2568
Sök

Golf V -05 GTI Chip... V-Tech eller BSR??? Vad välja?

111 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Tänkte slänga på en steg 2 chippning / blås på min GTI, men kan ej besluta mig för vilken firma att välja.
Valet står (än så länge) mellan BSR och V-Tech.
Nån som har erfarenheter från någon av dessa?, positiva som negativa.... kanske e lite mer intresserad av
att höra de negativa bitarna då de positiva e ganska uppenbara big_smile

Pez / Evil_E

Time is never wasted when you’re wasted all the time.

Administratör
2 978 Inlägg
26 januari 2008
Fördelen med bsr är att du kan ladda i och ur chipet själv, dock har jag en kompis som fick sin styrbox sabbad när ppcn låste sig halvägs nackdelen med bsr med är att man tydligen inte får den effekten dom lovar många som provat båda säger att vtech känns piggare.... Snacka med Jonathan "jonis" på vtech i södertälje så får du både proffsig och trevlig hjälp och han kan även bänka den några dagar efter chippningen....

En kopp av den svarta såsen...

9 Inlägg
1 februari 2008
Jag har kört med BSR på min förra bil funkade aldeles utmärkt! BSR är enligt min mening mycket duktiga men ibland käns det som att priset är lite väl i överkant. Bilen jag har nu uppgraderades av www.upsolute.se och den går som ett skott (fast att jag bara har steg 1). Supporten var bra, det enda negativa jag har att säga är att jag fick vänta 4 dagar innan de hade tid att utföra uppgraderingen.. Lycka till!!!

Sök