Jvlar, här händer det grejer... ser ut som att du är ganska van att jobba med glasfiber.. Är det frigolit eller bonocell som du använder till att bygga skärmbreddare ? Bonocell är ju helt underbart att forma med, fogskum blir ju så jvla dammigt . Gillar det du gör , tråden komemr jag garanterat att följa.
använder lite olika beroende på vad jag ska göra, men till skärmbreddare är det nåt liknande bonocell
Äntligen kan jag göra en update, har haft strul med datorn ett tag nu, usb portarna ville inte vara med i leken längre.
Fronten är påbörjad såhär nånting kommer den se ut Detta ska bli en bakspoiler Originalet kapad Provmontering innan den limmas Snäll farsa som hjälper till med slipningen Plastat fronten för att förhindra ev sprickor i framtiden en sida färdig samma sida
Häpnadsväckande vad du gjort sen man tittade in sist! Du är kung! Ska nog skita i att plugga vidare och gå som lärling hos dig Tror det kan finnas stora pengar i den här branchen bara du vågar ta betalt.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Enkel och bra design, men om du skulle lägga en timme på att vinkla de bitar som håller upp vingen i ungefär samma stuk som sidokarossen får du en förjäkla fin linje och troligen snyggare form på det hela
Enkel och bra design, men om du skulle lägga en timme på att vinkla de bitar som håller upp vingen i ungefär samma stuk som sidokarossen får du en förjäkla fin linje och troligen snyggare form på det hela
menar du inåt eller utåt? såhär ser den ut bakifrån.
menar du inåt eller utåt? såhär ser den ut bakifrån.