4171
Sök

klockrena saker du gjort?

801 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
kom och tänka på detta när jag läste en tråd i denna forumsdelen om jehovas vittnen tongue

det va en varm sommarkväll nångång under sommarlovet år 2006. jag var hemma hos en tjej som jag brukade "träffa" vi hade tagit oss några öl och började bli sådär lagom runda under fötterna. vi satt ute på hennes veranda, och gosade, och plötsligt ringer telefonen, tjejen lunkar ut i köket och hämtar telefonen, hon sätter sig bredvid mig, hon vågar inte svara för det va ett främmande nummer (av nån anledning). det var en telefon försäljare. hon säger hej jag heter blabla och ringer från blabla. hon undrar om hon stör.
-ja det kan man säga sa jag, jag ligger mellan benen på min tjej just nu, och varken hon eller jag är särskilt sugna på att köpa nånting just nu. en sån där pinsam tystnad följer. varefter hon börjar be om förlåtelse för att hon störde, hon önskade oss en fortsatt trevlig kväll, sen la hon på. vet inte hur länge vi satt och skrattade åt detta efteråt, men en bra stund blev det iaf tongue

Eran tur att dela med er big_smile

3 113 Inlägg
19 februari 2008
hahahaaa... skulle allt vilja se försäljarens min där big_smile

det klockrenaste jag har gjort.. hm.. det är nog mitt under en mattelektion förra året någongång.
jag och min polare satt och snacka lite, plus räknade som vi brukar.  sen så märkte min polare att vår klasskompis som satt framför oss hade med sig en ryggsäck och att yttre-facket var öppet. min polare tog ner handen utan att klasskompisen märkte och hitta en 50kr sedel. min polare ville ju såklart sno den men det ville inte jag, så oschysst är inte jag. (eller? big_smile)
så jag tänkte o sa jag sedan "- vi kan göra något annat roligt med den".
jag luta mig framåt o knacka på klasskompisens axel och sa.. "- du kan få 50kr fall du ställer dig på bordet och ropar "kuck eller ***" 5 gånger högt" (klasskompisen är liksom mer som klassens pajjas, med andra ord) och klasskompisen tänkte en lång stund medans jag o min polare peppade honom.
tillslut gjorde han som vi sa då matteläraren lyckligtvis gick ut från klassrummet och... ja.. han bidrog med mycket underhållning. han gjorde mer än bara ropa ut det vi ville, 5 gånger. big_smile
därefter så gjorde vi det som vi hade lovat.. vi gav honom 50kr o sa sedan.. "-stäng din ryggsäcks-fack nästa gång" big_smile och hela klassen föll av skratt.. även han skratta när han äntligen fatta att det var hans 50lapp lol

Semper Fi

274 Inlägg
19 februari 2008
det klockrenaste jag har gjort måste ha vare när polisen hade tagit in mej.. smile det började med att dom fick slöjda en bra stund för att få in mej i bilen sen när dom väl hade fått in mej i bilen så var ja ungefär lika trevlig som en folkilsken hund, sluta med att jag fick sova över där så på morgonen kom den glade polismannen och bad om mina personuppgifter, då fick han reda på att jag var under 18 och visst hade gjort sej skyldig till känstefel iom att han inte kontakade varken föräldrar eller soc sa han fick gott riva den där lappen.. smile några månader inann det så vart ja intagen av en annan kolega till honon som var så jävla glad som informerade mej om att han inte tvekade en sekund över att slå mej sönder och samman.. så jag sa inte så mkt förens jag kom te morsan och då bröt helvete lös när man kunde börja skricka tbx. då ville dom äklena inte gå därifrån och sa att jag inte bestämmde när dom skulle gå och att dom skulle göra mitt liv till ett helvete, gick bort till telefon och slog 112 och sa att ja ville anmäla ett hemfridsbrott, då tvärsmall det i dörrn.. haha fick ett brev veckan efter där det stog att jag hade varit kraftigt berusad när jag igenkligen var nykter.. haha  men tyst vart det på honom smile

fyllo

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
19 februari 2008
Haha klockrent big_smile

de jag kan bidra med var väll i sommras, cyklade hem från nåra polare man varit o tagit nåra öl o järn med så man var rätt packad, jag cyklade hem me en polare som bodde i en nära mig, så jag kom på den mycket korkade idèn att försöka cykla utan händer o blunda samtidigt, sagt o gjort, jag gjorde ett försök i ca 2  - 3 sek tyckte de gick ganska bra, svängde bara lite mkt åt vänster, så jag gjorde ett nytt försök o cyklade mkt längre men drog fortfarande som fan åt vänster, ci cyklade just över där en ravin var kom ner en 2 - 3 meter nedan för vägen sen träffade jag en sån hära växel-station för fast telefoni, där tog ju cykeln tvär pall jag flög överstyret o fortsatte ett antal meter ner i ravinen, polarn fråga vafan jag höll på med o om jag mådde bra, visst gjorde jag de bara nått blåmärke här o där o halta som fan men tog mig hem tillslut tongue

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

274 Inlägg
19 februari 2008
hahaha fan va söpen då wink

The_Mechanic skrev:
Haha klockrent big_smile

de jag kan bidra med var väll i sommras, cyklade hem från nåra polare man varit o tagit nåra öl o järn med så man var rätt packad, jag cyklade hem me en polare som bodde i en nära mig, så jag kom på den mycket korkade idèn att försöka cykla utan händer o blunda samtidigt, sagt o gjort, jag gjorde ett försök i ca 2  - 3 sek tyckte de gick ganska bra, svängde bara lite mkt åt vänster, så jag gjorde ett nytt försök o cyklade mkt längre men drog fortfarande som fan åt vänster, ci cyklade just över där en ravin var kom ner en 2 - 3 meter nedan för vägen sen träffade jag en sån hära växel-station för fast telefoni, där tog ju cykeln tvär pall jag flög överstyret o fortsatte ett antal meter ner i ravinen, polarn fråga vafan jag höll på med o om jag mådde bra, visst gjorde jag de bara nått blåmärke här o där o halta som fan men tog mig hem tillslut tongue

fyllo

Mästare
2 947 Inlägg
19 februari 2008
kan ju berätta om en snubbe härifrån förorterna till denna byn
det var mitt i sommaren och teleförsäljarna ringde som galningar om att sälja kallingar:
*Telefonen ringer*
Anonym svarar: Ja hallå!
Försäljaren: Ja Hej mitt namn är bla och jag ringer bla och undrar om du vill köpa kalsonger för bara bla kronor + porta och bla
Anonym svarar glatt efter försäljarens långa snack: Nää du det är ju så varmt nu på sommaren så jag använder inte kalsonger
*telefonförsäljaren slänger på luren*
Senast redigerat av KimVsWorld (19 februari 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

17 Inlägg
19 februari 2008
Som så ofta det sig bör när det händer saker, så var jag lite drucken på väg hem. Bodde hemma hos föräldrarna vid tilfället och det gick att ta sig dit gåendes 2 km igenom skogen. sagt o gjort lunkandes (vinglandes) på G hem ser jag en cykel vid sidan av vägen.
Ingen i närheten & efter en närmare undersökning ser jag att den redan verkar stulen...
tilltygad & dan. men kanske funkar??
leder cykeln en liten bit & jo då den verkar ok.
Min "snabba" resa hem blir ettt faktum.
Inser efter en mindre bit att växlarna är inte vad de borde (gammaldags treväxlad) trean ligger i ! Det går tungt som faen & jag får slita ganska bra, men vafaen jag cyklar, bättre än att gå.
Till slut kommer jag väl hem svett som en maratonlöpare & intar en välförtjänt sovstund...
På morgonen när jag jag tagit mig till frukostbordet, frågar min kära mor mig om jag var drucken då jag kom hem natten innan?
- Näe inte så värst, hurså?
Jo det var ett satans väsen här utanför när du kom hem & du skulle nog gå ut & titta till den där cykeln.
Jag fick väl gå ut & titta till den.... MEN VA.....
Punktering!! & inte nog med det, innerslangen hade krängt sig ur fälgen & virat sig runt navet. DET GICK INTE ATT RUBBA BAKHJULET ! Jag fattar inte än idag hur jag orkade cykla på den....

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
19 februari 2008
Har väll hittat på en massa skit, men en sak jag fått höra från en polare som var ganska skoj.. Det var runt en 4-5 år sen, kanske var 17-18, hade varit och festat hos en polare och skulle ta oss hem på tandemcykel (som inte är det lättaste även om man är nykter).. Jag var fullast som vanligt och fick sitta där bak, somnade gjorde jag också.. tyvärr... För när min polare skulle styra genom en "vägbom" med 2st betonggrisar var jag så lealös att jag trillade av cykeln och landade på mage, hängandes på mitten över betonggrisen.. Sovandes givetvis smile Polaren parkerade cykeln, tog ett gäng bilder och slängde sen upp mig på cykeln igen, utan att jag vaknade! Han har nog silkeslena händer wink

Evolution Garage
1 299 Inlägg
19 februari 2008
En kompis svara i telefonen när en säljare från Glocalnet ringde

- Hallå?
- Ja hej ja ringer ifrån glocalnet och jag und....
- FAN VA LÅGT!
*klick*

Själv va ja på krogen, å börja ragga helt utan dess heliga nåd på en riktig doffsing, och för en gång skull med riktigt bra respons! Vi pratar om allt möjligt å efter mycket skratt å hångel så kommer vi fram till ämnet religion där jag har min väldigt bestämda åsikt...
Jag börjar givietvis säga precis vad jag tycker om religiösa, länge å väl...

När jag e klar med min monolog tar hon fram ett kors å säger att hon e kristen å går därifrån.

Sky´s the limit...

Maskinförare
1 163 Inlägg
19 februari 2008
Jag har gjort en rejäl blunder..
Jag bor utanför stan i "skogen" så det var buss som var transportmedlet.
Och morgontrött som man är, så hade man ju sin bestämda morgonrutin, som inte alls var lång..
Iallafall, jag vaknar ser klockan är 7.10 och 7.20 gick bussen då, fick ju halv panik, på med kläderna, i skorna och ut var ungefär vad som hände. Stod och väntade där på bussen.. 10 min går, 10 till, och 10 till.. sen kommer ett par grannar och är ute och går med deras hundar, dom kollar lite snett på mig där jag står förbannad för att bussen är sen med skolväskan i handen.. tänker inte så mkt mer på det, utan jag tänker att nu skiter jag i det här, så jag kommer hem, in genom dörren och pappa frågar vars jag varit, jag svarar att jag väntat på bussen, men skiten kom ju aldrig..  Pappa: Sen när börjar skolbussen komma 8 på kvällen ?.. det var då det gick upp ett liljeholmens för mig, att jag bommat på klockan som bara visade 12 timmar.. och jag hade somnat när jag kommit hem tidigare på dan, vaknat och yrvaken sett klockan och fått för mig att det var morron.. 

Rätt psykad har man ju blivit av fargubben för denna händelse.. men det bjuder jag på wink
På tal om han, han skulle backa med släp.. ser ingenting, så vad gör man, jo han öppnar dörren och tittar ut och backar.. sen när han ska fara så "glömmer" han att dra in huvet innan han stänger dörren, så ett BONK är det som dånar fram.. för att inte tala om hans min, ungefär som.. vad hände?....

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
19 februari 2008
Njaaa... Kommer inte på mer än en grerj såhär på rak arm.. Men jag skulle in och handla på ICA här en gång för två vintrar sen.
Hade min förra Vectra. Kommer körandes och parkeringen till ica är på andra sidan storgatan åt andra hållet. Jag testar tänker jag, och drar i handbromsen, svänger vänster och glider perfekt in bakom en Mazda. Fram med handikappstillståndet i rutan kliver ur bilen och går in. Jävlar va folk glodde.. tongue
Hehehe...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

733 Inlägg
19 februari 2008
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

263 Inlägg
19 februari 2008
Rushman skrev:
En kompis svara i telefonen när en säljare från Glocalnet ringde

- Hallå?
- Ja hej ja ringer ifrån glocalnet och jag und....
- FAN VA LÅGT!
*klick*

Själv va ja på krogen, å börja ragga helt utan dess heliga nåd på en riktig doffsing, och för en gång skull med riktigt bra respons! Vi pratar om allt möjligt å efter mycket skratt å hångel så kommer vi fram till ämnet religion där jag har min väldigt bestämda åsikt...
Jag börjar givietvis säga precis vad jag tycker om religiösa, länge å väl...

När jag e klar med min monolog tar hon fram ett kors å säger att hon e kristen å går därifrån.

hahaha, attans tongue

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Large Cap
1 816 Inlägg
19 februari 2008
_Spawned_ skrev:
Och morgontrött som man är, så hade man ju sin bestämda morgonrutin, som inte alls var lång..
Iallafall, jag vaknar ser klockan är 7.10 och 7.20 gick bussen då, fick ju halv panik, på med kläderna, i skorna och ut var ungefär vad som hände. Stod och väntade där på bussen.. 10 min går, 10 till, och 10 till.. sen kommer ett par grannar och är ute och går med deras hundar, dom kollar lite snett på mig där jag står förbannad för att bussen är sen med skolväskan i handen.. tänker inte så mkt mer på det, utan jag tänker att nu skiter jag i det här, så jag kommer hem, in genom dörren och pappa frågar vars jag varit, jag svarar att jag väntat på bussen, men skiten kom ju aldrig..  Pappa: Sen när börjar skolbussen komma 8 på kvällen ?.. det var då det gick upp ett liljeholmens för mig, att jag bommat på klockan som bara visade 12 timmar.. och jag hade somnat när jag kommit hem tidigare på dan, vaknat och yrvaken sett klockan och fått för mig att det var morron.. 

Rätt psykad har man ju blivit av fargubben för denna händelse.. men det bjuder jag på wink
På tal om han, han skulle backa med släp.. ser ingenting, så vad gör man, jo han öppnar dörren och tittar ut och backar.. sen när han ska fara så "glömmer" han att dra in huvet innan han stänger dörren, så ett BONK är det som dånar fram.. för att inte tala om hans min, ungefär som.. vad hände?....

lollol

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
19 februari 2008
_Spawned_ skrev:

HAHAHAHA!!! lol lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Auditok
169 Inlägg
19 februari 2008
Pissat i en kattlåda på fest... Försökt köpa katten för 20 000, Satt mig på en hamsterbur så skiten blev platt. Det är bara en kväll i mitt liv....

Öh, barlös.
300 Inlägg
20 februari 2008
Gjorde en ganska skön sak när jag jobbade som telefonförsäljare.. (Ja jag var desperat efter pengar ett sommarjobb.) Ringer upp och drar lite snack var av killen svarar "Fan ringer du och stör när jag ligger och har sex med frugan skäms du inte?"  Jag svarar iskallt  "Jaha förlåta att jag störde och du lycka till med frun"
-klick- Killen som skulle äga mig blev just ägd big_smile!

801 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
jag har gjort en grej till, men det är mer pinsamt. hade haft skumdisco för gymnasieelever strax utanför göteborg. Jag är pisseblöt, så jag tar av mig allt utom kalsongerna för att inte bli förkyld. innan vi går därifrån efter stängning måste vi juh få ut allt skummet som är kvar, dom som skottar får för sig att lägga allt över min bil, så jag får bokstavligt talat skotta fram bilen mitt i sommaren. sätter mig i. startar precis när jag ska till att släppa upp koppling hör ljudet av ett litet försynt däckskrik.... då står harry haffa framför motorhuven. skit också tänkte jag, nu kommer dom ta med mig till stationen för provtagning eller nåt. måste trott jag va hög eller nåt där sitter jag med musiken på högsta volym iförd bara kalsongerna. ja i vilket fall, dom vill se mitt körkort, jag får blåsa, dem kollar vem bilen står på. och sen får jag dra, allt är frid och fröjd i ca 10 mil.. tills jag kommer till uddevalla. tankmätaren får plötsligt ett sånt där roligt ryck igen... den rammlkar ner i bott. och lampan börjar blinka. kommer typ 1 mil till på bensinen som är kvar. vart tankar man i uddevalla kl 4 på natten jo shell select. när jag väl kommer dit är kort automaten ur funktion, så jag sitter där i bilen en stund och grämer mig. (kompisen hade fått med sig mina kläder hem med) tillslut tar jag mod till mig och går ut och tankar, slänger ett öga över axeln in i butiken. ser hur expediten står och blänger på mig. sträcker upp näven och gör en halvdan vinkning, sen börjar jag gå inåt för att betala. ser verkligen hur hon står med handen på larmknappen tongue godkväll säger jag hon tittar på mig som om jag rymt från en anstalt eller nåt. sedan betalar jag och tar mig därifrån. tog mig hem tillslut. trots allt. tongue

Öh, barlös.
300 Inlägg
20 februari 2008
Roundcube skrev:
jag har gjort en grej till, men det är mer pinsamt. hade haft skumdisco för gymnasieelever strax utanför göteborg. Jag är pisseblöt, så jag tar av mig allt utom kalsongerna för att inte bli förkyld. innan vi går därifrån efter stängning måste vi juh få ut allt skummet som är kvar, dom som skottar får för sig att lägga allt över min bil, så jag får bokstavligt talat skotta fram bilen mitt i sommaren. sätter mig i. startar precis när jag ska till att släppa upp koppling hör ljudet av ett litet försynt däckskrik.... då står harry haffa framför motorhuven. skit också tänkte jag, nu kommer dom ta med mig till stationen för provtagning eller nåt. måste trott jag va hög eller nåt där sitter jag med musiken på högsta volym iförd bara kalsongerna. ja i vilket fall, dom vill se mitt körkort, jag får blåsa, dem kollar vem bilen står på. och sen får jag dra, allt är frid och fröjd i ca 10 mil.. tills jag kommer till uddevalla. tankmätaren får plötsligt ett sånt där roligt ryck igen... den rammlkar ner i bott. och lampan börjar blinka. kommer typ 1 mil till på bensinen som är kvar. vart tankar man i uddevalla kl 4 på natten jo shell select. när jag väl kommer dit är kort automaten ur funktion, så jag sitter där i bilen en stund och grämer mig. (kompisen hade fått med sig mina kläder hem med) tillslut tar jag mod till mig och går ut och tankar, slänger ett öga över axeln in i butiken. ser hur expediten står och blänger på mig. sträcker upp näven och gör en halvdan vinkning, sen börjar jag gå inåt för att betala. ser verkligen hur hon står med handen på larmknappen tongue godkväll säger jag hon tittar på mig som om jag rymt från en anstalt eller nåt. sedan betalar jag och tar mig därifrån. tog mig hem tillslut. trots allt. tongue

hmm Okeeeeej, weird big_smile

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
20 februari 2008
Gjorde en lite halv pinsam grej.. satt framför datorn å spela botten på sterion här hemma.. så hör ja att det plingar på dörren.. skiter i det men det försätter plinga.. ja grunnar va fan det är så ja gick å öppna.. precis när ja öppna så kom ja på att ja bara hade kalsonger på mig.. å så va det 2 tanter från jehovas vittnen..
-hej vi är från jehovas vittnen
-jo jag vet...
-har inte tid å prata nu sa ja å skämmdes rejät när ja stog där i kalsonger...

Sök