2739
Sök

Framlampor till Calibra

Slacker
59 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Hej

Tycker att mina lampor där fram lyser riktigt dåligt på min Calibra. Märks ju framförallt i mörker. Heljus gör ingen större skillnad tycker jag

Någon som har samma "problem" eller uppfattar det likadant?

Besiktningen sa ingenting om det...

What's your name? What've you had? ....Safe as fuck!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
12 december 2005
Jg har samma problem tongue men dom klagade vid besiktningen och sa att jag måste ha helt nya lampor, för halvljusen lyser med en ficklampas styrka big_smile
Men det som var synd med Calibras framlampor var att det var inte lamptekniker som tog fram dem, utan det var fiberoptiker som tog fram dem, för att få bästa möjliga ljus, men det gick tvärtom tongue
så jag rekommenderar att du skaffar nya tongue
hur blev det annars med ditt el-fel? smile

Slacker
59 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Den är fortfarande på verkstaden sad Ska ringa snubben imorgon och försöka skynda på han lite. Men så kom jag på det att medans den är inne så kan jag ju be dom kolla på lite småpill samtidigt, lika bra tycker jag själv.

Ja jag får väl skaffa nya lampor, för jag tycker dom är skit rent ut sagt. Vad kör du med för några nu? Är det stor skillnad?

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
12 december 2005
Jag har beställt nya från realcar wink
http://www.realcar.se/Arkiv/Nyheter/Erb … mljus.html
de krommade wink beställde dem för en månad sen, och jag får dem först runt nyår neutral

Slacker
59 Inlägg
13 december 2005
Trådstartare
fina... jag vill åsså ha, ska beställa.. eller du förresten.. berätta för mig hur dom funkar sen när du har fått på dom smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 december 2005
Det kan jag göra wink

Sök