3192
Sök

gnäll tråden!

Neerd
1 596 Inlägg
10 januari 2008
putte-p skrev:
Jag stör mig på nätspråket dvs alla förkortningar. LOL, ROTFLMAO osv (och så vidare). Google blir mer och mer besökt för att reda ut vad fan en människa menar! Missbruk av smileys är enormt irriterande. Det behövs inte 5-6 eller 200 st likadana! Andra stavningar på befintliga ord som kramis, vilket i sig redan är ett irriterande ord. Folk lyckas att skriva "kjamiz". Lägg av!

Vidare stör jag mig på människor som går omkring i mysbyxor som vardagsklädsel ute. Snorungar med smällare och raketer. Folk som inte kan ta egna beslut. Förare som inte kan köra bil. Listan kan göras lång, så jag nöjer mig här.

haha LOL på detta inlägg^^ nätspråket blir allt mer vanligt, i like it;)

GLHF

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

putte-p
10 januari 2008
alex_side skrev:
putte-p skrev:
Jag stör mig på nätspråket dvs alla förkortningar. LOL, ROTFLMAO osv (och så vidare). Google blir mer och mer besökt för att reda ut vad fan en människa menar! Missbruk av smileys är enormt irriterande. Det behövs inte 5-6 eller 200 st likadana! Andra stavningar på befintliga ord som kramis, vilket i sig redan är ett irriterande ord. Folk lyckas att skriva "kjamiz". Lägg av!

Vidare stör jag mig på människor som går omkring i mysbyxor som vardagsklädsel ute. Snorungar med smällare och raketer. Folk som inte kan ta egna beslut. Förare som inte kan köra bil. Listan kan göras lång, så jag nöjer mig här.

GLHF

Nu får jag googla hela natten pga dig cool

Neerd
1 596 Inlägg
10 januari 2008
putte-p skrev:
alex_side skrev:
putte-p skrev:

GLHF

Nu får jag googla hela natten pga dig cool

aawe haha^^ måste faktist bara säga en sak som jag stör mig på med det:P sålänge man skriver det så bryr jag mig inte.. men folk som pratar normalt och slänger in dem orden blir jag inte klok på:P roll

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

julgran
214 Inlägg
10 januari 2008
fan orka gå upp tidigt till skolan imorgon, börjar bli skoltrött nu efter 2 dagar :S

173 Inlägg
11 januari 2008
orka att strängen gick av på gitarren och smälde till på mig -.-

173 Inlägg
11 januari 2008
måste jag ju gnälla igen.. ÅÅÅHH så jobbigt att köpa nya strängar...

OCH IGEN

ÅHH så jobbigt att sätta på de nya strängarna...

OCH IGEN

ÅÅÅÅH så jobbigt att stämma om gitarren..

det ena leder till det tredje ;>

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:

gitarrer är för hippies!  mad

... lol ...

173 Inlägg
11 januari 2008
gitarrer är för oss som inte orkar med att läsa det du skriver. så vi spelar gitarr istället

;>

cool

terazzi
11 januari 2008
hahaha då ska jag gnälla igen,hittade nyss dem fälgarna jag vill ha kostar 25 lax och jag har inte råd wink haha smile
men Intercooler har jag råd till iaf.. alltid en början big_smile haha

1 752 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
gitarrer är för oss som inte orkar med att läsa det du skriver. så vi spelar gitarr istället

;>

cool

Haha orka att du sitter o gör samma sak o att du antagligen är bättre än mig på det med!

O orka att jag sitter o försöker lära mig spela gittar fast än det går åt pipsvängen o att jag inte blir ett dugg bättre...

O orka att jag inte hittar nån bra sida med akkord till gitarren så jag kan försöka lära mig o spela på min gitarr lite bättre!

O orka att jag annvänder ordfraseringen "orka" istället för "så vill jag klaga på"tongue

Orka med mej själv just nu helt enkelt...Nä bäst jag går o lägger mig tror jag!^^

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

173 Inlägg
11 januari 2008
orka att du inte orkar lära dig gitarr.... och orka att du inte har guitar pro som vissar lätt hur du lär dig nya låtar. orka att jag lär dig så du kan lära dig gitarr bättre ;>

Makaronborrare
993 Inlägg
11 januari 2008
richardoo290 skrev:
saab9_3turbo skrev:

gitarrer är för hippies!  mad

... lol ...

Har faktiskt spelat lite gitarr så då påstår du att jag är en hippie????????
Nähä nu blev jag så kränkt att jag kanske polisanmäler dig precis som killen i Karlstad gjorde mot Maskinen big_smile

Makaronborrare
993 Inlägg
11 januari 2008
På tal om gitarrer så vill jag gnälla över att Guitar Hero är så äckligt svårt på expertnivån sad

173 Inlägg
11 januari 2008
Jag vill gnälla på dem som kör guitar hero å skryter om att de är bra på gitarr

173 Inlägg
11 januari 2008
jag vill oxå gnälla på att 9åringen som spelar guitar hero på youtube borde börja göra nått annat än att bara spela ett spel.

fan så bra han kunde varit om han hade spelat riktig gitarr

Makaronborrare
993 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
Jag vill gnälla på dem som kör guitar hero å skryter om att de är bra på gitarr

Finns det såna som tror det? Då får jag gnälla på dom med

1 752 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
orka att du inte orkar lära dig gitarr.... och orka att du inte har guitar pro som vissar lätt hur du lär dig nya låtar. orka att jag lär dig så du kan lära dig gitarr bättre ;>

Me hallå! orka att du inte orkar med att jag inte orkar lära mig spela gitarr lixom...! O orka att jag aldrig har hört talas om guitar pro! o orka att jag nu bara MÅSTE sitta o leta reda på det nu på den här extremt sega internetuppkopplingen vi har här på vischan! o orka att jag inte orkade äta upp min pizza förut o nu ligger den bara o hånar mej! dumma hawaii med kebabsås o pommes som orkar med o håna mej på det sättet...!

173 Inlägg
11 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
saab9_3turbo skrev:

Me hallå! orka att du inte orkar med att jag inte orkar lära mig spela gitarr lixom...! O orka att jag aldrig har hört talas om guitar pro! o orka att jag nu bara MÅSTE sitta o leta reda på det nu på den här extremt sega internetuppkopplingen vi har här på vischan! o orka att jag inte orkade äta upp min pizza förut o nu ligger den bara o hånar mej! dumma hawaii med kebabsås o pommes som orkar med o håna mej på det sättet...!

haha jag måste bara klaga på att du köper en pizza med kebabsås utan kebab och att du köpte pomme till.

orka att du har en dålig uppkoppling

1 752 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:
jag vill oxå gnälla på att 9åringen som spelar guitar hero på youtube borde börja göra nått annat än att bara spela ett spel.

Då vill jag gnälla på min 11årige kusin som är på expertnivå just nu på guitar hero3! o så vill jag då samtidigt passa på o gnälla på mig själv att jag bara kör på medium!

Makaronborrare
993 Inlägg
11 januari 2008
saab9_3turbo skrev:

Sen så avslutar jag med att gnälla på att ditt ena inlägg om Guitar Hero hamnade i tråden om Bilder på tjejer

Sök