3516
Sök

thomas morell

T-korset
27 februari 2008
Trådstartare
hade inne hans bil på jobbet idag. man skulle ha gjort något jävlestyg med den tongue , så många gånger han har stoppat mig..
gött att han inte jobbar kvar länge big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
27 februari 2008
Jahaa... han ja.... O vem fasen är de????

Sump Runk Rätt O Slätt!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
27 februari 2008
camaro67 skrev:
Är de någon kändis som inte är så känd eller?

En trafikpolis som gjorde livet riktigt surt för ganska många.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 655 Inlägg
27 februari 2008
Så han ställer inte till det för folk längre??

Har inte råkat ut för honom själv, men jag har läst en massa om honom, inte mycket positivt.. smile

Meister
6 763 Inlägg
27 februari 2008
John87 skrev:
camaro67 skrev:

Okej. Är de i någon speciell by eller för hela sverige?

T-korset
27 februari 2008
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Så han ställer inte till det för folk längre??

Har inte råkat ut för honom själv, men jag har läst en massa om honom, inte mycket positivt.. smile

han har slutat som trafikinspktör / polis. han jobbar med något inom lastbilsidan

T-korset
27 februari 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
John87 skrev:
camaro67 skrev:

han höll till inom skaraborgs län tror ja

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 februari 2008
aldrig hört talas om

226 Inlägg
27 februari 2008
haha tror det är han som man har hört talas om här på garaget, som gör livet surt för många unga förare?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
27 februari 2008
fishn skrev:
haha tror det är han som man har hört talas om här på garaget, som gör livet surt för många unga förare?

Man kan väl säga att han levde för att förpesta för folk i trafiken.

Har inte mött honom själv, men det finns oändligt många historier från folk som har.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Thorsella
13 mars 2008
Trådstartare
han tog mitt traktor kort på den tiden..  samt blivot stoppad 18gånger  ombes varenda gång

8 156 Inlägg
13 mars 2008
camaro67 skrev:

Han gillade tydligen att sätta dit stylade bilar. Kollade bilar inför och efter bilträffar. Väldigt kul för de bilentusiaster (samtliga?) som fick ombesiktning.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

V-Power
1 186 Inlägg
14 mars 2008
Kan någon berätta någon historia eller något kul han har gjort då big_smile?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

Mr:P
28 Inlägg
14 mars 2008
Kan ju säga som så... Han stoppade mig nere i Hjo en gång. Nykterhetskontroll osv. Efter jag hade blåst o det var grönt. Så bestämde sig Gubben för att ta ett varv o kolla på Sulorna på bilen. O så han gjorde, Fann Inget direkt att klaga på. Förutom att ja fick en komentar

Morell: Du har lite dåligt med luft i ena framdäcket.

Jag svarade då: Men det är väl ingen fara? Det är ju bara på undersidan. *Med ett leende på läpparna*

O detta skulle jag ju inte sagt. Han blev as sur. Gav mig 8 st 2:or på lådsas saker. Så det var bara o bita i sura äpplet o bes, om bilen sad Så nu mer försöker jag inte skojja med snutarna.
Tror de saknar humor

Just Turbo SHIT! And Sushi Power

* Klåpare
1 718 Inlägg
14 mars 2008
Ja det är ju den där pliten som bötfällde en kille i Skövde för att han hade "för många högtalare" i bilen. Vilken skit!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Teddan
2 495 Inlägg
14 mars 2008
Han är helt galen den gubben, han berätta för mig att jag inte får accelrera hur fort jag vill , även om det är uten hjulspinn.

efter lite tjafs så tyckte han min original M5 väsnades för mycket, och ville även kolla hur mina framdäck såg ut.

jag har även mött honom i tinget då jag hadde för blåa xenon ljus hehehe

minns för en del år sedan då stog han alltid innan en dag på racerbanan när det var på kinnekulle, var många som fick ombes då .

men sen var det även någon skandal då han var högt uppsatt i motormännen , samtidigt som sitt jobb som trafikinspektör

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 892 Inlägg
14 mars 2008
Phaetoon skrev:
camaro67 skrev:

Han gillade tydligen att sätta dit stylade bilar. Kollade bilar inför och efter bilträffar. Väldigt kul för de bilentusiaster (samtliga?) som fick ombesiktning.

Låter som LASER-PECKA i örebro län, Lindesberg närmare bestämt!   Finns HUR MÅNGA histroier om han som heslt, och de värsta är att de flesta är sanna!  :S
Mvh/Englund

173 Inlägg
14 mars 2008
Han har tat mitt traktor kort o om reggnig på 2 a-traktorer. x-antal bilar jag har åkt på om reggning för dom vart trimmade. sista stoppet av han tog 2 timmar då han sökte igenom min bil efter laservarnaren bara för att det satt ett sånt fäste i fram rutan. det enda han inte fatta var att det var till en gps.

En tragisk man.

//Patrik

1 703 Inlägg
14 mars 2008
Jodå, Morell har man "vart med om" big_smile

Han är ny ombudsman inom åkeriföreningen nu, så nu är han på vår sida (vi som är yrkeschaufförer) big_smile

Sök