Jag har gjort en rejäl blunder..
Jag bor utanför stan i "skogen" så det var buss som var transportmedlet.
Och morgontrött som man är, så hade man ju sin bestämda morgonrutin, som inte alls var lång..
Iallafall, jag vaknar ser klockan är 7.10 och 7.20 gick bussen då, fick ju halv panik, på med kläderna, i skorna och ut var ungefär vad som hände. Stod och väntade där på bussen.. 10 min går, 10 till, och 10 till.. sen kommer ett par grannar och är ute och går med deras hundar, dom kollar lite snett på mig där jag står förbannad för att bussen är sen med skolväskan i handen.. tänker inte så mkt mer på det, utan jag tänker att nu skiter jag i det här, så jag kommer hem, in genom dörren och pappa frågar vars jag varit, jag svarar att jag väntat på bussen, men skiten kom ju aldrig.. Pappa: Sen när börjar skolbussen komma 8 på kvällen ?.. det var då det gick upp ett liljeholmens för mig, att jag bommat på klockan som bara visade 12 timmar.. och jag hade somnat när jag kommit hem tidigare på dan, vaknat och yrvaken sett klockan och fått för mig att det var morron..
Rätt psykad har man ju blivit av fargubben för denna händelse.. men det bjuder jag på
På tal om han, han skulle backa med släp.. ser ingenting, så vad gör man, jo han öppnar dörren och tittar ut och backar.. sen när han ska fara så "glömmer" han att dra in huvet innan han stänger dörren, så ett BONK är det som dånar fram.. för att inte tala om hans min, ungefär som.. vad hände?....