Ångest är helt fel ord. Jag kan inte ens beskriva känslan ja har för att börja jobba imorrn igen.
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Jag har hunnit jobba 4 dagar redan i år. Eftersom jag går på timmar så tar jag allt jag kan få men någon ångest känner jag inte. Vill gärna åka dit och slita lite. Tycker jobbet är kanon.
Har inga som helst problem med att jobba. Som det känns nu är det riktigt kul och varierande.
Julen har ju vart lång nu. Synd att det inte var något i mellandagarna
Går ut på extraskift nu ikväll och jobbar till 06:00 på måndag. Det skiftet har jag aldrig vart på tidigare men säger inte nej till 375:- timmen eller vad det är för något man tycker om
Med 6-7 minuter till jobbet i uppvärmd bil, ingen trafik som hindrar, knappt några bilar i farten och väl framme är det bara bra arbetskollegor, bra jobb = dagarna bara går förbi.
Dagtid: är man hemma duschad och klar 15:30 = mycket ledig tid efteråt. Eftermiddag: sovmorgon, jobbar 4 dagar och gör helg på tordagen = 3 dagar helg.
Tror inte att det finns mycket bättre jobb, iaf inte för mig.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Usch jag e baskemig inte sugen iaf.. Åker till Oslo i kväll och kommer hem på Torsdag..Känns pissigt då dom kanske tvingar mig att plugga matte och samhällskunskap nu efter nyår bara för att jag inte e godkänd i de i Sverige...Får skicka in 1 riktigt bra ansökan till Peab senare idag så jag kanske kan få börja på asfalten.....Och komma hem till Sverige...
Börja förra veckan, men ja har mest ångest för att ja gick upp vid halv 2 idag, å att ja ska lägga mig vid 10-tiden igen eftersom att ja måste upp 04.00
Nej det kan jag inte påstå att jag gör, har jobbat i mellandagarna och imorgon börjar jag min 3månader långa pappaledighet Men ha det så kul alla ni andra, ska tänka på er
ska orka upp t skolan på onsdag.. fy fan, längtar ju inte precis, va på praktik i sexveckor innan jul, så ska la inte bli kul å komma tillbaka till slitet i skolan
Får hoppas nästa vecka blir bättre än denna... Gick hemma i 11 dagar för att komma tillbaka till tokstress i tre dagar för att massa andra va lediga, blir rena semestern nå på måndag:)
Själv har man jobbat två jular i rad nu Samt nyår, påsk, midsommar o så. Jobbar skift så det är bara o gilla läget, blir ju bra med pengar iaf Har ledigt i fem dar nu iaf
Ikväll drar man till Katrineholm på kurs i 4 veckor, så rätt skönt att komma bort från det riktiga jobbet. Men efter 2 veckors ledighet så kommer det endå att ta på.