2609
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

101 Inlägg
17 februari 2008
Amit skrev:
XxetrOxX skrev:
Vem har haft möte med vem ??
Tycker ni har ej kommit så jäkla långt efter " träffen"-"möte" !!
--------------------------------------------------------------------------
verka va så seriöst detta haha ORE NOT!!!!! kommer med min lillebrors trampbil;).
Va ju snack om den 16:e skulle man kunna skriva in sig i listan, vad hände med det?
skiter i listan snart, kommer ändå och då skiter ja i om ja inte får ha min bil eller jag där. GL HF!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps: snack om 50 bilar ska va på listan?. hmmm snyggt tänkt liksom tro inte 50 bilar kan hålla ihoppa i stan! rödljus 8 bilar kan köra kanske?. 42 ligger bakom. ---- Så lika bra att ha 100 st va gör det för skillnad.. TSSS this is a joke!

??????

Läs tråden grabben...

Info från mötet kommer upp.
Tycker du inte det är seriöst så skit i att komma,
Det har varit en massa snack om 50 bilar osv..
DÄRAV!!!!! detta möte som vi hade ..

Bara vänta så kommer info upp?

Vem tro du är och säger grabben? cool du är.. de du skrev va ju inte mycket att hurra för..
va hände med mötet? Har ni fixat listan? eller ni käkade Mc-D och roade er.
E lite bitter pga: de e som 12:åringar som ordna med detta! Snacka med mig som helt vanlig kille? och ta visa respekt. för de ja skriver är va ja tycker!!!! keff

101 Inlägg
17 februari 2008
Amit skrev:
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:

??????

Läs tråden grabben...

Info från mötet kommer upp.
Tycker du inte det är seriöst så skit i att komma,
Det har varit en massa snack om 50 bilar osv..
DÄRAV!!!!! detta möte som vi hade ..

Bara vänta så kommer info upp?

Vem tro du är och säger grabben? cool du är.. de du skrev va ju inte mycket att hurra för..
E lite bitter pga: de e som 12:åringar som ordna med detta! Snacka med mig som helt vanlig kille? och ta visa respekt. för de ja skriver är va ja tycker!!!! keff

Okej??
Chilla loss nu och snacka inte.
Dissa inte folk först och snacka om att detta är oseriöst osv om du inte ens har koll på läget.
Vänta tills info kommer är det så svårt?

tycker du att det är 12:åringar som snackar så skit i att skriva och snacka skit på tråden ?

Tsss ja har sätt LÄST mycket i FORUMET så ja vet info och sånt..
Dissa jag? haha du skämta med mig!. Jag dissar inte folk och tro ja är något.
Ja skrev innan: jag skriver de ja tycker! svårt att förstå svenskan?
Du har inte änns svarat på mina frågor någon gång nu när vi har skrivit!
Om du inte vet något så säg det istället för leka Mr:Cool...

629 Inlägg
17 februari 2008
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:
XxetrOxX skrev:

Okej??
Dissa inte folk först och snacka om att detta är oseriöst osv om du inte ens har koll på läget.

tycker du att det är 12:åringar som snackar så skit i att skriva och snacka skit på tråden ?

Varför var du inte med på mötet om du nu har så mycket att säga om touren?

3 722 Inlägg
17 februari 2008
va fan är det med er?, börjar likna en jävla circus förställning nu!
Senast redigerat av Digital_Kicker (17 februari 2008)

993 Inlägg
17 februari 2008
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:
XxetrOxX skrev:

Okej??

XxetrOxX Lyssna nu på mig...
Du känner mig, jag känner dig, respektera nu vår träff ärlig talat..
Vf e du så spidad?
Vi har fått ihop lite saker och ting, men du får vänta ok ?! om du e så snabb så ordna du en träff med många bilar, ska vi se hur du lyckas.

haj

629 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
va fan är det med er?, börjar likna en jävla circus förställning nu!

Jo tack, XxetrOxX  som började spela apa i tråden... Vilket gör att man går i gång på allt hans klagande om "de verkade så seriöst NOT" osv...

Sluta gnälla, klaga osv. Hjälp till istället?
Mer vettigt om man frågar "Något man kan hjälpa till mig eller?"

101 Inlägg
17 februari 2008
Kungen-EssE skrev:
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:

Okej??

XxetrOxX Lyssna nu på mig...
Du känner mig, jag känner dig, respektera nu vår träff ärlig talat..
Vf e du så spidad?
Vi har fått ihop lite saker och ting, men du får vänta ok ?! om du e så snabb så ordna du en träff med många bilar, ska vi se hur du lyckas.

haj

Japp det gör jag och du mig iknow.. klart ja väntar smile.  Lätt kom till drottninghög och träffas vi där;) skojar.. Nee men de som har hand om städerna skall träffas tycker jag. och snackas vid.. svårt e det?

PeaCe

3 722 Inlägg
17 februari 2008
Inte för att låta negativ eller söka bråk, men är inte Amit en sponsor?, dom ska väl inte blanda sig i mötet som staffen hade?, schysst att ge mötesplats och så, om ni förstår vad jag menar.

101 Inlägg
17 februari 2008
Amit skrev:
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:

Okej??

Seriöst... hur gammal är du?

står inte det på min pres?

993 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Inte för att låta negativ eller söka bråk, men är inte Amit en sponsor?, dom ska väl inte blanda sig i mötet som staffen hade?, schysst att ge mötesplats och så, om ni förstår vad jag menar.

Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.
Så var tacksam för hjälp..
Senast redigerat av Kungen-EssE (17 februari 2008)

1 585 Inlägg
17 februari 2008
Lugna ner er nu:P Touren är inte förens i juli månad så ni behöver inte ha så bråtom. XxetrOxX  du får vänta tills info kommer det är inte äns säkert att du kan följa med! Det är ingen som har sakt något om att de ska ta in nytt folk till touren utan dom kommer gå igenom listan och kolla vem som ska följa med eller ej. Kommer dom upp i 50st så är anmälningarna antagligen stängda. Så sluta tjata och vänta på kajlie  som håller i träffen så ser vi vad som händer. smile Sen tycker jag ni ska va glada för att Amit ställer upp istället för att gnälla.wink

De här personerna skulle ha varit på mötet enligt mig, men en del av dem kanske hade orsaker till att dom inte kunde komma. Men tycker ändå dom skulle ha varit på plats för att hjälpa till att bestämma.

crx_jim -> Ängelholm
Jap_power -> Kristianstad, Åhus
FormaGGio1 -> Falsterbo
Eclipse_1 -> Landskrona
Bommen -> Helsingborg
Ripley333 -> Hässleholm

Va nån av de på mötet?
Senast redigerat av Jolle87 (17 februari 2008)

101 Inlägg
17 februari 2008
Jolle87 skrev:
Lugna ner er nu:P Touren är inte förens i juli månad så ni behöver inte ha så bråtom. XxetrOxX  du får vänta tills info kommer det är inte äns säkert att du kan följa med! Det är ingen som har sakt något om att de ska in nytt folk till touren utan dom kommer gå igenom listan och kolla vem som ska följa med eller ej. Kommer dom upp i 50st så är anmälningarna antagligen stängda. Så sluta tjata och vänta på killen som håller i träffen så ser vi vad som händer. smile Sen tycker jag ni ska va glada för att Amit ställer upp istället för att gnälla.wink

Varför påpeka mig? det är ju fler som har snackat! hmm är du med på listan? - tänkte vill ej köra bredvid dig då så min bil blir krockskadad! ´*skojar* wink.

Aboow.. Killen som håller på fixa har ett nick?, Ja vet nog redan vem det är. men lite trevligare om någon hade kunnat formelerat? när man skriver;).

Om ja får va med eller inte- de återstår att se..

3 722 Inlägg
17 februari 2008
Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:

Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.

Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.

101 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:

Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.

Ang: träffas mitt i skåne hade varit kanon så alla har lika långt att köra. SKETANS BRA IDÈ! =O)
så kan inte någon snacka som Kicker nämnde : för långt att köra!

1 585 Inlägg
17 februari 2008
Därför jag påpekade dig XxetrOxX va för att du har skrivit mycket dom senaste dagarna och även innan. Och för att du precis hade skrivit ovanför mig:) Tvingar ingen att köra brevid mig det är frivilligt.

Aboow.. Killen som håller på fixa har ett nick?, Ja vet nog redan vem det är. men lite trevligare om någon hade kunnat formelerat? när man skriver;).

Vad menar du med det?
Senast redigerat av Jolle87 (17 februari 2008)

3 722 Inlägg
17 februari 2008
Är det inte meningen att vi ska träffas och ha trevligt senare?, lär inte bli så om det fortsätts i denna stilen. Jag vill absolut inte bli ovän med någon!, vill fan bara ha kul på träffen och touren!. Så man slipper höra snack som,  - titta där är han som skrev si å så på garaget. m.m.

Så kom igen nu grabbar, drar vi ett streck över allt detta och väntar tills Kajlie skrivit nytt på första sidan!!! Tack för mig!; Peace! Over and Out! smile smile

1 585 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Är det inte meningen att vi ska träffas och ha trevligt senare?, lär inte bli så om det fortsätts i denna stilen. Jag vill absolut inte bli ovän med någon!, vill fan bara ha kul på träffen och touren!. Så man slipper höra snack som,  - titta där är han som skrev si å så på garaget. m.m.

Så kom igen nu grabbar, drar vi ett streck över allt detta och väntar tills Kajlie skrivit nytt på första sidan!!! Tack för mig!; Peace! Over and Out! smile smile

Håller med dig till 100%

101 Inlägg
17 februari 2008
Jolle87 skrev:
Därför jag påpekade dig va för att du har skrivit mycket dom senaste dagarna. Och för att du precis hade skrivit ovanför mig:) Tvingar ingen att köra brevid mig det är frivilligt.

Aboow.. Killen som håller på fixa har ett nick?, Ja vet nog redan vem det är. men lite trevligare om någon hade kunnat formelerat? när man skriver;). Vad menar du med det?

Har skrivit långt innan också! va vart du vill komma med vetifan dock..

Ja menar att du skrev: Han killen? hmm killen vem var? hallå! han har väll ett nick? skriv te.x -
han killen  "Kalles"..

Garaget Video Crew
842 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
Såg att nån skrev att "amit bara var sponsor".

Han är en av dom på detta forum som hjälper till mest.
Utan han hade aldrig mötet blivit av i förtsta taget!
Senast redigerat av Kajlie (17 februari 2008)

3 722 Inlägg
17 februari 2008
Kajlie skrev:
Såg att nån skrev att "amit bara var sponsor".

Han är en av dom på detta forum som hjälper till mest.
Utan han hade aldrig mötet blivit av i förtsta taget!

Ja det va jag som skrev det.

Sök