3522
Sök

tänkvärda ord för oss som är födda långt innan 90talet.

190 Inlägg
12 februari 2008
Måste tillägga att det var bättre klass på snögrottorna på den tiden, vi var nog blivande arkitekter hela bunten big_smile
Senast redigerat av crazy75 (12 februari 2008)

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

schtek
478 Inlägg
12 februari 2008
Tkr det där låter vettigt.
stolt 80-talist som man är tkr man att det ehal blev riktgit ledsamt under 90-talet.. dagens skolungdomar är verkligen ledsama ,patetiska psykiskt svaga och uppvuxna i en överbeskyddande miljö där lekplatserna tas bort för dem är för farliga!:.... fyfaan

654 Inlägg
12 februari 2008
87:a här som känner igen det men har trillat in i den moderna tidegången. Det var bättre förr!

xPuffra
196 Inlägg
12 februari 2008
Född -87 , allt stämmer hur bra som helst

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
12 februari 2008
Här känner man igen sig! Det var tider det.. mer ute än inne.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 februari 2008
jag är född 80 jag och ja man märker på dom som är födda på 90 talet ju hehe... 80 talet då allt var frid och fröjd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Hojmek
748 Inlägg
12 februari 2008
Född 88 å då fick man då inte sitta inne utan det var bara att gå ut å leka. Skillnad är det ju nu

Sleeper
3 084 Inlägg
12 februari 2008
crazy75 skrev:
Måste tillägga att det var bättre klass på snögrottorna på den tiden, vi var nog blivande arkitekter hela bunten big_smile

Haha kom att tänka på när man var i fjällen jag och grannen var typ 9-10 år och byggde en snögrotta som det fick plats 9 pers i  gissa om man var stolt då big_smile

Fan det fanns nog inte mycket som var sämre då... jag önskar man var 20 på 80-talet ist hmm
Senast redigerat av Sushikocken (12 februari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 februari 2008
man minns mkt positivt men man har förträngt mkt negativt med.
det var bättre förr på många sätt, men idag är det bättre än förr på många sett.. så annorlunda kan man säga.

Gréve
497 Inlägg
12 februari 2008
jamen de beror ju på lite också vad man hade för intressen, jag är född 90 och jag lekte mkt utomhus både sommar och vinter, och det gör jag fortfarande fast på annat sätt.. då vare lådbilar och terrorisera grannarna, nu är de bil, mc och annat kul med hjul som man leker med, fan sitta hemma och leka krig vid en skärm på en fin kväll när alla polarna är ute å hittar på någe kul går ju inte.
Senast redigerat av The_Rebel (12 februari 2008)

Hmm.
12 februari 2008
Med risk fö att dumförklara mig
Varför ska inte mödrar käka tonfisk direkt ur burk?

Hojmek
748 Inlägg
12 februari 2008
Hmm. skrev:

precis? big_smile

bitter besserwisser
644 Inlägg
12 februari 2008
allt stämmer så jäkla bra

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

blacken
12 februari 2008
Hampusd skrev:
TBOC_Razor skrev:
Noiseprojekt skrev:
Räcker att va född -85 så ser man skillnaderna!
Ialf här ute på "landet"

random snödriva i sin overall gjord av äkta bävernylon och tittade upp mot himlen utan ett enda bekymmer i världen.

Då var livet lätt att leva och man slapp all skit som finns idag.

Skriv inte sådär... Blir ju nästan tårögd här framför datan.

Allt var så mycket lättare när man var mindre.

Mvh En lycklig och stolt 08 80a.

Uuuääh! vill tillbaka bums.
http://www.youtube.com/watch?v=RTf52IsksKI

http://www.youtube.com/watch?v=37GrbCUv … re=related

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 februari 2008
Bodegan skrev:
Hmm. skrev:

precis? big_smile

Med risk för att bli lynchad av "anti-äta-tonfisk-ur-burken-maffian":

*Jag* äter tonfisk rätt ur burken, och ibland när vi har en sån där stor typ grossist-burk med tonfisk på typ några kilo så händer det att man bara tar en tallrik, slänger upp ett lass tonfisk och micrar det. lol

EDIT: Blacken, jag har videon med bryan adams fast utan allt det där blinkande skiten i videon smile

Vill du ha ?  tongue

Är en hyffsat stor samlare av musikvideor så man har ju en del hehe, tror det är typ runt 1800 eller fler musikvideor för tillfället cool
Senast redigerat av TBOC_Razor (12 februari 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

12 februari 2008
jag är född 89, och även jag märker flera skillnader mot dagens barn. när jag var liten så var jag ute varje dag, spelade fotboll eller lekte med kompisarna. att kolla på tv, eller spela data spel gjorde jag i stort sett aldrig.
mina brorsöner som är 5 respektive 3 år gamla sitter fastklistrade framför tv:n, kollar på filmer eller spelar spel. de är nästan aldrig ute....

1 079 Inlägg
12 februari 2008
Är född 78 men nog stämmer mkt av det där allt. Antar att de som är födda ännu tidigare säger samma sak om vår generation 60/70/80talet vi var väl en kvaddad generation i deras ögon med.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Körv
3 535 Inlägg
12 februari 2008
Känner också igen mig.. Det var på den tiden det fortfarande fanns vinter sad

Idag går det knappt att göra snöbollar.. Mest slaskbollar sad

Truckdriving Man

99 Inlägg
12 februari 2008
det var mycket som var bättre förr smile men kan ju inte skryta om att barnprogrammen va så bra på 70 talet tongue
http://www.youtube.com/watch?v=eGzxDMFn … re=related
Senast redigerat av eXpl0reR (12 februari 2008)

Kör hårt :D

2 126 Inlägg
12 februari 2008
Glömt bort att skriva att man knappt vågade tilltala personer som var äldre än en själv! Långtifrån vara spydig eller allmänt fräck i mun för då åkte man på stryk! Och åkte man på stryk så godtog man det utan att polisanmäla som man gör nu!

En nu nostalgisk -78

Sök