3015
Sök

gnäll tråden!

945 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
blacken skrev:
Och så vill jag utstöta ett kanon stort GNÄLL på alla dom sk""t muppar som ligger och trycker en i häcken när man håller lagstadgad ( nästan) på vägen. Har ni så dj""la bråttom, ta flyget..mad

word! hatar när man har folk i arslet mad
va händer om man har ungar i baksätet o ett rådjur hoppar ur framför vägen så man måste tvärnita?  PANG!

jonesono skrev:
richardoo290 skrev:

stör mig även på besservissar roll

Coolt... jag med.
Ge mig en enda adekvat anledning till att man skall sk*ta i särskrivningar.

för alla människor e olika, finns dom som alltid skriver perfekt. och så finns de dom som inte orkar bry sig när de skriver på FORUM! att störa sig på dem människorna är att störa sig på en folk-grupp. villket kan anses vara rasistiskt. och det är inte lagligt.. cool

+ du anses säkert vara garagets största nörd om du gnäller på särskrivningar..

Du kan väl inte mena att man kan jämföra särskrivare med ex. Judar eller Muslimer?
Det skulle vara ytterst intressant att höra en utläggning om vad likheten är?
Är jag rasist för att jag anser att folk bör läsa igenom det dem skriver innan dem postar?
Och till sist. Varför ska man inte bry sig om när man skriver på ett Forum? Är det inte lättare att skriva så att det blir lättförståeligt och korrekt?
Och jag vet att det kan vara jobbigt med stavning, meningsuppbyggnad och allt sånt. Jag är inte expert på det heller, men jag gör mitt bästa iaf.

Om jag trampat någon dyslektiker på tårna här så rösta en 1:a och skriv en hemsk kommentar...

blacken
10 januari 2008
Aga_Diff skrev:
blacken skrev:
Och så vill jag utstöta ett kanon stort GNÄLL på alla dom sk""t muppar som ligger och trycker en i häcken när man håller lagstadgad ( nästan) på vägen. Har ni så dj""la bråttom, ta flyget..mad

Annars går det utmärkt att flytta lite på sej? roll

Passar på att gnälla på alla j*vla muppar som inte flyttar på sej när man vill om...

Det ska jag INTE behöva göra när jag färdas i LAGSTADGAD hastighet.
Det är inte alltid möjligt ATT "lämna" plats åt alla skitstövlar som måste tränga sig fram överallt.
Senast redigerat av blacken (10 januari 2008)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 januari 2008
Sir_x skrev:
richardoo290 skrev:
blacken skrev:

va händer om man har ungar i baksätet o ett rådjur hoppar ur framför vägen så man måste tvärnita?  PANG!

jonesono skrev:

Coolt... jag med.
Ge mig en enda adekvat anledning till att man skall sk*ta i särskrivningar.

för alla människor e olika, finns dom som alltid skriver perfekt. och så finns de dom som inte orkar bry sig när de skriver på FORUM! att störa sig på dem människorna är att störa sig på en folk-grupp. villket kan anses vara rasistiskt. och det är inte lagligt.. cool

Du kan väl inte mena att man kan jämföra särskrivare med ex. Judar eller Muslimer?
Är jag rasist för att jag anser att folk bör läsa igenom det dem skriver innan dem postar?
Och till sist. Varför ska man inte bry sig om när man skriver på ett Forum? Är det inte lättare att skriva så att det blir lättförståeligt och korrekt?
Och jag vet att det kan vara jobbigt med stavning, meningsuppbyggnad och allt sånt. Jag är inte expert på det heller, men jag gör mitt bästa iaf.

Om jag trampat någon dyslektiker på tårna här så rösta en 1:a och skriv en hemsk kommentar...

det kallas att skämta?

terazzi
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
terazzi skrev:
Ska gnälla på en sak som hände för 1 månad sen då jag va ute och körde:
Ser en Nissan Terrano framför och det aset som låg framför mig på vägen ligger i 30km/h på 90 väg så har man fan inte där och göra..

Skulle göra en omkörning,vad tror ni idioten gör?
Jo han går ut och försöker preja mig av vägen!!!

Slutar med att jag bromsar in,lägger i lägre växel och kollar tills det är tomt..
Gasar till slut förbi han och räcker han fingret..

Så nu har jag gnällt av mig big_smile

de va ja cool

haha tur nån har humor iaf smile

Bärs!
3 456 Inlägg
10 januari 2008
blacken skrev:
Aga_Diff skrev:
blacken skrev:

Passar på att gnälla på alla j*vla muppar som inte flyttar på sej när man vill om...

Det är inte alltid möjligt ATT "lämna" plats åt alla skitstövlar som måste tränga sig fram överallt.

lol

Garaget.org peakade 2008.

blacken
10 januari 2008
jonesono skrev:
blacken skrev:
Norbro skrev:

men nu har han inte det för richardo har en helrätt lista!! gnäll på dej jonesono lol

BIG word!... Överenstämmer HELT med föregående talare. cool

Så du stör dig också på folk som vill ha ordning på språket?

Näää språket är viktigt, men listan som omnämns ÄR som det bevingade uttrycket säger " helrätt".

945 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
Sir_x skrev:
richardoo290 skrev:
blacken skrev:

det kallas att skämta?

Jahaja. Det är jobbigt att vara humorlös bland folk.

34 Inlägg
10 januari 2008
Gnälltråden..... Då skulle jag vilja gnälla på den personen som startade denna tråden eftersom han e så otroligt duktig på särskrivningar!

Fulländad

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 januari 2008
Sir_x skrev:

mm, det måste vara tufft.. läs nån humorbok så kanske du förstår hur det fungererar och kanske till och med lär dig att inte ta allt på fullaste allvar och skratta lite nångång emellanåt?

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
för alla människor e olika, finns dom som alltid skriver perfekt. och så finns de dom som inte orkar bry sig när de skriver på FORUM!

Allvarligt! Finns det? No shit!
I vilken mening gör detta att jag då inte "får" anmärka på att folk mer i regel än undantag (nåja) särskriver här?

richardoo290 skrev:
att störa sig på dem människorna är som att störa sig på en folk-grupp. villket är rasistiskt. och det är inte lagligt.. cool

Nej, det är det fortfarande inte. Du har missat min poäng med "dyslektikerna".
De riktiga dyslektikerna får ha sina särskrivningar/omskrivningar/meningsbyggnadsfel/whatever i fred.. dessa har en sjukdom och det är en jävla skillnad. Det du syftar på rör vanliga dyslektikerna blandat med allmänt lata snorungar som inte orkar bry sig. Var snäll och skilj dessa åt.

richardoo290 skrev:
dessutom förändras svenska språket hela tiden och har alltid gjort det tack vare oss..
skulle alla alltid prata perfekt svenska skulle vi fortfarande snacka medeltid-språk föfan!
släpp det?

No shit igen! Åter igen mer meningslöst vetande.

richardoo290 skrev:

So be it! Jag är garagets största nörd, för jag gnäller på särskrivningar. cool
Herre jävlar, mycket skoj skall man få läsa i sitt liv.

Låt mig gissa din ålder. 18-19?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

1 082 Inlägg
10 januari 2008
blacken skrev:
jonesono skrev:
blacken skrev:

BIG word!... Överenstämmer HELT med föregående talare. cool

Så du stör dig också på folk som vill ha ordning på språket?

Näää språket är viktigt, men listan som omnämns ÄR som det bevingade uttrycket säger " helrätt".

Det står för dig/er.
Jag kommenterade den, fick skit för det och en lektion i att inte anmärka på språk. Skål på den!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
10 januari 2008
blacken skrev:
Aga_Diff skrev:
blacken skrev:

Omg blacken, röd vecka?

Vill gnälla på den förbannade skatten, Ett paket cigg kostar 50:- och soppan är uppe i 13? Nej fyfan snart har man inte råd att röra på sig. Dom tänker inte på att 50% av sveriges befolkning är i ett STORT behov av bilen för att ta sig till/från jobbet och affärer och sådär. Sinnessjukt enligt mig.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 januari 2008
jonesono skrev:

låt mig gissa din. 68-70? lol
Senast redigerat av richardoo290 (10 januari 2008)

blacken
10 januari 2008
Aga_Diff skrev:
blacken skrev:
Aga_Diff skrev:

lol

lollolsmileneutralcoolroll

945 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
Sir_x skrev:

mm, det måste vara tufft.. läs nån humorbok så kanske du förstår hur det fungererar och kanske till och med lär dig att inte ta allt på fullaste allvar och skratta lite nångång emellanåt?

Jag kanske har oändligt massa humor. Kanske tycker jag att du är en idiot, och bemöter dig därför som en idiot.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 januari 2008
Sir_x skrev:
richardoo290 skrev:
Sir_x skrev:

Jag kanske har oändligt massa humor. Kanske tycker jag att du är en idiot, och bemöter dig därför som en idiot.

roll

1 082 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
jonesono skrev:

Jävlar du! Mental ålder som en gammal filosof.
Att döma av ditt uteblivna svar så tar jag det som att du nu förstår min tanke?!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 januari 2008
jonesono skrev:
richardoo290 skrev:
jonesono skrev:

Att döma av ditt uteblivna svar så tar jag det som att du nu förstår min tanke?!

skulle du läst tråden skulle du nu vetat att det var ett skämt, trodde du som är så smart o duktig skulle förstå det från början..  men släpp de nu, spänn av.
ta en bärs o meka bil för detta leder ingenvart endå,  hur mkt du än gnäller på folk kommer dem fortfarande att särskriva, och stava fel. roll

putte-p
10 januari 2008
Jag stör mig på nätspråket dvs alla förkortningar. LOL, ROTFLMAO osv (och så vidare). Google blir mer och mer besökt för att reda ut vad fan en människa menar! Missbruk av smileys är enormt irriterande. Det behövs inte 5-6 eller 200 st likadana! Andra stavningar på befintliga ord som kramis, vilket i sig redan är ett irriterande ord. Folk lyckas att skriva "kjamiz". Lägg av!

Vidare stör jag mig på människor som går omkring i mysbyxor som vardagsklädsel ute. Snorungar med smällare och raketer. Folk som inte kan ta egna beslut. Förare som inte kan köra bil. Listan kan göras lång, så jag nöjer mig här.

1 082 Inlägg
10 januari 2008
richardoo290 skrev:
jonesono skrev:
richardoo290 skrev:

skulle du läst tråden skulle du nu vetat att det var ett skämt, trodde du som är så smart o duktig skulle förstå det från början..  men släpp de nu, spänn av.
ta en bärs o meka bil för detta leder ingenvart endå,  hur mkt du än gnäller på folk kommer dem fortfarande att särskriva, och stava fel. roll

Yeah right! Vi säger så, grabben.

richardoo290 skrev:
"du e fan löjlig, detta är en gnäll tråd ? usch vad fjantigt att börja så..  vad irreterad man blir.. *gnäll* - *gnäll*"

richardoo290 skrev:
då måste jag gnälla mer på dig för jag blir så sur på folk som gnäller om särskrivning!

Jag är väldigt avspänd och det här har aldrig handlat om min smarthet/duktighet för min del.. det är någon helt annan som ständigt återkommer till detta...

Sök