3438
Sök

vart får man tag på bredbandslambda??

542 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
hallå

har börjat leta efter bredbanslamda med styrelektonik och med mätare (52mm) för montering i a-stolpen i min bil big_smile

men som vanligt hittar jag inget  sad

så jag undrar vart kan man få tag på detta (gärna en sida som är på svenska är urusel på andra språk).

sedan letar jag också efter avgas temp mätare om ni vet vart man kan hitta en vettig sådan..

dessa ska sitta i bilen hela tiden under körning inte bara under mappning så man kan hålla koll på det medan man kör (kan vara bra)  tongue

tackar på förhand för svar.

mvh mazdalover

59 Inlägg
12 februari 2008
creatix.se där köpte jag

542 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
denna var presis det jag letade efter tackar så mycket

Forummoderator
10 576 Inlägg
12 februari 2008
mazdalover skrev:
denna var presis det jag letade efter tackar så mycket

AEM mätaren har fått dålig kretik överlag...   jag köpte en innan jag läst detta.  De flesta rekomenderar LC-1 istället...   dock har kompisen bekymmer med sin LC-1 medans min AEM lirar kanon... så jag är lite klyven :p

köpte min AEM (samma som kreatix har) för 1750kr (inkl frakt och tull) på Ebay smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

542 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
1745kr är snorbiligt mmm detta måste eftersökas på ebay direkt big_smile

1 311 Inlägg
12 februari 2008
www.alutech.se har LC1 med mätare, styrelektronik och sond... jag kör med den, funkar ypperligt med mkt bra instruktioner på svenska!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

Sök