2920
Sök

Börja ni Känna Jobb Ångest i morron ???

529 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
Suck man e inte road o börja jobba i morron varit ledig i 16dagar  det är  sjukt
va tiden ska gå fort.

Va har ni för kommentarer till detta kul o höra. / Johan

Volvo fore life :)

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
6 januari 2008
Gnällspikar tongue. Var själv ledig totalt 5 dagar under jul och nyår hmm

Allt för den där jävla hatten!

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
6 januari 2008
Ångest är helt fel ord. Jag kan inte ens beskriva känslan ja har för att börja jobba imorrn igen.

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

Colaberoende
1 219 Inlägg
6 januari 2008
Jag har hunnit jobba 4 dagar redan i år. Eftersom jag går på timmar så tar jag allt jag kan få men någon ångest känner jag inte. Vill gärna åka dit och slita lite. Tycker jobbet är kanon.

/Ena

Fisketokig
2 997 Inlägg
6 januari 2008
Redan jobbat lite tidigare i veckan.

Har inga som helst problem med att jobba. Som det känns nu är det riktigt kul och varierande.

Julen har ju vart lång nu. Synd att det inte var något i mellandagarna wink

Går ut på extraskift nu ikväll och jobbar till 06:00 på måndag. Det skiftet har jag aldrig vart på tidigare men säger inte nej till 375:- timmen eller vad det är för något man tycker om smile

Med 6-7 minuter till jobbet i uppvärmd bil, ingen trafik som hindrar, knappt några bilar i farten och väl framme är det bara bra arbetskollegor, bra jobb = dagarna bara går förbi.

Dagtid: är man hemma duschad och klar 15:30 = mycket ledig tid efteråt.
Eftermiddag: sovmorgon, jobbar 4 dagar och gör helg på tordagen = 3 dagar helg.

Tror inte att det finns mycket bättre jobb, iaf inte för mig.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 754 Inlägg
6 januari 2008
JAg ska till skolan i morrn, orkar inte tongue

Jag kan inget om allt.

2 271 Inlägg
6 januari 2008
Vart hemma i 18 dar med barn och meck, ska bli skönt att komma tillbaks och få slappna av lite!tongue

Ace Ventura
1 240 Inlägg
6 januari 2008
Usch jag e baskemig inte sugen iaf.. Åker till Oslo i kväll och kommer hem på Torsdag..Känns pissigt då dom kanske tvingar mig att plugga matte och samhällskunskap nu efter nyår bara för att jag inte e godkänd i de i Sverige...Får skicka in 1 riktigt bra ansökan till Peab senare idag så jag kanske kan få börja på asfalten.....Och komma hem till Sverige...

OEM <3
6 957 Inlägg
6 januari 2008
Börja förra veckan, men ja har mest ångest för att ja gick upp vid halv 2 idag, å att
ja ska lägga mig vid 10-tiden igen eftersom att ja måste upp 04.00 hmm

Ngn som har ett bra tips på hur man blir trött? tongue

OEM <3

281 Inlägg
6 januari 2008
Nej det kan jag inte påstå att jag gör, har jobbat i mellandagarna och imorgon börjar jag min 3månader långa pappaledighet big_smile
Men ha det så kul alla ni andra, ska tänka på er lol
Senast redigerat av Viggen77 (6 januari 2008)

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 januari 2008
ska orka upp t skolan på onsdag.. fy fan, längtar ju inte precis, va på praktik i sexveckor innan jul, så ska la inte bli kul å komma tillbaka till slitet i skolan sad

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Volvoturbo For Life
366 Inlägg
6 januari 2008
JohanMR850 skrev:
Suck man e inte road o börja jobba i morron varit ledig i 16dagar  det är  sjukt
va tiden ska gå fort.

Va har ni för kommentarer till detta kul o höra. / Johan

Skojar du? Tänk att tiden går så fort när man ändå inte gör ett skit.....usch nääää!!!!

En gång Volvo, Alltid Volvo

1 297 Inlägg
6 januari 2008
Har jobbat ons-fre förra veckan.. var så utvecklande så jag längtar till imårrn!

399 Inlägg
6 januari 2008
ja trodde ja skulle få jobba. men ja e hem permiterad minst 3 dar från och med imon.

VOLVO for life

BMW fantast
1 172 Inlägg
6 januari 2008
nej,, har semester.. men på fredag börjar man:(

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
6 januari 2008
Får hoppas nästa vecka blir bättre än denna... Gick hemma i 11 dagar för att komma tillbaka till tokstress i tre dagar för att massa andra va lediga, blir rena semestern nå på måndag:)

Körv
3 535 Inlägg
6 januari 2008
min anställning börjar imorgon big_smile Men Relacom sköt upp det så jag har betald ledighet en vecka först big_smile

Nåt bra måste man ju få nångång iaf wink

Truckdriving Man

Svartlistad
446 Inlägg
6 januari 2008
Min anställning börjar på tisdag tongue

Skogenracing.com
309 Inlägg
6 januari 2008
Själv har man jobbat två jular i rad nu tongue Samt nyår, påsk, midsommar o så. Jobbar skift så det är bara o gilla läget, blir ju bra med pengar iaf smile Har ledigt i fem dar nu iaf smile

------> www.skogenracing.com <------

puff
6 januari 2008
Ikväll drar man till Katrineholm på kurs i 4 veckor, så rätt skönt att komma bort från det riktiga jobbet.
Men efter 2 veckors ledighet så kommer det endå att ta på.

Sök