Jag såg inte din bil på elmia ? Missa jag nått :o ?
Adrian-Styling skrev:
"dom" är redan färdiga, allt enligt kundens spec, och fortfarande har inte jag någon egen bil i år heller
Där har du ditt svar Ska bli kul att se fortsättningen på CRX projektet nu! Keep up the good work, hoppas du får lite jobb nu och drar in lite mer till företaget! Hade varit synd att förlora en sådan hantverkare.
Fan Adrian du kan hantera kolfiber.. Man såg ju många "klåpare" som inte alls kan kolfiber som har ställt ut på Elmia.. Att dom änns tröstar ställa ut skiten när det ser ut som en puckelpist...
Grymt fina byggen du gör Adrian. Ser fram emot dina framtida byggen också. Du får höra av dig till mig så kan vi ta en titt på det där med renderingar för det där projektet vi talade om på Elmia. Har rätt mycket just nu, men vi kan ju börja titta på det!
Härligt med uppdatering! Jag vill ha bilder på crxen! F.ö så har rosthögen jag längtat efter att få lämna in till dig på fredag dött o varit död i några veckor, ska efter delar men är väldigt skeptiskt till att den kommer funka.. Att man inte kan få tummen ur i tid..
tja ja har en fråga..på första projektet instrument brädan. bild3. du bara plastar in den och sen slipar,vad lägger du på sen? nån spackel elr? måste man lägga på filler sen?