4152
Sök

klockrena saker du gjort?

654 Inlägg
21 februari 2008
En äldre polare till mig var på en väldigt blöt korridorsfest i ett studentboende. Han har förfestat rejält och blåsan gör sig påmind. Han går på toa och däckar jämte toastolen. Festen drar vidare ner på stan och ingen tänker på att en kille saknas.
Tidigt nästa morgon, ungefär vid den tiden det fortfarande är mörkt, så vaknar killen - sur som f*n - kommer ut i korridoren och undrar var alla är.. smile

Samma kille festade innan ett prov i psykologi, han var fortfarande full (inte bakis) när provet börjar. Sitter ner i knappa 10 minuter, går sedan fram till läraren, slår näven i bordet och säger: "Ja, fattar iiiingentiiing!" och går därifrån. big_smile

643 Inlägg
21 februari 2008
whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

mm du hade fått en mclaren F1 av nån gammal kille va?
tycker jag läste det för 2 år sen? går bra eller?

kanske därför alla killar hänger efter dig smile? inte lär det vara för något annat iaf smile

Norrlänning
1 453 Inlägg
22 februari 2008
haha fan va skön tråd ! 

En kompis till mig fick ett telefonsamtal på en mattelektion för ca 2-3 år sen, vi var då 16-17 år, säger till läraren att det är viktigt och går ut och svarar...  Kommer sedan tillbaks efter någa minuter helt förtörd, så läraren frågar ju vad det var, kompisen klämmer till med den sköna kommentaren " ja har blive pappa".. läraren bara kollar på honom några sekunder med ett obeskrivligt ansiktsutryck.. Sen slutar de så tråkigt att han sa att han skämtade, läraren andas ut och alla skrattar så klart.. 
De tyckte ja var lite iskallt sagt..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

177 Inlägg
22 februari 2008
whiper skrev:

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

vaaaaaa?!?!

2 911 Inlägg
22 februari 2008
Kopierat från min blogg på xxi.se, orkar inte skriva om händelsen igen wink

---------

Har länge dragits med telefonförsäljare som ringer i tid och otid och erbjuder gratis kalsonger, gratis strumpor och såklart gratis av det mesta, men det kostar bara lite.

Nu fick jag nog tidigare i veckan, installerade Asterisk, som är en mjukvarubaserad telefonväxel, det roliga kunde börja!
Först laddade jag ner en blacklist, finns lite överallt på nätet med telefonnummer som säljarna ringer ifrån, det hör till god sed att inte dölja sitt nummer i telemarketingbranschen, vilket är gott för sådana teknikfjantar som mig smile

Det jag gjort är att i blacklisten sätta en liten prefix, så när en säljare ringer står det 000 i displayen, annars det vanliga numret som någon ringer ifrån.
Här har jag ett par val, jag kan såklart svara och/eller skicka iväg personen till en förvald lista med olika kundtjänster och telefonsvarare.

Satt verkligen och väntade på att säljare skulle ringa, vips så ringde dom, prenumeration på filmer, perfekt tänkte jag, det är något för Gambias Generalkonsulat. Sa åt säljaren att vänta lite.
Så jag ringde upp konsulatet och ställde lite dumma frågor, sen sa jag att min kollega skulle fortsätta för jag var tvungen att gå, så jag kopplade in försäljaren som ville krängla DVD-filmer till notarien på Gambias konsulat.

Kockafan
224 Inlägg
22 februari 2008
Jag hade nog skippat frukosten.. haha fan va kul smile

TBOC_Razor skrev:
81an skrev:
Kommer väl inte på nåt ja gjort nu men...men en kompis till mig som ständigt råkar ut för pinsamma saker... Han och tjejen hade vart ute på puben, gick sedan hem till svärföräldrarna för att sova över där. Men när dom kom dit så märkte dom att ciggen va slut..då sa tjejen: gå in till morsan i sovrummet..hon har cigg. ok sa han och knallar dit rätt onykter och tänker inte på att knacka utan bara sliter upp dörren..Då står svärfar och kör doggystyle på svärmor!!! Han liksom får inte ut ett ljud utom öööh eeeh ursäkta och stänger dörren.

Dagen efter så badar han och tjejen jaccuzzi (stavning) dom kör för fullt i badet..och har givetvis glömt låsa dörren..in kommer svärmor..och där sitter kompisen med världens bånge!! sen vid frukost bordet säger svärmor: nu är det jämt..du har sett mig naken och jag dig!

yikes  hmm   lol  lol

Kocken

Fotograf
966 Inlägg
22 februari 2008
Decibel skrev:

---------

Har länge dragits med telefonförsäljare som ringer i tid och otid och erbjuder gratis kalsonger, gratis strumpor och såklart gratis av det mesta, men det kostar bara lite.

Nu fick jag nog tidigare i veckan, installerade Asterisk, som är en mjukvarubaserad telefonväxel, det roliga kunde börja!
Först laddade jag ner en blacklist, finns lite överallt på nätet med telefonnummer som säljarna ringer ifrån, det hör till god sed att inte dölja sitt nummer i telemarketingbranschen, vilket är gott för sådana teknikfjantar som mig smile

Det jag gjort är att i blacklisten sätta en liten prefix, så när en säljare ringer står det 000 i displayen, annars det vanliga numret som någon ringer ifrån.
Här har jag ett par val, jag kan såklart svara och/eller skicka iväg personen till en förvald lista med olika kundtjänster och telefonsvarare.

Satt verkligen och väntade på att säljare skulle ringa, vips så ringde dom, prenumeration på filmer, perfekt tänkte jag, det är något för Gambias Generalkonsulat. Sa åt säljaren att vänta lite.
Så jag ringde upp konsulatet och ställde lite dumma frågor, sen sa jag att min kollega skulle fortsätta för jag var tvungen att gå, så jag kopplade in försäljaren som ville krängla DVD-filmer till notarien på Gambias konsulat.

HAHAHAHA!big_smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Förjaevle Brao
555 Inlägg
22 februari 2008
ahhahahha, fan va bra;)

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
22 februari 2008
Kanske inte är så roligt som era men endå  smile

radiotjänst ringde på dörren för ett tag sen smile
hehe tänkte j nu skall ja jävlas..

öppnade dörren o sa hej
-hej "rolf hedman" heter jag ( namnet taget ur det blå då jag inte kommer ihåg vad han hette)
-hej !??
-jag kommer från Radiotjänst
-jahaa ok ok
-jag ser att ni äger en tv o inte betalt tv avgiften
- En tv??? nej fan vi har 3 stycken
-jaha  ok men ni har inte betalat  här ser jag så.. "bli avbruten"
-Joo men ingen utav dom e mina en e sönder den andra är min svärmors o den  tredje använder min dotter till dvdn

-jahaa men
-ja så jag tänker inte betala för nått som ja inte använder heller hur ? hade du gjort det?
-Nej det hade ja juh kanske inte gjort. "småflinandes"
-Då så smile  tack för mmig
så  stängde jag dörren. det roliga är att han inte plinga på igen och jag har inte fått nån räking ,inkassekrav eller dylikt från  Radiotjänst haha

så kan det gå.

Mvh// Okim // Jocke

733 Inlägg
22 februari 2008
Svenss0n skrev:
whiper skrev:

kanske därför alla killar hänger efter dig smile? inte lär det vara för något annat iaf smile

jaja.. förlåt. jag var lite godtrogen på den tiden och trodde på det folk sa... idiot ja. men lärt mig de nu,. så litar inte på någon big_smile positivt de iaf, att man lär sig. älskade killen o därför litade ja på han o han snackade bullshit. men lägga ner de nu? snälla? gillar inte at bli påminnd om de FETA JÄVLA misstaget jag gjorde... men det är klart.. fortsätt bara tjata lite till om de så ska ja inte störa er mer me mina misstag. nöjd?

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

643 Inlägg
22 februari 2008
whiper skrev:
Svenss0n skrev:
whiper skrev:

jaja.. förlåt. jag var lite godtrogen på den tiden och trodde på det folk sa... idiot ja. men lärt mig de nu,. så litar inte på någon big_smile positivt de iaf, att man lär sig. älskade killen o därför litade ja på han o han snackade bullshit. men lägga ner de nu? snälla? gillar inte at bli påminnd om de FETA JÄVLA misstaget jag gjorde... men det är klart.. fortsätt bara tjata lite till om de så ska ja inte störa er mer me mina misstag. nöjd?

ingen fara smile. jag bara jävlades lite. nej jag ska inte säga mer.

jag lovar smile. jag vet hur tjejer är,vad man än säger till dom så tror dom på det big_smile

1 661 Inlägg
22 februari 2008
MickeTuncer skrev:
Decibel skrev:

---------

HAHAHAHA!big_smile

Hahah yikes Vad heter mjukvaran?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 februari 2008
Gjorde en grymt pinig sak i folkparken i Bengtsfors sommaren 2001..

Var väldigt slirig framemot 11 på kvällen då jag hinkat i mig en 15 lapin 7,2:or och på nått vis så lyckades jag få tag i en tjej som var lite myssugen..big_smile

Följde med henne in i skogen och kom så långt att jag fick ner näven i hennes byxor innan jag somnade med huvudet på hennes axel..lol

Vaknade av att hon gav mig en sånn jävla raggarsving precis under vänster öga så jag vacklade baklänges 10 meter innan jag la mig över 1 vindfälle som låg där.. Och där låg jag nog i 15 min eller nått var ungefär som att bli sparkad i huvudet av en häst.. tongue

Damen ifråga pekade alltid finger åt mig efter den kvällen när jag såg henne där uppe....lol
Senast redigerat av Aruzo (22 februari 2008)

733 Inlägg
23 februari 2008
Svenss0n skrev:
whiper skrev:
Svenss0n skrev:

ingen fara smile. jag bara jävlades lite. nej jag ska inte säga mer.

jag lovar smile. jag vet hur tjejer är,vad man än säger till dom så tror dom på det big_smile

lite svårt att inte lita på någon man typ är förlovad me. förväntar sig att man kan lita på dom. men thx anyway

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
23 februari 2008
Aruzo skrev:
Gjorde en grymt pinig sak i folkparken i Bengtsfors sommaren 2001..

Var väldigt slirig framemot 11 på kvällen då jag hinkat i mig en 15 lapin 7,2:or och på nått vis så lyckades jag få tag i en tjej som var lite myssugen..big_smile

Följde med henne in i skogen och kom så långt att jag fick ner näven i hennes byxor innan jag somnade med huvudet på hennes axel..lol

Vaknade av att hon gav mig en sånn jävla raggarsving precis under vänster öga så jag vacklade baklänges 10 meter innan jag la mig över 1 vindfälle som låg där.. Och där låg jag nog i 15 min eller nått var ungefär som att bli sparkad i huvudet av en häst.. tongue

Damen ifråga pekade alltid finger åt mig efter den kvällen när jag såg henne där uppe....lol

AAHAHAHAHAHAHAHA man skall inte jävlas med skogstroll vet du väl  tongue

Mvh// Okim // Jocke

Scania, javisst.
237 Inlägg
25 februari 2008
Det är väl min tur att krypa till korset denhär gången...

Som vi alla vet föds den bästa historien på onyktert huvud, samma gäller denhär! Det skall dock sägas att
det är vänner till mig som rättat historien eftersom detaljer inte är så ihågkomna.

Det hände sig så att jag en vacker onsdagskväll satt framför datorn i god ordning när en vän ringde och skulle ha mig med på fest, ett erbjudande är ju alltid svårt att slå ner och det tog ungefär 15 minuter innan jag satt i en bil, redo att knäcka första burken. Därefter följer ett jävla springande mellan olika människors hus och garage för att få tag i deras dricka eftersom ingen ville att deras päron skulle vakna, vilket är svårt när man är berusad. Så långt hade allt gått bra, men det dröjde inte länge innan problemen avlöste varandra. Till en början så tappade vi ljuddämparen på den stackars opeln och vi vågade därefter inte störa så många utan avrundande bilkörandet med att göra ett par segervarv i en korsning innan vi gjorde entré i en oskyldig flickas lägenhet. Det visade sig att flickan i fråga skulle jobba dagen efter och vi räknade ut att vi knappast var välkomna, så smidiga som vi är så pissade en av oss i vasken åt henne och vi tog färden vidare med den berömda opeln. Efter ett tag så blev vi lite oroliga över däckens kondition när man endast hörde corden slåendes i skärmarna så vi slöt upp på en närbelägen strand, rang närmaste moped-ligist och pinade honom att komma dit med domkraft samt hjulkors. Sedan förekom insidenter som icke skall nämnas här och vi lär ha solat en stund innan vi våldgästade nämnda lägenhet igen, där jag somnade.

Morgonen efter blev jag bryskt uppväckt av mina kamrater som tyckte det var kul att kasta morötter på mig samtidigt som dom försökte spela playstation. Det var väl bra så långt innan dom kom på att vi skulle på kryssning och handla lite mera skattefritt. Så vi kontaktade närmsta vän som var nykter och begav oss ned mot hamnen och äntrade båten, eftersom jag var minderårig så blev vi ju förståss genast utslängda från baren och fick nöja oss med det vi hade handlat i shopen och sitta på soldäck och dricka grogg. Inte helt fel tyckte jag som genast började hälla i mig i god takt, den fula vanan trogen jag är. När färjan kom iland på andra sidan måste man gå iland och stämpla om biljetten fast man kryssar så vi spatserade iland och ombord igen vilket tog ungefär 10 minuter, däremellan hade vi på tre personer lyckas sluka i oss en halvliter 40%  samt gjort bort oss genom att påpeka vad fina bröst somliga passagerare hade. Redan här kändes det som om det vore dags att sova.

När vi kom ombord så hade dom nedsatt pris på lådorna med starköl eftersom limningarna inte höll, så vi köpte så många lådor vi kunde bära fast dom såg ut som skit (helt intejpade med brun,bred tejp)
När vi skulle iland så började ju en av lådorna brista och det slutade ju med att jag stod och plockade ölburkar i en påse mitt i landgången, den lutade ju neråt och ni kan ju gissa vart landgången slutar? Jodå, där tullarna står och ler mot en! Pulsen stiger ju ett par snäpp varje gång man ser en man av ordning, och inte blev ju saken bättre av att jag var minderårig, dock verkade dom ta det ganska bra eftersom jag mest fick hånfulla leénden och några enstaka skratt av dom, full som jag var så började jag skratta lite tillbaks åt dom och vid det laget hade jag fått ihop alla burkar och spatserade ut i det fria, man tillochmed hörde hur deras småflin bröt ut i råa, hånfulla skratt bakom en. Jag hade alltså gjort bort mig totalt efter att ha suttit på knä mitt i landgången och plockat öl.
Därefter visste vi ju inte hur vi skulle komma hem och började ringa runt, att ingen av oss alla tre hade ström i telefonerna gjorde ju inte saken bättre så vi fick snällt skicka sos-sms till våra vänner dom få minuter man lyckades hålla igång telefonen.
Moset på det kom när vi skulle ställa oss upp och en låda till brister, mitt i en sving med armen förstås så dom sprider sig som ett hagelskott runt den enorma planen samtidigt som bussarna därifrån börjar rulla.
Paniken var ett faktum. Måste sett ganska fult ut när tre pers försöker fånga sina 24 bästa vänner som rullar åt varsit håll.

Sen får vi äntligen skjuts till den hederliga lägenheten jag nämnt förut. Där sluter flera människor upp och där förlorar jag också mitt minne. Tydligen hade jag frivilligt gått med på att få ögonbrynen rakade, ingen vacker syn dagen efter kan jag lova. Jag började bli trött på allt vad som hette alkohol så jag ringde en nära vän som skulle hämta upp mig, han kom dit och skrattade visst lika elakt som alla andra åt min fina rakning. Nåväl, vi begav oss hemmåt och jag somnade skönt. Eller så trodde jag ivarjefall. Faktum är att jag hade hoppat ur bilen någonstans på vägen(inte i farten dock) och rullat ut i ett dike där jag börjat plocka blommor som jag så vackert dekorerat hela in och utsidan på bilen med, när jag sedan kommit hem hade jag suttit och tjurat mitt på parkeringen och ville inte hem, där hade jag också suttit och plockat blombladen från tjälkarna och spridit omkring mig. Inget man skriver i sin jobbansökan precis.

Till på det hade jag sån jävla baksmälla att jag fick vara hemma på midsommar och slicka mina sår.
Så gör aldrig som jag, det är en pina att ligga hemma på en midsommar sad

274 Inlägg
25 februari 2008
GranatMagnuS skrev:
Massa Text

Huh viste inte att det gick att skriva så mycket i ett inlägg. Men fint skrivet, låter som att du/ni hadde en/två roliga dagar där smile

3 714 Inlägg
12 maj 2008
detta var kul inga som har fler roliga berättelser?

jag ska se om jag orkar skriva ner några av mina

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 911 Inlägg
12 maj 2008
Jag är väl en av de få som sugit av en humla...

Lite krångel med golvvärmen som står på full patte konstant, så hade balkongdörren öppen.
Låg o sov gott och började drömma väldigt mysko, drömde att jag låg i sängen och rökte och tappade ciggen för jag brände mig som f*n på fingret, yrvaken och noll koll skyndar jag mig att plocka upp ciggen o sätta den i munnen.

Enda grejjen var att när jag vaknade till lite mer så har jag en fly förbannad humla mellan fingrarna mot munnen.

Aldrig någonsin i världshistorien har jag flugit upp ur sängen så fort, ever.

DFFL
9 020 Inlägg
12 maj 2008
Skulle tro att jag gick i nian eller sommaren efter nian, var fest hos en kompis och jag drack 96%-igt och Ouzo.
Hur det gick med min hjärna kan ni ju räkna ut själva. tongue
Däckade ganska omedelbart och vaknade morgonen därpå handfängslad till en sängstolpe med en kompis (En manlig sådan) där vi ligger sked, jag var den lilla...

Lyckades få liv i någon av de som somnat på soffan som fick leta upp nyckeln till handfängslena och reste mig upp bara för att märka att hela min kropp såg ut som en välanvänd rittavla.

Promenerar lite vingligt ut mot toaletten och möter han som bor därs föräldrar och storasyster som känner att: "Va schyssta kompisar du har tongue" är en lämplig kommentar.

Går in på toa och upptäcker förutom det jag skrev innan att jag peelinggrejs, ögonskugga och glitter i hela ansiktet.

Dricker jag starksprit numera?
Nej, har bara gjort det ett fåtal gånger sedan dess. tongue
Är endast öl som gäller för min del.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök