Söker ett par 12" basar som har snygga korgar. har kikat lite men inte hittat nått som fallit mig i smaken. ljud är inte så extremt märkvärdigt inte märket heller och priset får gärna ligga runt 800 som max per st. ingen som har sett nån snygg? gärna röda eller kromade.
Hjälp! ska ha nått som passar det bygge jag håller på med kika under mina projekt bilder om ni vill se vart de ska sitta.
StylingButiken.se har ett par billiga egentillverkade(?) tolvor med rätt ok korg. Vet dock inte om de är så bra som de säger. De heter STA i deras sortiment
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Söker ett par 12" basar som har snygga korgar. har kikat lite men inte hittat nått som fallit mig i smaken. ljud är inte så extremt märkvärdigt inte märket heller och priset får gärna ligga runt 800 som max per st. ingen som har sett nån snygg? gärna röda eller kromade.
Hjälp! ska ha nått som passar det bygge jag håller på med kika under mina projekt bilder om ni vill se vart de ska sitta.
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008 www.HerrNilsson.orgTeam Sound 4Funwww.Essen.Nu
Senast redigerat av Herr Nilsson (26 februari 2008)
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008 www.HerrNilsson.orgTeam Sound 4Funwww.Essen.Nu
tycker personlgien att billiga 12or endast låter skit pga av dom udnerdimitionerade talspolarna. men är du bara ute efter utseende så kanske mds fanatic? annars tycker jag du ska köra 8 lr 10" i den budgeten eftersom 12or till det priset mest blöddrar.
http://soundtec.se/rwdx/cache/reference-r1_874.asp här har du en fin bas med snygg korg. riktigt bra bas dessutom R1 basen ska det vara iaf. länken är lite konstig men pröva att trycka på tillbaka pilen på länken.. det är den svarta basen med silvrig spindel.. //fredrik
Senast redigerat av Junior2 (27 februari 2008)
vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
Hmm, får väl slänga in lite budget här. Proson rsw-12. Aluminium kona (blå) och chrome korg. billiga med 299 på fynda.se har själv 3 st och tycker dom dunkar på väldigt bra för den slanten
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.