Sokrates skrev:
Jag tror på filmen 9=11 the Trouth.
Bara dagar innan 9/11 överförsäkrade ägaren av byggnaderna till enorma belopp.
Mystiska aktiviteter gjordes på tornen veckan innan attentaten, alla vakter fick lämna och ett antal personer gjorde "undersökningar" på tornens konstruktion och hållfasthet.
En stor guldreserv hittades under fel torn i grävningarna efter 9/11 på lastbilar.
Telefonerna på flygplan gick inte att ringa ifrån på den tiden,, ang flertalet troligtvis fejkade samtal från flygplan till anhöriga etc.
Föremålet som träffade pentagon hade för hög hastighet för att fångas på film, ingångshålet var för litet för ett stort passagerarplan, troligtvis en missil.
Osannolikt nog var i princip alla militärplan bortkommendrade på övning långt från flygbaser nära NY.
Presidenten var också lägligt långt från händelsen.
De påstådda kapade flygplanen har flugit reguljära rutter efter 9/11. Flygplanen som användes på WTC var troligvis utrangerade flygplan som stripats upp.
Var ett tag sedan jag såg filmen nu, men det finns massor av omständigheter som talar för arrangerat attentat, Tyvärr.
Det låter helt otroligt, men jag tror att allt är arrangerat av stora krafter inom USA.
Förövrigt så pratar ni om 10000 tals liter flygbränsle, vilket är fotogen.
Vet ni hur stort ett våningsplan på WTC var, större än en fullstor fotbollsplan.
Förövrigt tror jag faktiskt inte att man varit på månen heller,,isåfall borde det vara någon som efteråt åker dit, men inte. Lite konstigt eller?
Däremot tror jag väldigt lite på Al Gore filmen faktiskt.
//Tommy.