2848
Sök

Regskylt!

70 Inlägg
11 december 2005
Trådstartare
Jag undrar om folk vet hur de funkar med liten regskylt?
Måste man ansöka om de eller hur funkar de?
kompisen gick in och bara skicka efter de på VV till sin a-traktor men de stod inte samma sen när man skulle göra de till bil...

MVH SEBBE

864 Inlägg
12 december 2005
https://secure1.ore.vv.se/bilregistretd … kylt_1.asp

där beställer du snabbt o enkelt till alla fordon
Senast redigerat av Tuffhaggman (12 december 2005)

313 Inlägg
12 december 2005
jamen där finns det inga små skyltar... det är ett jävla liv om små skyltar å knappt INGEN får dom.. Beställ på en sida där som säljer små skyltar.. olagligt men dock smidigare.. "med ett leénde på läpparna.."

469 Inlägg
12 december 2005
dekaltrim.nu

Bmw E36
304 Inlägg
12 december 2005
Är detta en sån som du menade?

http://www.zatzy.com/index.php?page=shop_regplat

424 Inlägg
12 december 2005
skulle polisen bry sig? dom syns ju

**// Toyota \\**

321 Inlägg
12 december 2005
parayaCar skrev:
skulle polisen bry sig? dom syns ju

Om dom e på det humöret så kan dom nog ge dej en böter för det, är nästan helt säker på att det klassas som urkundsförfalskning, nån som vet exakt om det stämmer ?

Mvh / Niclas

Tough ain´t...ENOUGH!

70 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
valkonen skrev:
Är detta en sån som du menade?

http://www.zatzy.com/index.php?page=shop_regplat

Men är det en riktigt liten skylt eller är de bara en klister lapp?

ja vill ha tag på en riktig liten skylt?smile

MVH SEBBE

70 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Fight_To_Valhall skrev:
jamen där finns det inga små skyltar... det är ett jävla liv om små skyltar å knappt INGEN får dom.. Beställ på en sida där som säljer små skyltar.. olagligt men dock smidigare.. "med ett leénde på läpparna.."

Vart får man tag på sådan då?smile

MVH SEBBE

Bmw E36
304 Inlägg
12 december 2005
Maila och fråga dom wink

385 Inlägg
12 december 2005
köp från dekaltrim där kan du välja plast skylt eller klisterlapp,,diskretare med plastskylt...
har inte alfaromeo *svår stavning*   små skyltar på sina bilar ...har för mig det iaf

424 Inlägg
12 december 2005
hur kan det vara urkundsförfalskning?

**// Toyota \\**

24 Inlägg
12 december 2005
de små riktiga skyltarna går att få när man importar o reg.besiktigar bilen. annars vet jag inte.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
12 december 2005
Snuten brukar vara riktigt kinkiga på små regplåtar, man får till 95% böter om man har en som inte kommer från vägverket.

Min kompis hade t.ex en liten skylt bak på sin Supra och det var en äkta från vägverket men ändå blev han stoppad av snuten och det tog honom 20min att övertala dom att det inte var en hemma gjord trots att man kunde se vägverket symbolerna samt chassi nr på skylten.

- Time Attack -

12 086 Inlägg
13 december 2005
Dom är tjuriga som fan på skyltar, finns ingen någ där.. Jag hade en superliten på Maximan då farsan ägde den. Visserligen satt skylten på i nästan 4 månader men sen en dag så gjorde snuten en helomvändning på vägen bara för att köra efter farsan o böta han.. moget lixom. Regler är iofs regler.. Inte mkt o disskutera om, därimot kan vi disskutera reglerna!

Små skyltar får ändast bilar som inte kan ha stora som tex vissa importbilar. Även år 95 en tid kunde man välja liten skylt vid beställning. Men den möjligheten försvann snabbt då polisen tyckte det va svårt o tyda de små skyltarna.

Utanlem
895 Inlägg
13 december 2005
Jo nog älskar de ge böter om man inte har skylt.. eller om man har en olaglig. eller om den lagliga sitter fel..... de har ja fått böter för flera ggr hmm

3 Inlägg
20 december 2005
Köp skylten på.
www.regskylt.info.se
Dom har dom bästa o snyggaste skyltarna både till bil o hoj.
Dessutom kommer dom fort.
Fick mina på en vecka.

Sök