3394
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
7 januari 2009
#1241
Torlejf skrev:
pattilatti2 skrev:
Torlejf skrev:

Jag börjar bli jävligt trött på att folk ALLTID skriver: "Avundsjuk", "Svenska avundsjukan" och en jävla massa trams.

Varför får man inte tycka nått ser fel ut eller att nånting borde göras annorlunda utan att man blir kallad avundsjuk?

Mvh. David.
Oj, förlåt. Är jag avundsjuk på dig nu för att du är så tuff?
du kan ju testa o göra detta själv.!!!
bilen är inte ens ihop plockad,o alla gnäller.
för att kommentera nå negativt krävs det något ofta avensjuka elr bara att man är jävligt negativ o bitter ..!!!!!!!!
att ge negativ feedback o säga att bilen är ful nu men kommer bli snygg,LOOOOL
är ni 10 bast elr??
säg inget för de gör säkert ont o höra när man lagt ner massa tid på o bygga!

ni som gnäller klarar väl för fan inte ens o koppla i hop en stereo rätt ffs

mkt bra jobbat på bilen:)!!!kommer bli snyggt
Hur många breddningar vill du att jag ska göra?
Folk gnäller inte, folk påpekar saker som kunde ha gjorts bättre. Linjer som inte stämmer blir inte bättre för att man monterar stötfångare. Det är ren fakta.

Jag är imponerad över arbetet, ingen tvekan om saken, men designen kunde varit bättre.

Nej, nu ska vi sluta diskutera på detta diskussionsforum, det vore ju katastrof att göra det.

Mvh. David.
finns bra sätt o dåliga sätt att framföra saker..men livet är hårt,spec..på g.org


Mr.RoadRage
428 Inlägg
7 januari 2009
#1242
Torlejf skrev:
pattilatti2 skrev:
Torlejf skrev:
Jag börjar bli jävligt trött på att folk ALLTID skriver: "Avundsjuk", "Svenska avundsjukan" och en jävla massa trams.

Varför får man inte tycka nått ser fel ut eller att nånting borde göras annorlunda utan att man blir kallad avundsjuk?

Mvh. David.
Oj, förlåt. Är jag avundsjuk på dig nu för att du är så tuff?
du kan ju testa o göra detta själv.!!!
bilen är inte ens ihop plockad,o alla gnäller.
för att kommentera nå negativt krävs det något ofta avensjuka elr bara att man är jävligt negativ o bitter ..!!!!!!!!
att ge negativ feedback o säga att bilen är ful nu men kommer bli snygg,LOOOOL
är ni 10 bast elr??
säg inget för de gör säkert ont o höra när man lagt ner massa tid på o bygga!

ni som gnäller klarar väl för fan inte ens o koppla i hop en stereo rätt ffs

mkt bra jobbat på bilen:)!!!kommer bli snyggt
Hur många breddningar vill du att jag ska göra?
Folk gnäller inte, folk påpekar saker som kunde ha gjorts bättre. Linjer som inte stämmer blir inte bättre för att man monterar stötfångare. Det är ren fakta.

Jag är imponerad över arbetet, ingen tvekan om saken, men designen kunde varit bättre.

Nej, nu ska vi sluta diskutera på detta diskussionsforum, det vore ju katastrof att göra det.

Mvh. David.
HA HA HA HA HA, Nej, nu ska vi sluta diskutera på detta diskussionsforum, you´r killing me!!!!!!!! lol
Senast redigerat av Mangeman (7 januari 2009)

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
7 januari 2009
#1243
Mangeman skrev:
HA HA HA HA HA, Nej, nu ska vi sluta diskutera på detta diskussionsforum, you´r killing me!!!!!!!! lol
Vi tar detta via PM. wink

Haha!
Mvh. David.
Senast redigerat av Torlejf (7 januari 2009)

Bygger rolig bil. :)

Medlem 34530
908 Inlägg
7 januari 2009
#1244
Så mycket dynga det har sagts i denna tråd efter att Adrian la upp bilderna på bilen. det kritiserars att linjer inte följs att kittet ser påhängt ut mm. Men varför sa ni inget under byggets gång, inte för att vi fick några helhetsbilder, men nog såg vi hur den skulle se ut bak respektive fram. Det enda vi inte fått några bra bilder på är sidokjolarna.

Kritik är ok om det är konstruktiv, vilket den hade varit om man sagt att breddningen följer inte linjerna, kan du inte göra så här istället...det hade varit mycket schysstare tycker jag i alla fall. Men det är ju alltid lättare att kritisera andra, frågan är ju om ni som kritiserar har byggt själva någon gång och vet hur mycket arbete det ligger bakom...

så tycker jag och hoppas att Adrian fortsätter att uppdatera tråden efter alla påhopp.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

fåret
127 Inlägg
7 januari 2009
#1245
just nu är bilen jätteful, men kommer säkerligen bli tokfet med resten av kitet och fälgar monterade ;D


1 210 Inlägg
7 januari 2009
#1246
VictorW skrev:
Så mycket dynga det har sagts i denna tråd efter att Adrian la upp bilderna på bilen. det kritiserars att linjer inte följs att kittet ser påhängt ut mm. Men varför sa ni inget under byggets gång, inte för att vi fick några helhetsbilder, men nog såg vi hur den skulle se ut bak respektive fram. Det enda vi inte fått några bra bilder på är sidokjolarna.

Kritik är ok om det är konstruktiv, vilket den hade varit om man sagt att breddningen följer inte linjerna, kan du inte göra så här istället...det hade varit mycket schysstare tycker jag i alla fall. Men det är ju alltid lättare att kritisera andra, frågan är ju om ni som kritiserar har byggt själva någon gång och vet hur mycket arbete det ligger bakom...

så tycker jag och hoppas att Adrian fortsätter att uppdatera tråden efter alla påhopp.

// Victor
Jag tror egentligen inte de har nån betydelse vad vi tycker bu lr bä...
Adrian hade säkert bildat en uppfattning med sin kund hur "riktlinjerna" skulle vara...
Nu slutar vi bråka ALLA om detta och väntar på uppdateringar om Adrian ännu vill de så klart. smile

han gör ett jätte jobb.

FreddeK
7 januari 2009
#1247
Kul för adrian att läsa detta när han kommer hem från semestern..verkligen boys...ni är hyvens killar! jävla idioter! Så synd att det ska bli så mycket dyngsnack helt i onödan...här lägger han ut bilder på en icke färdig bil och visar sina knep och svarar på frågor och så ska han bli bemött på detta viset? Var finns respekten?

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 januari 2009
#1248
lägg ner nu..sånt jävla fint arbete har han lagt ner.

Den kommer bli dö fet med fronten sidotjolarna och baken och med lite spacers och fälgar..gissar på att den slår det mesta inom saab väg här på gorg

Mvh Christian

Skogsbo
209 Inlägg
7 januari 2009
#1249
GRYMT BRA JOBB ADRIAN!!!!
fortsätt i den här stilen du e fett jävla grymm på det du gör.

MVH// Lindberg

Kenwood Listen to the Future
I reject your reality and substitute my own
kvalificerad som en idiot, men fullt kvalificerad.
läs även min projekt tråd.http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104618/

DKW
197 Inlägg
7 januari 2009
#1250
Freddeponken skrev:
Kul för adrian att läsa detta när han kommer hem från semestern..verkligen boys...ni är hyvens killar! jävla idioter! Så synd att det ska bli så mycket dyngsnack helt i onödan...här lägger han ut bilder på en icke färdig bil och visar sina knep och svarar på frågor och så ska han bli bemött på detta viset? Var finns respekten?
Kunde inte sagt det bättre själv!
Har ni inget vettigt att komma med så håll det för er själva, eller skriv ett blogginlägg om ni finner det så givande att nedverdera folks arbete.. Sluta ödelägga denna grymma tråd nu.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 januari 2009
#1251
Hur kan ni kalla bilen ful innan ni sett den färdig?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Golfare
349 Inlägg
7 januari 2009
#1252
Halva garaget har visst komenterat att bilen är ful, hälften av dom som kommenterat betér sig som 10 åringar med 17 utropstecken(!!!!!!111etttone) och verkar komma direkt från lunarstorm. Är de ni som ska köra bilen?

Det Adrian gör finns det inte många här inne som skulle kunna framställa såhär snabbt, dessutom snackar ni massa skit om att han inte följer linjerna vilket jag tycker ni har väldigt fel i, ta en titt till..

Konstuktiv kritik:
Det enda jag kan se såhär långt inte passar in på bilen är huvscoopet, det passar endast på Evo och ingen annan bil.. Men det var det väl ägaren som ville ha antar jag? Upp till honom, alla har olika smak.. Breddarna följer formen och linjerna väldigt bra mår jag säga, skitsamma om det liknar mercas - han har gjort dom själv och det sitter på en Saab, räcker inte det som argument?

Du gör ett fruktansvärt bra jobb som inte många bilbyggare i sverige skulle kunna framställa, jag tror inte 14-åringarna här på garaget förstår vad du ger dig in på.. Skit i dom o fortsätt med det du kan o gör bra! Får man hundra bra komentarer och en dålig så är det alltid den dåliga man tar åt sig av, hoppas du lärt dig att man inte ska lyssna på dom som är sämre/inte kan.. smile

/ epic110


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
7 januari 2009
#1253
Freddeponken skrev:
Kul för adrian att läsa detta när han kommer hem från semestern..verkligen boys...ni är hyvens killar! jävla idioter! Så synd att det ska bli så mycket dyngsnack helt i onödan...här lägger han ut bilder på en icke färdig bil och visar sina knep och svarar på frågor och så ska han bli bemött på detta viset? Var finns respekten?
precis min åsikt smile tack:)


726 Inlägg
7 januari 2009
#1254
Är övertygad om att det blir kalas med allt monterat å färdigt smile


rakäre
1 275 Inlägg
8 januari 2009
#1255
Flock me !!!!!! there is more "shit throwing" , "name calling" and "bitching" in this thread than mine big_smile Cool

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

1 142 Inlägg
8 januari 2009
#1256
90% av alla som skriver i denna tråd just nu tjafsar med varandra.... så JÄ**A drygt att läsa en tråd som är intressant för en själv och även många andra här på garaget när ni ska hålla på och tjafsa med varandra igenom halva.... håll skiten för er själva! kan tro att ni är 12år

552 Inlägg
8 januari 2009
#1257
Finns nåt som heter ren avundssjuka.

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 januari 2009
#1258
Niksic skrev:
Finns nåt som heter ren avundssjuka.
Aka "Svensk"
Tyvärr finns det nått medfött som inte klarar av att se nån som har mer...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

rakäre
1 275 Inlägg
8 januari 2009
#1259
Rquired skrev:
Niksic skrev:
Finns nåt som heter ren avundssjuka.
Aka "Svensk"
Tyvärr finns det nått medfött som inte klarar av att se nån som har mer...
lollollollollollollollollollol true true

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Studerande
219 Inlägg
8 januari 2009
#1260
Rquired skrev:
Niksic skrev:
Finns nåt som heter ren avundssjuka.
Aka "Svensk"
Tyvärr finns det nått medfött som inte klarar av att se nån som har mer...
Där satt den ! tongue



Sök