2658
Sök

Frågor angående e36:an

24 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
#1
Hej!
Nu är det så att jag ska köpa en e36a. 328 eller 325a ( coupé )
Jag undrar vad det är för skillnad på stora och lilla färddatorn? (gärna även bild på den utseende mässiga skillnaden) går det att byta lätt från lilla till stora?

Om där är AC i bilen från början men ingen klimatanläggning, kan man köpa en begagnad klimatanläggning å sätta i? (precis som om man byter sterio) eller är det andra grejer som behövs en den boxen så att säga? (är nog mest det utseende mässiga jag är ute efter eftersom ja tkr det är snyggare med knappar och display, än med manuella reglage)


Sen har jag även lagt märke till att det finns väääldigt många bmw på blocket som har rullat en väldans massa mil över 20 000. Jag har precis tagit körkort och har alltså inte haft någon bil i innan oc har inte precis någon erfarenhet av bmw. Hur är det igentligen med bmw och den modellen rent allmänt, är dem helt slutkörda när dem rullat så mycket eller kan dem ofta rulla mycket mer utan problem? Jag förstår ju självklart att det är väldigt olika från bil till bil, men om man ska se det rent allmänt.

/Ludvig

155 Inlägg
11 januari 2008
#2
www.autopower.se är en sida för bmw bilar, de kan säkert svara, plus att det finns en massa trådar om just den modellen säkert.



Sök