okej är galler att tekomendera? uti fall att man får nå sten där så att inte kylaren går sönder?
ska du sätta den fram eller där org ic sitter? sätter du den vid org ic använder du org plaströr som tar in luft o då kan man sätta nån när där men tror inte det kommer komma in många stenar där!
har du planer på fmic eller kommer du köra me 9000 ic hela tiden?
okej . men ja får inte in oljekylaren mellan ic:n och kylaren . på bilden så sitter den inte på org ic platsen utan den sitter näre i vänstra hörnet vid 9000ic:n så lägger man sig och kollar in i fronten så ser man den. så ja kanske ska sätta galler där för att skydda mot stenar och andra saker som kan ligga efter vägen. ?
nej men läste på din sida att du ska ha fmic? därför ja sa att den kan sitta imellan då! oboy6 har det så. annars är ju org ic riktigt bra ställe. men ja vet inte om du ska sätta nät där måste det vara små ögglor och som inte ger med sig i första taget. tänk en sten i 110 knyck som kommer.. nätet måste vara rätt stabilt isf!
Jag valde att sätta min mellan kylaren och FMIC. Sitter perfekt där! Har du långa slangar skulle jag satt den på org ic plats för få ut slangarns längd. Såhär blev mitt i alla fall:
RB25DET, probably the best motorsound in the world!