vad tror du om att lägga igen hålet efter monteringsclipsen till sidolisterna o bara ha kvar försänkningen? ser ruggigt bra ut på hb karosserna, inte sett det på en 4 dörrars eg.
det ser helt klockrent ut nu, skiitfett, skoja ang breddningen , skulle verkligen se framemot mer bilder, jag tycker att du ska lägga igen listhålen kmr se 1000 ggr cleanare ut, lovar
det ser helt klockrent ut nu, skiitfett, skoja ang breddningen , skulle verkligen se framemot mer bilder, jag tycker att du ska lägga igen listhålen kmr se 1000 ggr cleanare ut, lovar
okejokej Bra det! Jag drar ett "bildspecial" på söndag eller nått för då får ni med helgens aktiviteter oxå! Lovar du det? haha nemen vi får se..
hehe såklart jag lovar, hade ju fan en bild på datorn men hittade inte, ska försöka leta efter o se om jag hittar
först tar du bygg skum o fyller hålet, ta nån kniv och skär bort det resterande, sen tar du ett tunt lagaer glasfiberspackel, sen glasfiber och finspackael, sprutspackale mm resten vet du säkert
AA jag hoppas det funkar.. Men hur kan jag göra för att få spacklet att sjunka under byggtiden o inte precis när lacken är lagd. Alltså jag tänkte typ om man ska ha bilen stå i jättevarmt ett tag och sen kallt eller nått.. Lacken ska ju inte på förän så sent som möjligt. Vet du nått om det Daniel?