Skäms inte för att tycka om någon låt men dom flesta tycker att det är väldigt omanligt att lyssna på Girls Aloud
Sen gillar jag faktiskt ett par låtar på brittans senaste skiva, helt otroligt att hon faktiskt gjort ett par bra låtar.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
skäms lite över denna. vi spelade den under fotbollsVM i Tyskland varje natt efter festandet, skitkul att starta den mitt i natten och höra alla på campingen skrika :p
Man ska inte skämmas för musiken man gillar att lyssna på, men visst... får la erskänna att jag kanske inte brukar spela Peaches - Rosa helikopter så mkt bland folk ( Peaches är gryyyyma )
Jag skäms inte över nått, lr jo lite kanske. Tycker Christina Aguilera är ganska bra Dock lyssnar jag på mkt som andra tycker är skit, typ 90talets discodance, danse, eurodance mm. Men de är jag stolt över