4152
Sök

klockrena saker du gjort?

801 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Decibel skrev:
Jag är väl en av de få som sugit av en humla...

Lite krångel med golvvärmen som står på full patte konstant, så hade balkongdörren öppen.
Låg o sov gott och började drömma väldigt mysko, drömde att jag låg i sängen och rökte och tappade ciggen för jag brände mig som f*n på fingret, yrvaken och noll koll skyndar jag mig att plocka upp ciggen o sätta den i munnen.

Enda grejjen var att när jag vaknade till lite mer så har jag en fly förbannad humla mellan fingrarna mot munnen.

Aldrig någonsin i världshistorien har jag flugit upp ur sängen så fort, ever.

HAHAHAHAHAHA! Decibel, du får sluta varmröka filtret tongue hahaha

533 Inlägg
12 maj 2008
Känner mig som värsta tråkmånsen i jämförelse till allt roligt som hitills skrivits i tråden men tänkte ändå bidra med en sak som hände i slutet av juni förra året.

Scenariot:
Johan (min sambo) och Anna (dvs jag) sitter i bilen hem från ICA.
Radion är avstängd så Anna börjar sjunga på en av Nickelback´s låtar.
Johan lutar sig fram och vrider ner volymen på bilens radio, trotts att denna är avstängd.
Anna stirrar på Johan och undrar vafan han håller på med.
Johan säger att han tyckte Anna sjöng så högt att han tänkte försöka sänka hennes ljudnivå genom att vrida ner volymen på radion.

Slutsats, antingen sjunger jag så jävla bra att Johan trodde radion var på, eller också är det precis tvärtom smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 maj 2008
klockrent är väll inte rätta ordet, men i lördags så var det ju bilutställning och crusing i timrå, jag och polarna började drick öl vid tolv på dagen när vi var på väg att åka tll timrå.. drack hela dagen, sen senare på kvällen eller natten så hade jag tappat bort alla jag kände, telefonen var död (strömlös) och till sist men inte minst så lyckades jag supa bort mig själv... vaknade i en lägenhet i stan (jag bor i en by 3 mil utanför stan)... inte klockrent eller kul kanske men det var det senaste knepiga jag varit med om tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

16 Inlägg
12 maj 2008
Det absolut mest fuckyeah/hellyeahdude jag någonsin gjort är att skriva i denna grymma tråden.

Bärs!
3 456 Inlägg
12 maj 2008
Zacky skrev:
Det absolut mest fuckyeah/hellyeahdude jag någonsin gjort är att skriva i denna grymma tråden.

lol

Garaget.org peakade 2008.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
23 maj 2008
Om vi nu ska diskutera fyllegrejer så kan jag ju berätta att på första fyllan lyckades jag med det bästa; ja, så klart bli full då men även hamna i säng med min bästis storebror. Bästisen skrek och skrattade om vartannat men vi har haft en hel del kul åt det efteråt, speciellt eftersom jag var oskuld innan den "olyckan". Full och trött som jag var ville jag sova men inte, nej nu puttade kompisen in mig i duschen och jag som ville nyktra till kom på att jag skulle ge mig själv en kalldusch. Sagt och gjort - jag hoppade rakt in i väggen av chocken och drog omkull på golvet big_smile Sömn var ju inget jag fick gott om den natten, jag förflyttade mig hela tiden från soffan till golvet (ofrivilligt såklart) Kul att stiga upp nästa dag och få en hel del pikar om föregående kväll. Fick även en hel del luckor ifyllda, av hennes andra bröder big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

NeonX
24 maj 2008
whiper skrev:
Svenss0n skrev:
whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

mm du hade fått en mclaren F1 av nån gammal kille va?
tycker jag läste det för 2 år sen? går bra eller?

kanske därför alla killar hänger efter dig smile? inte lär det vara för något annat iaf smile

jaja.. förlåt. jag var lite godtrogen på den tiden och trodde på det folk sa... idiot ja. men lärt mig de nu,. så litar inte på någon big_smile positivt de iaf, att man lär sig. älskade killen o därför litade ja på han o han snackade bullshit. men lägga ner de nu? snälla? gillar inte at bli påminnd om de FETA JÄVLA misstaget jag gjorde... men det är klart.. fortsätt bara tjata lite till om de så ska ja inte störa er mer me mina misstag. nöjd?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHA JAAAAG DÖÖÖÖÖÖR lollollol

jag har endå skrattat ett par gånger men trodde verkligen att killen som skrev om mclaren F1 an tog det helt ur det blå. Härre jävlar jag tror jag garvade konstant i 3-4minuter lollollol

Tack som fan båda två ni har gjort min lördagmorgon jävligt bra big_smilebig_smilebig_smile

Hmm.
24 maj 2008
NeonX skrev:
whiper skrev:
Svenss0n skrev:
mm du hade fått en mclaren F1 av nån gammal kille va?
tycker jag läste det för 2 år sen? går bra eller?

kanske därför alla killar hänger efter dig smile? inte lär det vara för något annat iaf smile

jaja.. förlåt. jag var lite godtrogen på den tiden och trodde på det folk sa... idiot ja. men lärt mig de nu,. så litar inte på någon big_smile positivt de iaf, att man lär sig. älskade killen o därför litade ja på han o han snackade bullshit. men lägga ner de nu? snälla? gillar inte at bli påminnd om de FETA JÄVLA misstaget jag gjorde... men det är klart.. fortsätt bara tjata lite till om de så ska ja inte störa er mer me mina misstag. nöjd?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHA JAAAAG DÖÖÖÖÖÖR lollollol

jag har endå skrattat ett par gånger men trodde verkligen att killen som skrev om mclaren F1 an tog det helt ur det blå. Härre jävlar jag tror jag garvade konstant i 3-4minuter lollollol

Tack som fan båda två ni har gjort min lördagmorgon jävligt bra big_smilebig_smilebig_smile

HAHAHAHA!!!! Trodde jag också när jag läste det först.. tänkte mer i stil med WTF pratar han om!?...

Trodde du att du skulle få en Mclaren F1? lol

Saabvilde!
1 708 Inlägg
24 maj 2008
FireTraXX skrev:
81an skrev:
Kommer väl inte på nåt ja gjort nu men...men en kompis till mig som ständigt råkar ut för pinsamma saker... Han och tjejen hade vart ute på puben, gick sedan hem till svärföräldrarna för att sova över där. Men när dom kom dit så märkte dom att ciggen va slut..då sa tjejen: gå in till morsan i sovrummet..hon har cigg. ok sa han och knallar dit rätt onykter och tänker inte på att knacka utan bara sliter upp dörren..Då står svärfar och kör doggystyle på svärmor!!! Han liksom får inte ut ett ljud utom öööh eeeh ursäkta och stänger dörren.

Dagen efter så badar han och tjejen jaccuzzi (stavning) dom kör för fullt i badet..och har givetvis glömt låsa dörren..in kommer svärmor..och där sitter kompisen med världens bånge!! sen vid frukost bordet säger svärmor: nu är det jämt..du har sett mig naken och jag dig!

Jag hade fått hjärtattack när jag såg svärföräldrarna och jag hade dränkt mig själv i jacuzzin... tongue

HAHAHAHA Exakt! lol lol

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Sök