Ska gå upp 04.20 imorgon och hela veckan, jippie! Lite ångest för det faktiskt. När man bor långt ifrån kompisarna finns det ändå inget att göra på dagen när man jobbar tidigt skift.
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
har man ingen ledighet hinner man inte få så mkt ångest men hatar o gå dit likförbannat, speciellt när man blivit uppsagd men har 7 månaders uppsägningstid haha
Har inte varit ledig någonting under jul/nyår.... Jobbade julafton dag/natt och nyår var det samma visa... Så jag känner ingen som helst ångest... Men, fan... Jag hinner ju å andra sidan aldrig träffa mina kompisar längre... Jag börjar känna lite ångest för det nu när jag börjar tänka efter
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Har jobbat ons-fre denna veckan. Var väl inte speciellt glad över att börja igen i tisdags, men det har varit en rätt soft vecka. Inte många som jobbade, så det var lugnt och helt ok.
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Ska gå upp 04.20 imorgon och hela veckan, jippie! Lite ångest för det faktiskt. När man bor långt ifrån kompisarna finns det ändå inget att göra på dagen när man jobbar tidigt skift.
En annen går 04.00 varje morgon för att jobba, så gnäll inte