3226
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
[i]Tjenare!
Har en Volvo 850 just nu som jag pillar med. Så tänkte lägga upp en projekt tråd till denna skönhet.  Hoppas det gillas!

Volvo 850 GLT
Årsmodell 96a ( uttagen 96-11-12)
2 ägare, en som leasing.
Mil; 31.000 Full servade mil.
Växellåda; Automatare
Färg: Korallröd Pärlemo och har färgkod 423.
Halvskinn, el-hissar, el-speglar, farthållare, stora stereo paketet, stora armstödet m.m. Finns hur mycket som helst att skriva.
Senast redigerat av BamZe84 (27 januari 2009)

Elektriker/Montör
534 Inlägg
26 januari 2008
Fan det blir ju riktigt snyggt detta ju...smile Keep up the good work.!!!

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
Robbin_V90 skrev:
Fan det blir ju riktigt snyggt detta ju...smile Keep up the good work.!!!

Tack för du tog oskulden på min projekt tråd wink

Tack för det, ja de ska väl hända lite saker till med henne, men fantasin börjar ta slut just nu. Men ska lämna in den och få den röktonad ifall. Sen får jag se lite vad som sker.

// BamZe

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
26 januari 2008
Helvete vilken nice lack det va på den! Aldrig sett en 850 i den lacken vad jag kan minnas. Bilen verkar ju inte riktigt se sämre ut efter dina ingrepp heller precis big_smile

Allt för den där jävla hatten!

28 Inlägg
26 januari 2008
blev ju skitsnygg.... har du gjort bra...

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Helvete vilken nice lack det va på den! Aldrig sett en 850 i den lacken vad jag kan minnas. Bilen verkar ju inte riktigt se sämre ut efter dina ingrepp heller precis big_smile

Hejsan!
Tackar för det! Ja den är grymt snygg, jag åkte 30mil för att köpa en vinröd volvo 850, men till min stora förvåning så var den inte de. Svårt att se vilken färg det är men den varierar i gul,röd,orange i solen.

Den heter " Färg: Korallröd Pärlemo och har färgkod 423."

// BamZe

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
fidde850 skrev:
blev ju skitsnygg.... har du gjort bra...

Tackar! De kommer ske mer snart ska du se wink

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
tips på nya saker man kan göra ?

684 Inlägg
26 januari 2008
Lacka itnte om den. den där färgen är redigt ovanlig på 850, i mitt tycke bland dom finare big_smile

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

2 594 Inlägg
26 januari 2008
tjena snygg den blev! ja du de finns ju massor du kan göra smile lacka listerna i samma färg som bilen vore snyggt sen kan du montera en bord på framrutan av solfilm montera xenon snyggare utblås skaffa stänkskydd runt om och lacka dom me

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
tjena snygg den blev! ja du de finns ju massor du kan göra smile lacka listerna i samma färg som bilen vore snyggt sen kan du montera en bord på framrutan av solfilm montera xenon snyggare utblås skaffa stänkskydd runt om och lacka dom me

Ja du har så rätt så smile  Listerna kommer ja dock inte lacka, jag tycker de är snyggt när de skiljer av faktiskt. Enligt mig ifall smile  solfilm kommer nästa vecka tid är bokad, ska bli röktonad bilen alla utom framrutan.  De här med xenon kan jag inte bestämma mig för hur jag ska göra om jag ska beställa från hongkong eller från xenonkungen.  Där sitter stänkskydd runt om wink och utblå...ja jo jag går och väntar lite för o se hur mycket ja får över på lönen, vill ju har JT system med dubbla rör där bak, men 5k för lite avgas är saftigt smile  Tack för tipsen wink

mvh bamze

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
villon skrev:
Lacka itnte om den. den där färgen är redigt ovanlig på 850, i mitt tycke bland dom finare big_smile

Hehe tack, nä de är en jävligt udda färg smile Och de är rätt skoj fasktiskt smile men den ser ut o vara vinröd men de är den inte :smile

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
26 januari 2008
grymt fin lack. den här tråden ska följas big_smile

Vilket jävla drag :)

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
P-G skrev:
grymt fin lack. den här tråden ska följas big_smile

Tackar för det smile Kul du gillar den, här kommer det hända saker smile

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
Toning kommer nästa vecka smile röktoning runt om smile

2 638 Inlägg
26 januari 2008
BamZe84 skrev:
ghost_boy83 skrev:

Ja du har så rätt så smile  Listerna kommer ja dock inte lacka, jag tycker de är snyggt när de skiljer av faktiskt. Enligt mig ifall smile  solfilm kommer nästa vecka tid är bokad, ska bli röktonad bilen alla utom framrutan.  De här med xenon kan jag inte bestämma mig för hur jag ska göra om jag ska beställa från hongkong eller från xenonkungen.  Där sitter stänkskydd runt om wink och utblå...ja jo jag går och väntar lite för o se hur mycket ja får över på lönen, vill ju har JT system med dubbla rör där bak, men 5k för lite avgas är saftigt smile  Tack för tipsen wink

mvh bamze

Om du inte vill lackera listerna i bilens färg skulle jag rekomendera att lacka dom svarta. Tror att det skulle bli ett lyft om den gråa plasten försvann hmm Ser riktigt fin ut din 850, kommer garanterat att följa denna tråden tongue

Lycka till fortsättningsvis...

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
BamZe84 skrev:
ghost_boy83 skrev:

mvh bamze

Om du inte vill lackera listerna i bilens färg skulle jag rekomendera att lacka dom svarta. Tror att det skulle bli ett lyft om den gråa plasten försvann hmm Ser riktigt fin ut din 850, kommer garanterat att följa denna tråden tongue

Lycka till fortsättningsvis...

Ja de har du faktiskt rätt i, ska se om jag kan hitta någon som har de lackat så. om någon vet någon som har de så länka gärna eller skicka pm till mig.

Tack för du gillar min tråd smile

mvh bamZe

159 Inlägg
26 januari 2008
om du inte ska lacka kofongar listen m.m, så kör på black chrome
svart plast blir som ny smile

BamZe84
26 januari 2008
Trådstartare
Robban-vr6 skrev:

aufan, aldrig hört talas om, vart köper du de ?

Jag har vinylglans med svarta pigment i, brukar funka finfint i ett par dagar...men sen är de samma skit igen smile Men de går åt en halv flaska varje år då runt vallåkra träffen smile

//mvh bamze

2 638 Inlägg
26 januari 2008
BamZe84 skrev:
Robban-vr6 skrev:

aufan, aldrig hört talas om, vart köper du de ?

Jag har vinylglans med svarta pigment i, brukar funka finfint i ett par dagar...men sen är de samma skit igen smile Men de går åt en halv flaska varje år då runt vallåkra träffen smile

//mvh bamze

Black chrome finns på de flesta biltillbehörsaffärer samt på macken.

Sök