2898
Sök

vad kan man göra med folk på denna sida

Elektriker/Montör
534 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
aavad tror du jag försöker göra?? vill inget hellre  än att radera allt vad garaget innebär men ingen kanju  öppna käften  o säga hur man gör

Längst upp på sidan finns en rad som det står "adress" framför.

Klicka i den raden en gång med vänster mus-knapp.
Då blir texten som finns i den raden blå, och du kan skriva in något annat, T.EX: "www.polisen.se"
sen trycker du bara på den stora knappen som sitter ganska långt till höger på tangentbordet. Det brukar stå "enter" på den eller så är det bara en pil.

Försök med detta till attbörja med..

MVH

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
hoppas    d  jag skrev vänlig i början  men utan resultat  så  det enda folk fattar  är våld  tuväärr men sant

Losing Is Not An Option

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
hoppas    d  jag skrev vänlig i början  men utan resultat  så  det enda folk fattar  är våld  tuväärr men sant

Våld??
   big_smile  Du har då inte mycket i din hjärna

C H E V R O L E T <3

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
ni trakkaserar mig    o  det roliga är att ni själva blir avstänga  imorn   allt ligger på  papper bredvid mig
grattis  !!!!!    fan att det inte ska finnas en enda seriös sida  i  hela jävla sverige

Losing Is Not An Option

Klyphuggare
328 Inlägg
28 februari 2008
Robbin_V90 skrev:
Zaccarias skrev:
aavad tror du jag försöker göra?? vill inget hellre  än att radera allt vad garaget innebär men ingen kanju  öppna käften  o säga hur man gör

Längst upp på sidan finns en rad som det står "adress" framför.

Klicka i den raden en gång med vänster mus-knapp.
Då blir texten som finns i den raden blå, och du kan skriva in något annat, T.EX: "www.polisen.se"
sen trycker du bara på den stora knappen som sitter ganska långt till höger på tangentbordet. Det brukar stå "enter" på den eller så är det bara en pil.

Försök med detta till attbörja med..

MVH

Det skulle han nog gjort om han inte hade tyckt det här är lika kul som vi tycker.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
mer  än vad ni har  eftersom jag  har   lyckats att få 50 pers avstängda imorn    vad kallar du d  ???

Losing Is Not An Option

5 042 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
ni trakkaserar mig    o  det roliga är att ni själva blir avstänga  imorn   allt ligger på  papper bredvid mig
grattis  !!!!!    fan att det inte ska finnas en enda seriös sida  i  hela jävla sverige

hahaha. Du snackar ju omkull dig själv.
Du blir avstängd med tanke på att du hotat MIG osv...
Lycka till
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (28 februari 2008)

C H E V R O L E T <3

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Är det så du ser på det när du går på stan också?

Går du in på t.ex pressbyrån och frågar vad en sak kostar, och när han i kassan tar mer än 1½sek på sig och svara så sticker du kniven i honom och dödar lite till wink

Våld, tror du det löser det? Det hjälper inte och ta till våld, speciellt inte när dom flesta sitter flera 10-tals mil ifrån dig... Men vill du lägga en massa pengar på bensin eller annat för att slå oss så är det ditt val. Du behöver inte göra mer som sagt, imorgon är säkert kontot raderat. Så det är bara skita i och skriva mer så löser det sig..

Får man fråga hur gammal du är?
Senast redigerat av MarcusL (28 februari 2008)

• Även den starka måste ta i när han skiter

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
jag vill bli avstängd  e du trög ????????????

Losing Is Not An Option

2 652 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
mer  än vad ni har  eftersom jag  har   lyckats att få 50 pers avstängda imorn    vad kallar du d  ???

Skaffa dej ett liv .

5 042 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Nee men du verkar vara grymt jävla trög eftersom du tycker våld är det enda sättet.. Tss jävla fjolla

C H E V R O L E T <3

Elektriker/Montör
534 Inlägg
28 februari 2008
Men det är du imorgon säger ju alla till dig så snällt vi kan.. Ålder??

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Alltså ursäkta? Läser du ens min text? Eller är det för komplicerade ord? Komplicerad betyder svårt om du inte hajjar det..

- DU KOMMER VARA AVSTÄNGD IMORGON, OSÄKER PÅ OM DU KAN TA BORT DITT KONTO SJÄLV -

Och kalla fan inte mig trög..

37 Inlägg
28 februari 2008
Trådstartare
japp jag har hotat er o ni har trakaserat mig???? vad är problemet???? jag    vill radda allt  o    gå o  sova    sonm en normal människa för jag e faktiskt normal trot elelr ej  vasst humör bara   nej  jag dödar ingen   på stan  som inte gjort mig nått    varför skulle jag d???

Losing Is Not An Option

2 652 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Fattar du inte?
du kommer att bli avstängd imorgon när chrizz\co ser din tråd ,, så du behöver inte oroa dej för de .
du kan skriva skit hela natten innan du blir avstängd.

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:
japp jag har hotat er o ni har trakaserat mig???? vad är problemet???? jag    vill radda allt  o    gå o  sova    sonm en normal människa för jag e faktiskt normal trot elelr ej  vasst humör bara   nej  jag dödar ingen   på stan  som inte gjort mig nått    varför skulle jag d???

Gå och lägg dig och ta 8 timmars sömn och se på saken imorgon istället smile

Elektriker/Montör
534 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Vi stoppar inte dig från att gå och lägga dig... GOD NATT!!!!!!!!!!

5 042 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

Säkert.
Det är ju du som har problem.
Gå o lägg dig så är ditt konto borta imon.
Men du verkar ju gilla detta så antar att det är därför du fortfarande är online.

C H E V R O L E T <3

Klyphuggare
328 Inlägg
28 februari 2008
Zaccarias skrev:

ja jag vill också gå och sova

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

1 489 Inlägg
28 februari 2008
Nåt mer som inte är utrett?

Sök