s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.
  • 108 Följare
  • 1 466 790 Visningar
  • Uppdaterades senast 5 januari 2019
volvo240R
6 april 2008 · 1 964 Inlägg

Joas_86 skrev:
Fan det börja bli riktig hett detta smile Snygg bygge. De jag är glad över, de är att du inte har plasta osv som japan bilar ;P

man tackar så jätte mycket big_smile inge plasta skit här inte tongue

volvo240R
6 april 2008 · 1 964 Inlägg

Djem skrev:
mitt tips hade varit om du hadde klätt väggarna i grått me å ha svart i bakgrunden min smak smile

hehehe tongue silver är det ju big_smile men du ska se när det blir klart big_smile det kommer bli fint big_smile

Djem Think Better Cars
6 april 2008 · 447 Inlägg

volvo240R skrev:

Djem skrev:
mitt tips hade varit om du hadde klätt väggarna i grått me å ha svart i bakgrunden min smak smile

hehehe tongue silver är det ju big_smile men du ska se när det blir klart big_smile det kommer bli fint big_smile

jag tänkte mest på plattan runt kondingen... framför

Mvh // Djem
Opel Astra 1.6 5D "White Pearl" (2009)
plumpen Mohaaaa
6 april 2008 · 95 Inlägg

Ja vad säger man det är ju så man får en tår i ögat..
Brutalgrymt... Ler varje gång jag får ett meddelande på mailen om att det finns ny info på detta projekt..

volvo240R
6 april 2008 · 1 964 Inlägg

Djem skrev:

volvo240R skrev:

Djem skrev:
mitt tips hade varit om du hadde klätt väggarna i grått me å ha svart i bakgrunden min smak smile

hehehe tongue silver är det ju big_smile men du ska se när det blir klart big_smile det kommer bli fint big_smile

jag tänkte mest på plattan runt kondingen... framför

okej tongue men du kommer nog först sen hur ja tänkt med allt big_smile

volvo240R
6 april 2008 · 1 964 Inlägg

plumpen skrev:
Ja vad säger man det är ju så man får en tår i ögat..
Brutalgrymt... Ler varje gång jag får ett meddelande på mailen om att det finns ny info på detta projekt..

oj nu fick ja en tår i ögat av lycka big_smile det är glädjande att du premenrarar på min tråd big_smile det är såna här fina komentarer som får man att kämpa vidare big_smile tack så jätte mycket big_smile

ReinarT Svetsrobotprogrammerare
6 april 2008 · 364 Inlägg

fan de blir ju bara bättre och bättre för varje uppdatering smile, synd att inte min trådprenumeration funkar bara hmm

volvo240R
6 april 2008 · 1 964 Inlägg

man tackar big_smile jasså funkar inte den :S ? va konstigt

ERTYY
6 april 2008 · 299 Inlägg

volvo240R skrev:
ja allt kommer att kläs svart big_smile neon kommer att hämta lite här och där sen tongue

Okej blir nog rart de!

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ReinarT Svetsrobotprogrammerare
6 april 2008 · 364 Inlägg

volvo240R skrev:
man tackar big_smile jasså funkar inte den :S ? va konstigt

hittade felet, gmails skräppostfilter, måste ha klickat fel nån gång ;D

krutmats
9 april 2008 · 1 892 Inlägg

Fiiii fan Jimmy vad fint det ser ut!!!  vilket snyggt bygge!!  klockrent med kondingen !!! Riktigt imponerad!! big_smile  Mvh/Englund

volvo240R
9 april 2008 · 1 964 Inlägg

ReinarT skrev:

volvo240R skrev:
man tackar big_smile jasså funkar inte den :S ? va konstigt

hittade felet, gmails skräppostfilter, måste ha klickat fel nån gång ;D

hehe ja ha okej big_smile men då vet du ju vad felet är iaf big_smile

volvo240R
9 april 2008 · 1 964 Inlägg

krutmats skrev:
Fiiii fan Jimmy vad fint det ser ut!!!  vilket snyggt bygge!!  klockrent med kondingen !!! Riktigt imponerad!! big_smile  Mvh/Englund

man tackar mats big_smile ska försöka hinna klart i helgen och klä och dra kablar till allt, får väl se hur det går big_smile men ja tackar så jätte mycket för den fina komentaren big_smile

krutmats
10 april 2008 · 1 892 Inlägg

ja men tacka dig själv, du som gjort sallt jobb juhh, ja men jag tycker det ser grymt ut!!! där finns lite insperation att hämta big_smile  Mvh/Englund

Fawve Fotograf
10 april 2008 · 166 Inlägg

Så jäkla fint! big_smile

Senast redigerat av ProViva (10 april 2008)

SAAB - Move Your Mind.
Saab 9-3 Aero Coupé "Nordic Performance" (2001)
volvo240R
10 april 2008 · 1 964 Inlägg

krutmats skrev:
ja men tacka dig själv, du som gjort sallt jobb juhh, ja men jag tycker det ser grymt ut!!! där finns lite insperation att hämta big_smile  Mvh/Englund

man tackar mats big_smile ja kan säga att leka med konstskin är nog det roligaste ja har gjort i mina dagar big_smile men det som är lite synd är ju att tillverka alla delarna tar ju sån lång tid tongue men nu har ja äntligen kommit på hur ja ska sätta fast ena panelen mot baslådan big_smile med magneter kanske big_smile undra om det kan funka:D

volvo240R
10 april 2008 · 1 964 Inlägg

ProViva skrev:
Så jäkla fint! big_smile

man tackar så jätte mycket big_smile big_smile

Djem Think Better Cars
10 april 2008 · 447 Inlägg

volvo240R skrev:

Djem skrev:
mitt tips hade varit om du hadde klätt väggarna i grått me å ha svart i bakgrunden min smak smile

hehehe tongue silver är det ju big_smile men du ska se när det blir klart big_smile det kommer bli fint big_smile

svårt å förklara hur ja menar big_smile

Mvh // Djem
Opel Astra 1.6 5D "White Pearl" (2009)
krutmats
10 april 2008 · 1 892 Inlägg

volvo240R skrev:

krutmats skrev:
ja men tacka dig själv, du som gjort sallt jobb juhh, ja men jag tycker det ser grymt ut!!! där finns lite insperation att hämta big_smile  Mvh/Englund

man tackar mats big_smile ja kan säga att leka med konstskin är nog det roligaste ja har gjort i mina dagar big_smile men det som är lite synd är ju att tillverka alla delarna tar ju sån lång tid tongue men nu har ja äntligen kommit på hur ja ska sätta fast ena panelen mot baslådan big_smile med magneter kanske big_smile undra om det kan funka:D

ja va fan testa, låter som en bra lösning big_smile testa lite
ser så bra ut! mvh/Englund

volvo240R
10 april 2008 · 1 964 Inlägg

Djem skrev:

volvo240R skrev:

Djem skrev:
mitt tips hade varit om du hadde klätt väggarna i grått me å ha svart i bakgrunden min smak smile

hehehe tongue silver är det ju big_smile men du ska se när det blir klart big_smile det kommer bli fint big_smile

svårt å förklara hur ja menar big_smile

du får väl se vad du tycker när ja kommer ner till dej nästa helgg big_smile tänkte ja ska göra klart allting i helgen iaf big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang