Så där häromdagen så lackade jag mina GLE handtag ännu en gång och nu fäster färgen bättre sen har man fått emblem till baken från Streetkilled 8)
sen lite vita dioder
Dioderna från billjus.se var inte så dåliga som jag trodde!! de syns knappt i dagsljus men de syns gött i mörker
De ser VÄLDIGT blåa ut fast de lyser inte så blått IRL
Nytt emblem
Ny monterade
Lagt igen torkarhålen!
Bytt baslåda
sen en spypic på bilen av PL4P på 740klubben var och kollade på drifting i hedemora i lördags!
Här kommer lite bilder övrigt så har jag plockat nästan en komplett svart inredning från en bil på skroten! då min sprejade inredning lyste genom lite här och var och färgen skavdes av på golvlister osv.
Dålig bild men detta är iaf svarta kåpor som sitter bakom bakljusen
Hade tråkigt så lackade mitten på bakre veven i grått
Lacka även alla ramar till utblåsen!
Bytte steg också lite mer kräm i detta tror jag
Komplett svart vinyl inredning och lite annan plast! ska jag montera vinylen eller ej?
Offret och min
Knappt nå kommentarer! blir väll sista updaten nu då på ett bra tag annars..
Fick mitt 850 armstöd sålt och direkt åkte jag iväg och köpte detta
Har också fått igång min farthållare! felet? jo.. ingen sa att man skulle hålla ner knappfan för att starta farthållaren trodde det räckte med en knapp tryckning..
Igår byttes kamrem och spännare dock i farten såg jag att vattenpumpen måste bytas också blää utgifter.. sen bytte jag alla stolp och taklister till vinyl
hitta på orsaken till denna fläck idag troligtvis varför det är en vit fläck på rutan i samma hörn.. det läcker in vatten... förmodligen just där jag har en liten rostbubbla på taket..
Sen med vinyllister så har man en list runt lilla rutan
Fan vicket jobb ! synd att det tog stopp? : / Tycker väldigt synd om det som hände med bilen, jävla svin -.- Men vad är det för armstöd du har på sista bilden? Verkar ju passa rätt bra (?) Är sugen på att skaffa sådär själv ^^
Fan vicket jobb ! synd att det tog stopp? : / Tycker väldigt synd om det som hände med bilen, jävla svin -.- Men vad är det för armstöd du har på sista bilden? Verkar ju passa rätt bra (?) Är sugen på att skaffa sådär själv ^^
Sent svar till en sen kommentar
Det är ett 850-armstöd! Blir småmodifiering så går den att fästa på 740ins gångjärn!