hej alla motor intresserade, jag har en liten fråga.
hur många hästar (uppskattningsvis) kan man få ut om jag har gjort följande på motorn motorn i fråga B-230 F
1 spridare 350cc 2 V-kam 3 max portad 530 topp hårdare ventilfjädrar 4 bubbla soppa pumpar 5 förhöjt soppa tryck 6 egentillverkat insug.(dubbla spjällhus från F MOTOR) 7 två st sport filter ett för varje hus 8 extractor renrör 2½" pipe 9 3" effekt kona kat + 1 ljuddämpare 10 högeffekt tändsystem
någon som har råd och tips ang detta så skriv gärna.
MVH CRAZYDRIFTER
Senast redigerat av rapsolja_racing (9 februari 2008)
någon som har råd och tips ang detta så skriv gärna.
MVH CRAZYDRIFTER
Tala om vad det är för motor och tala om hur mycket du höjt laddet mm, annars får du bättre svar från kaffesump...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Är det något annat än kamaxlarna som gör att du får in mer luft? Varför så mkt besvär med soppa sytemet? En stor pump och större spridare borde räcka. Varför höjja trycket också? Låter som att du behöver ett riktigt sprut också för att denna ska gå rent. Chansar på ca 140 hk om motorn ens startar.