Vilket otroligt ljud dom får ut ur en ferrari när man väl använder den till det den är byggd för, gnisslande keramikbromsar, extremt vassa kammar och såklart, raka rör!!!
haha ingen vaccum läcka där inte! det är för att har man en bil som skall varvas sjukt mycket så är det ooooootroligt/omöjligt att få den att gå som en bruksbil på tomgång. (det där är ingen bil som går på gatan vanligtvis antar jag)
Gillar inte ljudet från filmen men vet hur det låter IRL och då är det mycket bättre!
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Tomgången på ferrarin skulle jag gärna vilja ha på chevan underbart. men osthyvlen bak gav mig lite kvaljningar (fast den gör nog nytta på den bilen..) Mazdan lät lite som en, ja.. jag vet inte vad
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Näääääää.. Det lät ju illa ju! Ingen själ i det ljudet.. Så ska inte en riktig Ferrari låta. Det ska vara den gamla V12:an. Typ den som sitter i 365 GTS/4 Daytona. DET är motorporr! Hittade inget klipp där den varvar ur fullt, men detta ger en idé.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.