Tja, kan någon rekommendera ett bra redigeringsprogram för bilder. Har bara Windows movie maker, skulle vilja ha ett enkelt och med många specifikationer. Obs ska vara gratis och gå att ladda ner någonstans
Lånar tråden lite, någon som vet ett program där jag kan ändra kontrast? de är de viktigaste.. och ska vara gratis och nerladdningsbart.. (lagligt) photoshop och så går bort då min data inte klarar av det.. så något simpelt program helst... tacksam, för snabba svar
Lånar tråden lite, någon som vet ett program där jag kan ändra kontrast? de är de viktigaste.. och ska vara gratis och nerladdningsbart.. (lagligt) photoshop och så går bort då min data inte klarar av det.. så något simpelt program helst... tacksam, för snabba svar
Ja gimp va perfekt tack tack..måste verkligen ha en ny dator..när man setat och grejat i gimp ett tag och ska över till garaget sidan..så tar det 5min för att ladda sidan
andra mycket mindre krävande program än gimp, men ändå me mycket funktioner kan du hitta på www.datormagazin.se i deras filarkiv, de har en hel del bra programtips
Bildspel... Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Flash... dom är förvisso inte gratis och kräver en del kunskaper. Men ändå. Vettiga bildspelsprogram är det i övrigt dåligt med, tycker jag själv.