3038
Sök

vad kan man göra med folk på denna sida

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
som skriver  ful vinge  ful bil   likaful som ägarn   bla bla bla bla massa jävla tjafs   nån som har nått bra förslag???    det är en sak om man skriver aa jag gillar din bil men     inte vingen  det är helt ok  men när  nån skriver fan vilken jävla ful vinge korkad jävel  som har den osv osv  börjar leddsna rejält på den här sidan synd  för det finns ju inte så många  seriösa  bilsidor    ös  på  med förslag nu kolla min  gästbok samt  kommentarerna  jag fått

Losing Is Not An Option

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
28 februari 2008
Hörru, ta en god natt sömn o skriv imorgon igen, du är nog inte helt nykter ikväll smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
vad fan     en till skit unge???   vad fan är det här   finns det bara idioter?????

Losing Is Not An Option

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
28 februari 2008
Ha ha ha, fan vá bitter man kan vá...

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
28 februari 2008
Jag tycker du har en söt vinge..

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
aa så klart  man blir d när man får massa idiotiska svar hela tiden e du full mm

Losing Is Not An Option

465 Inlägg
28 februari 2008
om du tar upp det så som du gjorde så får du nog räkna med ''sköna'' kommentarer:D

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
haaha

Losing Is Not An Option

465 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
haaha

har jag helt fel?

Klyphuggare
328 Inlägg
28 februari 2008
Nu känner ju inte jag dig så svårt att svara men första tanken som kom upp för mig var: Stämmer det inte då?

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 februari 2008
Well jag förstår varför folk klagar med tanke på att du har en osthyvel till vinge på en slöfyrti...

C H E V R O L E T <3

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
sköna kommentarer  kan jag inte kalla d    snarare  korkade

Losing Is Not An Option

229 Inlägg
28 februari 2008
Så länge du tycker din bil är fin så spelar det väl ingen roll vad alla andra tycker. Antar att du byggt eller gjort iordning bilen för din egen skull, ingen annan. Det är väl bara å skita i de. Det är ju ingen dagis verksamhet där man ska gå och tjalla till fröken så fort nån säger nåt taskigt.
Senast redigerat av Andreas_o_r (28 februari 2008)

--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--

465 Inlägg
28 februari 2008
Andreas_o_r skrev:
Så länge du tycker din bil är fin så spelar det väl ingen roll vad alla andra tycker. Antar att du byggt eller gjort iordning bilen för din egen skull, ingen annan. Det är väl bara å skita i de. Det är ju ingen dagis verksamhet där man ska gå och tjalla till fröken så fort nån säger nåt taskigt.  wink

håller med... yikes

2 118 Inlägg
28 februari 2008
som det står i infon, den sitter där av en anledning.. så de e bara å skita i alla puckon som inte har bättre för sig än att kommentera vingen..

D.i.l.l.i.g.a.f

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
aa jag vet men det är så jävla irreterande när folk skriver massa skit det måste ni   hålla med om   jag gillar bilen    punkt slut men det  är så jävla irreterande   när man får en cp komentar varenda gång man loggar in

Losing Is Not An Option

2 118 Inlägg
28 februari 2008
mjo man blir lite less efter ett tag tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

2 652 Inlägg
28 februari 2008
du får helt enkelt gnälla på deras bilar .

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
FUNDERAR PÅ ATT TA BORT  SKITEN     finns fan inget seriöst längre i detta jävla land  folk e dumma i huvvet  röstar på  sossar  jämt o ständigt till alla idioter  vilka  har skapat lagarna ??  vilka har fixat  sveriges sjukvård byggt alla getton fixat alla  brott  jo dom förbnannade jävla sossarna tacka vet jag sverigedemokraterna

Losing Is Not An Option

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 februari 2008
En volvo mindre lol

C H E V R O L E T <3

Sök