur många har en golf IV egenterligen ?
min 850 har en iaf och 4 stora sidorutor + 2 små fönster samt en bakruta,
men han kanske hade special byggt bilen ?

haha tongue

haha! sry skrev "lite" fel, menar alla fyra rutor som "går" att hissa ner. big_smile

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx

Bilbyggare
225 Inlägg
27 mars 2005
de låter lite bättre de tongue
vet inte om en nerhissbar vindruta skulle vara så mysigt tongue

Skokloster here we come

Rallyförare
1 075 Inlägg
27 mars 2005
Inte kul när det händer, men det är klart har man vandalerna på bild/film så underlättar det ju,, tröttnade för ett par år sen och skaffade videoövervakning, i nuläget har jag 5 kameror uppsatta, kamera 4:a skickar ut dom senaste aktiviteterna på internet i form av stillbilder... se själva på:
http://www.sr1.se/videosuv.html

I dom flesta fall kan din lokala polis säga vilka det är som är med på bild.

Bilbyggare
225 Inlägg
27 mars 2005
Carnageman : Eran hemsida e ur kass, nu menar jag inte dålig på så sätt men den ligger nere så himla ofta,  du får skaffa en ny leverantör/host
men annars är den toppen big_smile

Skokloster here we come

Rallyförare
1 075 Inlägg
27 mars 2005
Det är webbservern som är mångo, ska fixa en ny webbserver som funkar bättre...
nofearsy skrev:
Carnageman : Eran hemsida e ur kass, nu menar jag inte dålig på så sätt men den ligger nere så himla ofta,  du får skaffa en ny leverantör/host
men annars är den toppen big_smile

Bilbyggare
225 Inlägg
27 mars 2005
jo du får setill att fixa de där,  inge kul att sitta o försöka kolla på en sida som inte fungerar sad

Skokloster here we come

Jägermeister
910 Inlägg
8 april 2005
Fattar vad du menar, vi borde ha som i arabstaterna att man hugger armen av dom som stjäl...smile Först så jobbar man som ett svin för att få ihop till dyra grejer sen kommer nån no good as hole och snor grejerna som man jobbat ihop till...nästan så man släpper en tår.. Säger bara: DET MAN NTE KÖPT FÖR EGNA PENGAR SKA MAN BARA SKITA I ATT RÖRA!!!!

En gång är ingen gång...

Sök