2862
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Inläggskritiker
990 Inlägg
19 januari 2009
#1321
Riktigt bra jobb du gör, skulle ja aldrig klara.

Vad tar du för att skärmbredda en 9000 wink ? diskret skärmbreddning, så den får fetare stuk bara.
Senast redigerat av Hammarslag (19 januari 2009)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Inläggskritiker
990 Inlägg
19 januari 2009
#1322
RetroSpec skrev:
Hammarslag skrev:
Helt okej i min mening att själa ifrån större företag, men privatpersoners personliga delar o sånt ska man ge fan i.
Är ditt användarnamn en förklaring på vad du fått i huvudet? Stöld och skadegörelse är det ju bara idioter och talanglösa som håller på med! Det spelar väl ingen roll om företaget är stort eller inte? Har du nåt emot personer som lyckas i livet? Ett stort företag är väl byggt av enskilda personer det med?

Till Adrian: Hoppas allt löser sig och att vi får se mer av ditt fantastiska arbete! Följer tråden med spänning.
Jo precis morsan gav mig en omgång varje morgon som barn.
Senast redigerat av Hammarslag (20 januari 2009)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

3 059 Inlägg
19 januari 2009
#1323
OT: De va ju en jedrans massa skitsnack i tråden på senaste tiden. en del gillar att enbart förstöra andras trådar.. E där inte nån mod. som har några minuter över och kan rensa lite..?
Topic: Sugen på lacken, ser ut att kunna bli riktigt trevlig när den e klar.
Senast redigerat av Smajly (19 januari 2009)


Bilar, datorer och hundar
187 Inlägg
19 januari 2009
#1324
tog ett gäng timmar att komma hit, men jag längtar redan till mer läsning från Adrian helst med lite porrbilder på saaben med skickade. kommer att följas.


79 Inlägg
19 januari 2009
#1325
Tycker att en del i detta forum börjar ta efter KoSoVaR i PaintWorX tråd. Dom som känner sig berörda, tänk efter! Att bara skriva att bilen är ful eller grotesk är ju rena förolämpningar mot ett sånt geni som Adrian. Skriv istället varför ni inte gillar bilen!

Keep up the good work Adrian. Om du och Paul har pratat ihop er om bilens färg och du har lagt ner tid på karossen så tvivlar jag inte en sekund på att detta blir en dräpar-SAAB:-D

Funderar på att komma ner på ett "studiebesök" nån dag. Går det för sig?

MVH Viktor

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
19 januari 2009
#1326
Addy skrev:
Tycker att en del i detta forum börjar ta efter KoSoVaR i PaintWorX tråd. Dom som känner sig berörda, tänk efter! Att bara skriva att bilen är ful eller grotesk är ju rena förolämpningar mot ett sånt geni som Adrian. Skriv istället varför ni inte gillar bilen!

Keep up the good work Adrian. Om du och Paul har pratat ihop er om bilens färg och du har lagt ner tid på karossen så tvivlar jag inte en sekund på att detta blir en dräpar-SAAB:-D

Funderar på att komma ner på ett "studiebesök" nån dag. Går det för sig?

MVH Viktor
lägg av nu asså!!!!!!! tänk efter o vad har han sagt som är fult till adrian, svar inget det kan tom jag bevisa, han beundrar adrian mer än någon av er här, tro mej, han blev bara trött på allt motergumenterade och komenterande på alla hans inlägg, så för guds skull låt det bli skit i vad han har gjord och sköt ert i stället, fyll inte detta projekt med mer skitsnack om andra, hade det kännts gött om du blev utsatt av samma skitsnack hela tiden, nej !!!!, släpp det där hel och hållet, varken jag adrian eller nån vill höra sånt här mera, fyll detta och tex pauls tråd med bra , upplysande , och fina komentarer, ni som vill säga något dumnt, håll det för er själva, för ni förstör tråden lika mycket som han, sorry för offtipic adrian men så är det, det är dags för gorgarna att inse faktum, nu till bilen, du gör ett underbart job och jag har inte sett nån mer talangful preson som du, forsätt såhär så blir du världskänd big_smile


514 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
#1327
Addy skrev:
bla. bla.

Keep up the good work Adrian. Om du och Paul har pratat ihop er om bilens färg och du har lagt ner tid på karossen så tvivlar jag inte en sekund på att detta blir en dräpar-SAAB:-D

Funderar på att komma ner på ett "studiebesök" nån dag. Går det för sig?

MVH Viktor
Stämmer bra, Paul och jag har bollat ideér hur lacken ska bli.

Alla är varmt välkomna!


Forummoderator
10 576 Inlägg
20 januari 2009
#1328
Adrian-Styling skrev:
Alla är varmt välkomna!
Med den inställningen måste du lära dig baka bullar big_smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
20 januari 2009
#1329
torpis skrev:
Adrian-Styling skrev:
Alla är varmt välkomna!
Med den inställningen måste du lära dig baka bullar big_smile
haha lätt at man kommer, hoppas inget står ivägen bara hmm


rakäre
1 275 Inlägg
20 januari 2009
#1330
I personelly like it when people try to tell me that something i have worked on for 4 months looks like shit !

I breath in , wipe the sweat from my forhead , stretch out my arms and shout at the top of my voice :



                      WHERE THE FUCK IS YOUR PRIZE WINNING PIECE OF SHIT THEN ?


Keep it up adrian ......... its hard sometimes ....... but then again........who said it was going to be easy ?

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Försöker iaf
12 817 Inlägg
20 januari 2009
#1331
PaintWorX skrev:
I personelly like it when people try to tell me that something i have worked on for 4 months looks like shit !

I breath in , wipe the sweat from my forhead , stretch out my arms and shout at the top of my voice :



                      WHERE THE FUCK IS YOUR PRIZE WINNING PIECE OF SHIT THEN ?


Keep it up adrian ......... its hard sometimes ....... but then again........who said it was going to be easy ?
Hahaha!

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 788 Inlägg
21 januari 2009
#1332
Ser riktigt nice ut, längtar tills den är klar nu big_smile Vill speciellt se när du fått på hjul osv smile Lycka till nu!


417 Inlägg
21 januari 2009
#1333
PaintWorX skrev:
I personelly like it when people try to tell me that something i have worked on for 4 months looks like shit !

I breath in , wipe the sweat from my forhead , stretch out my arms and shout at the top of my voice :



                      WHERE THE FUCK IS YOUR PRIZE WINNING PIECE OF SHIT THEN ?


Keep it up adrian ......... its hard sometimes ....... but then again........who said it was going to be easy ?
förbannat bra sagt


1 210 Inlägg
21 januari 2009
#1334
bilfakta skrev:
PaintWorX skrev:
I personelly like it when people try to tell me that something i have worked on for 4 months looks like shit !

I breath in , wipe the sweat from my forhead , stretch out my arms and shout at the top of my voice :



                      WHERE THE FUCK IS YOUR PRIZE WINNING PIECE OF SHIT THEN ?


Keep it up adrian ......... its hard sometimes ....... but then again........who said it was going to be easy ?
förbannat bra sagt
97 326 medlemmar på Gorg... tyvärr så kommer det då, imellanåt komma skit kommentarer hit och dit...
alla har ju inte samma smak och tycke i nått...

En liten tanke bara.
Senast redigerat av Ekis! (21 januari 2009)

Svetsare
210 Inlägg
22 januari 2009
#1335
Nu blev jag lite besviken. har suttit och läst igenom hela jäkla tråden. men den är inte lackerad ännu? yikes haha. trodde ja skulle få se den innan jag lägger mig big_smile måste säga att alla bilarna du har byggt på har blivt sjukt bra. och är extremt nyfiken på hur saaben kommer bli. Mäkta imponerad på ditt arbete. ska bli kul att se på elmia smile
KEEP UP THE GOOD WORK.


MINI-fil
158 Inlägg
22 januari 2009
#1336
Kollade just bilderna från lackboxen! Oj Oj Oj! Är ingen SAAB-fantast men du har en riktig dräpare på gång! Bra jobbat!


514 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
#1338
Bilen är lackad och besiktad, lägger upp en video från besiktningen så fort jag fått in den i datorn.


312 Inlägg
22 januari 2009
#1339
Adrian-Styling skrev:
Bilen är lackad och besiktad, lägger upp en video från besiktningen så fort jag fått in den i datorn.
Hoppas det blir ikväll smile Man är ju riktigt sugen att se slutresultatet.


283 Inlägg
22 januari 2009
#1340
PaintWorX skrev:
I personelly like it when people try to tell me that something i have worked on for 4 months looks like shit !

I breath in , wipe the sweat from my forhead , stretch out my arms and shout at the top of my voice :



                      WHERE THE FUCK IS YOUR PRIZE WINNING PIECE OF SHIT THEN ?


Keep it up adrian ......... its hard sometimes ....... but then again........who said it was going to be easy ?
Vad har det egentligen med nåt o göra? Man kan väl se om nåt är smakfullt gjort även om man inte har sjukt ombyggd bil? :S Sen att man beundrar att nån kan göra det han gör är väl en annan sak? Hellre en snygg bil med mindre modifikationer än en vrålstylad bil som ser märklig ut.

Bra jobbat ( har skrivit det innan ) även om den inte faller mig i smaken


Sök