1544
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Avstängd
399 Inlägg
19 november 2008
#681
men jag tycker att du är deffenitvit 100000ggr bättre än koos

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

SVK Customs
1 639 Inlägg
19 november 2008
#682
Man skulle kanske lägga upp en projekttråd här på garaget så folk får se hur det går till när man byter hela fasta karossdelar också och inte bara plastar på befintliga.

Jobba på adrian, det ser bra ut!

MVH


rakäre
1 275 Inlägg
19 november 2008
#683
Adrian-Styling skrev:
Marre90 skrev:
Nu har vi äntligen någon som utmanar koos smile
han kan lägga ner och pyssla med något annat som han kanske är bättre på.
Be carefull.................................kooz has done great things for Swedish car styling roll

You do a great job making standard cars look geat!

Try doing it with a sports car like he does that is allready maxad.

Keep up the good work / paintworx

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

514 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
#684
PaintWorX skrev:
Adrian-Styling skrev:
Marre90 skrev:
Nu har vi äntligen någon som utmanar koos smile
han kan lägga ner och pyssla med något annat som han kanske är bättre på.
Be carefull.................................kooz has done great things for Swedish car styling roll

You do a great job making standard cars look geat!

Try doing it with a sports car like he does that is allready maxad.

Keep up the good work / paintworx
menar inget illa om han, Är faktiskt på grund av honom jag gett mig in i denna värld.

jag började det hela med ynka 950kr i månaden som student, har tyvärr inga rika föräldrar, hade jag haft det kanske jag hade kapat sönder sportbilar med.

Nästa bil jag ska göra har kooz ett finger med i spelet, resten får ni avgöra själva.

Har inga som helst problem att kapa sönder en sportbil, gärna en ferrari el lamborghini, men det har inte hänt hittills.

Är faktiskt lite trött på att fixa upp standard rostiga bilar, om du förstår vad jag menar.


514 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
#685
bygger ett par nya sidokjolar, var inte riktigt nöjd med dom jag hade gjort innan

och så har jag svetsat fast bakskärmen och lagt på ep idag.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/505051_sg186n.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/505052_zobzs5.jpg


Avstängd
399 Inlägg
19 november 2008
#686
ååå dem va ju skiitfina, passade ju med den biten i bakan oxo sad

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
19 november 2008
#687
KoSoVaR skrev:
ååå dem va ju skiitfina, passade ju med den biten i bakan oxo sad
asså ja e förvånad över att du bara har 339 Forumsinlägg för du är sååååå jävla jobbig,
det finns 10 inlägg per sida från dig.

jag blir alltid glad när nån av trådarna ja prenumenerar på är uppdaterad så kommer jag in så är det DU..
10 nya inlägg och från vem.. jo DIG !
har inte du redan fått 2 varningar om att sluta tjata ihjäl trådar.

Inget emot adrians tråd ( svaka cast big_smile ) men du förstör så många bra trådar.
Jag förstår inte riktigt vad det är du är ute efter för att efter alla inlägg jag läst från dig har inte en enda
( utan att överdriva, faktiskt inte en enda ) varit vettig.

SÅ snälla för oss som faktiskt vill läsa vettiga inlägg
( borstsett från några ironiska/sarkastiska inlägg som dyker upp från vi vet vilka )
o tro mig du är inte en av dom.
Du är bara rent allmänt jobbig (och ibland även fysiskt jobbig då jag får ont i huvudet av att veta att när ja öppnar så ser jag dina inlägg och blir frustrerad över att jag inte kan köra ditt tangentbord ............ )
Senast redigerat av Edvinoo (19 november 2008)

Inspiration comes standard

Medlem 34530
908 Inlägg
19 november 2008
#688
Adrian-Styling skrev:
bygger ett par nya sidokjolar, var inte riktigt nöjd med dom jag hade gjort innan

och så har jag svetsat fast bakskärmen och lagt på ep idag.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/505051_sg186n.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/505052_zobzs5.jpg
Vill se fler bilder, blir ju så inspirerad att ta tag i mina egna projekt. Men tyvärr så finns inte tiden sad

Misstänker att du jobbat ganska hårt den senaste tiden, hoppas du tar dig tid och vilar oxå. för vi vill ju inte att du ska gå in i väggen wink

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

26 Inlägg
20 november 2008
#689
Edvinoo skrev:
KoSoVaR skrev:
ååå dem va ju skiitfina, passade ju med den biten i bakan oxo sad
asså ja e förvånad över att du bara har 339 Forumsinlägg för du är sååååå jävla jobbig,
det finns 10 inlägg per sida från dig.

jag blir alltid glad när nån av trådarna ja prenumenerar på är uppdaterad så kommer jag in så är det DU..
10 nya inlägg och från vem.. jo DIG !
har inte du redan fått 2 varningar om att sluta tjata ihjäl trådar.

Inget emot adrians tråd ( svaka cast big_smile ) men du förstör så många bra trådar.
Jag förstår inte riktigt vad det är du är ute efter för att efter alla inlägg jag läst från dig har inte en enda
( utan att överdriva, faktiskt inte en enda ) varit vettig.

SÅ snälla för oss som faktiskt vill läsa vettiga inlägg
( borstsett från några ironiska/sarkastiska inlägg som dyker upp från vi vet vilka )
o tro mig du är inte en av dom.
Du är bara rent allmänt jobbig (och ibland även fysiskt jobbig då jag får ont i huvudet av att veta att när ja öppnar så ser jag dina inlägg och blir frustrerad över att jag inte kan köra ditt tangentbord ............ )
Haha ja håller med till 100% har bara inte pallat skriva, killen e nog efterbliven och har dyslexi för han kan absolut inte stava, sen så rövslickar han paul och adrian 24/7. och han e så jätteduktig och tror han kan bättre än adrian och paul tex. shit bort me killen från garaget,

Ursäkta för ja skräpa ner tråden adrian men va bara tvungen.

Dina byggen är riktigt sjuka och jag ser framemot fler uptades glöm ej och uptadera på Z kollar mer där..

514 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#690
bakskärmen fastlimmad

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/505701_fgwjpd.jpg


Avstängd
399 Inlägg
20 november 2008
#691
maki89 skrev:
Edvinoo skrev:
KoSoVaR skrev:
ååå dem va ju skiitfina, passade ju med den biten i bakan oxo :(
asså ja e förvånad över att du bara har 339 Forumsinlägg för du är sååååå jävla jobbig,
det finns 10 inlägg per sida från dig.

jag blir alltid glad när nån av trådarna ja prenumenerar på är uppdaterad så kommer jag in så är det DU..
10 nya inlägg och från vem.. jo DIG !
har inte du redan fått 2 varningar om att sluta tjata ihjäl trådar.

Inget emot adrians tråd ( svaka cast :D ) men du förstör så många bra trådar.
Jag förstår inte riktigt vad det är du är ute efter för att efter alla inlägg jag läst från dig har inte en enda
( utan att överdriva, faktiskt inte en enda ) varit vettig.

SÅ snälla för oss som faktiskt vill läsa vettiga inlägg
( borstsett från några ironiska/sarkastiska inlägg som dyker upp från vi vet vilka )
o tro mig du är inte en av dom.
Du är bara rent allmänt jobbig (och ibland även fysiskt jobbig då jag får ont i huvudet av att veta att när ja öppnar så ser jag dina inlägg och blir frustrerad över att jag inte kan köra ditt tangentbord ............ )
Haha ja håller med till 100% har bara inte pallat skriva, killen e nog efterbliven och har dyslexi för han kan absolut inte stava, sen så rövslickar han paul och adrian 24/7. och han e så jätteduktig och tror han kan bättre än adrian och paul tex. shit bort me killen från garaget,

Ursäkta för ja skräpa ner tråden adrian men va bara tvungen.

Dina byggen är riktigt sjuka och jag ser framemot fler uptades glöm ej och uptadera på Z kollar mer där..
sägar bara lol, och inlägg ftv :D, riktigt bra gjord adrian, tror att du kommer att hinna gott o väl till, lycka till mde restan nu ! :D

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

rakäre
1 275 Inlägg
20 november 2008
#692
You just dont get it !  do you Kosovar ???

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

677 Inlägg
20 november 2008
#693
Jag kan fortfarande inte förstå hur en renodlad datanörd går och blir en mästare på först plastning och sen lera...

Va tar du får något?!!!!

Du är fan kung på garaget!
Föresten, syr du inredningar ? smile

terazzi
20 november 2008
#694
Denna tråden e redigt najs speciellt när man själv kör Saab 9-5 smile
Hade med velat ha widebody på den wink

427 Inlägg
20 november 2008
#695
Bakskärmen blev riktigt snygg Adrian. Bra passform på delarna och linjen som går mot bakljusen är sjukt snygg! Sidokjolen tycker jag dock är rätt intetsägande. Rätt stilren, men tycker inte riktigt det hör ihop med resten av stylingen som är rund och lite "vass" i formerna.

Fast den är väl inte färdig än..eller?
Senast redigerat av Lifeabuser (20 november 2008)

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!

514 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#696
Jag kan fortfarande inte förstå hur en renodlad datanörd går och blir en mästare på först plastning och sen lera...

Va tar du får något?!!!!

Du är fan kung på garaget!
Föresten, syr du inredningar ? smile
Går på lösningsmedel big_smile

Inte än men kommer ge mig på det nån gång, fick trots allt VG i syslöjd big_smile

Denna tråden e redigt najs speciellt när man själv kör Saab 9-5 smile
Hade med velat ha widebody på den wink
Om du vill så kan du få det, säg bara till!

Bakskärmen blev riktigt snygg Adrian. Bra passform på delarna och linjen som går mot bakljusen är sjukt snygg! Sidokjolen tycker jag dock är rätt intetsägande. Rätt stilren, men tycker inte riktigt det hör ihop med resten av stylingen som är rund och lite "vass" i formerna.

Fast den är väl inte färdig än..eller?
Har inte ens börjat med sidokjolarna big_smile


Low is a lifestyle
956 Inlägg
20 november 2008
#697
Va tar du för en hellack? kjolpaket, dörrgångar osv.

Dina grejer blir grymt

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

514 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
#698
Geiros skrev:
Va tar du för en hellack? kjolpaket, dörrgångar osv.

Dina grejer blir grymt
15 000 - 20 000


26 Inlägg
20 november 2008
#699
host host du kan gärna få labba med min 93a och fixa widebody till den haha, sen kan du sälja kittet till realcar tongue

601 Inlägg
20 november 2008
#700
Adrian vill bara säga att jag läst igenom tråden några gånger sådär ibland, men inte orkat skriva inlägg smile Men nu så har jag läst om hela tråden och är grymt imponerad. alltså verkligen grymt.

kommer det lite fler bilder på bilen som helhet? smile

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212


Sök