3193
Sök

Film: Kinesiska pälsfarmare pälsar djuren levande!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
31 januari 2008
#21
FL3JM skrev:
Urk...
Lika äckligt som den där kinesfilmen där dom skär i halsen på levande delfiner och låter dom ligga å förblöda medans barn går förbi på den helt nerblodade gatan utan att verka bry sig direkt.

Min respekt för det där jävla landet är så nära noll det bara går, skulle man atombomba hela skiten skulle jag bara bli glad.
säger desamma, ta japan också när vi endå e igång.. så slipper vi i väst konkurrera me dem när de gäller tex: bilar arbetskraft osv..

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
1 februari 2008
Trådstartare
#22
Sushikocken skrev:
Ganska svårt att flå ett djur då dem är döa och helt lealösa.. Det är ju inte liksom deras fel utan det är folket som köper pälsarna!! Dem är ju säkert väldigt fattiga och vad väljer man flå ett djur på en dag eller någon minut. Det lönar sig inte för dem annars.
du de e inte alls nåt problem att pälsa en räv eller mink när den e död! bara bättre på alla vis, djuren lider inte av det å de e ju den viktigaste orsaken! men det där är ju vansinne som dom håller på med i kina! mad man kan med effektiva och smärtfria metoder pälsa flerdubbelt det antalet kineserna pälsar på en dag, om man gör det regelrätt! men kinesernas metod e både långsam och JÄÄVLIGT SMÄRTSAMT för djuren! skulle flå dom **** kineserna levandes om jag va där och såg detta live!mad

(pälsfarmning e väl redan förbjudet i sverige vad jag har förstått...men här ska de inte förbjudas, man håller inte på som kineserna..och där skulle det däremot utplånas då man inte kan följa lagar där! eller det finns väl inga..)

när ska människan få något vett i skallen!? yikes


too fast to live, too young to die
357 Inlägg
1 februari 2008
Trådstartare
#23
richardoo290 skrev:
FL3JM skrev:
Urk...
Lika äckligt som den där kinesfilmen där dom skär i halsen på levande delfiner och låter dom ligga å förblöda medans barn går förbi på den helt nerblodade gatan utan att verka bry sig direkt.

Min respekt för det där jävla landet är så nära noll det bara går, skulle man atombomba hela skiten skulle jag bara bli glad.
säger desamma, ta japan också när vi endå e igång.. så slipper vi i väst konkurrera me dem när de gäller tex: bilar arbetskraft osv..
så sant så!


257 Inlägg
1 februari 2008
#24
:@ blir så ***** arg när jag ser detta !

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

143 Inlägg
1 februari 2008
#25
d där, barn misshandel osv är bland d värsta som finnes...

klarar mycke men den filmen går bara inte se
o ja e ändå svinslaktare.. neutral

ne tack.. den farmaren skulle få en runt tur..
på linjen själv..!!!

1 079 Inlägg
1 februari 2008
#26
Vågar inte titta jag. Om jag skulle göra det så skulle jag genast åka dit å ta med en jäkla morakniv å sprätta upp jävlarna.

2 283 Inlägg
1 februari 2008
#27
Detta har pågått rättsålänge kolla filmen earthlings så kommer ni inte käka kött.

Enligt de som flår dom levande så ska det vara bättre för pälsen, djuret mår dock inte bättre.

R.I.P. Michael Jackson!

Teddan
2 495 Inlägg
1 februari 2008
#28
har sett filmen innan så jag valde att inte se den igen då jag mådde riktigt dåligt av att behöva se skiten, jag är inte speciellt blödig av mig.

Men fan avliva djuren innan alltså , det där som dom gör är så sjukt att det inte finns ord .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
2 februari 2008
#29
Simppi skrev:
Ska först säja att ja e INTE djurrättsaktivist å INTE emot pälsfarmer men detta e helt galet!

kolla in filmen på denna sida! sad mad

Länk raderad! Måste vi börjar varna dem som lägger upp länkar till sånt här skit eller?! / admin
**********************
Det här är en typisk sak att i Sverige man ska inte se vad som händer i många andra länder, man ska leva i bomull utan tänka sig att en sånt sak existerar i huvudtaget men så är det inte. Det gör ont att se det, men så är det, man måste kunna leva med sannigen. sad

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

blacken
2 februari 2008
#30
alain skrev:
Simppi skrev:
Ska först säja att ja e INTE djurrättsaktivist å INTE emot pälsfarmer men detta e helt galet!

kolla in filmen på denna sida! sad mad

Länk raderad! Måste vi börjar varna dem som lägger upp länkar till sånt här skit eller?! / admin
**********************
Det här är en typisk sak att i Sverige man ska inte se vad som händer i många andra länder, man ska leva i bomull utan tänka sig att en sånt sak existerar i huvudtaget men så är det inte. Det gör ont att se det, men så är det, man måste kunna leva med sannigen. sad
Dumt sagt vi lever inte i "bomull", vi är mycket medvetna om vad som rör sig omkring oss. Det är bara det att vi vägrar att acceptera sådant som inte är människovärdigt.

Dr Snuggles
956 Inlägg
2 februari 2008
#31
Har sett den filmen 1 gång förut, och det gör jag aldrig om .
Mådde illa i flera dagar efteråt, kunde inte sluta tänka på den ..

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

3 113 Inlägg
3 februari 2008
#32
varför tro att vi skulle kunna se det?

vissa människor är sjuka i huvet, det vet vi alla

Semper Fi


Sök