aavad tror du jag försöker göra?? vill inget hellre än att radera allt vad garaget innebär men ingen kanju öppna käften o säga hur man gör
Längst upp på sidan finns en rad som det står "adress" framför.
Klicka i den raden en gång med vänster mus-knapp. Då blir texten som finns i den raden blå, och du kan skriva in något annat, T.EX: "www.polisen.se" sen trycker du bara på den stora knappen som sitter ganska långt till höger på tangentbordet. Det brukar stå "enter" på den eller så är det bara en pil.
Försök med detta till attbörja med..
MVH
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
ni trakkaserar mig o det roliga är att ni själva blir avstänga imorn allt ligger på papper bredvid mig grattis !!!!! fan att det inte ska finnas en enda seriös sida i hela jävla sverige
aavad tror du jag försöker göra?? vill inget hellre än att radera allt vad garaget innebär men ingen kanju öppna käften o säga hur man gör
Längst upp på sidan finns en rad som det står "adress" framför.
Klicka i den raden en gång med vänster mus-knapp. Då blir texten som finns i den raden blå, och du kan skriva in något annat, T.EX: "www.polisen.se" sen trycker du bara på den stora knappen som sitter ganska långt till höger på tangentbordet. Det brukar stå "enter" på den eller så är det bara en pil.
Försök med detta till attbörja med..
MVH
Det skulle han nog gjort om han inte hade tyckt det här är lika kul som vi tycker.
Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
ni trakkaserar mig o det roliga är att ni själva blir avstänga imorn allt ligger på papper bredvid mig grattis !!!!! fan att det inte ska finnas en enda seriös sida i hela jävla sverige
hahaha. Du snackar ju omkull dig själv. Du blir avstängd med tanke på att du hotat MIG osv... Lycka till
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (28 februari 2008)
hoppas d jag skrev vänlig i början men utan resultat så det enda folk fattar är våld tuväärr men sant
Är det så du ser på det när du går på stan också?
Går du in på t.ex pressbyrån och frågar vad en sak kostar, och när han i kassan tar mer än 1½sek på sig och svara så sticker du kniven i honom och dödar lite till
Våld, tror du det löser det? Det hjälper inte och ta till våld, speciellt inte när dom flesta sitter flera 10-tals mil ifrån dig... Men vill du lägga en massa pengar på bensin eller annat för att slå oss så är det ditt val. Du behöver inte göra mer som sagt, imorgon är säkert kontot raderat. Så det är bara skita i och skriva mer så löser det sig..
japp jag har hotat er o ni har trakaserat mig???? vad är problemet???? jag vill radda allt o gå o sova sonm en normal människa för jag e faktiskt normal trot elelr ej vasst humör bara nej jag dödar ingen på stan som inte gjort mig nått varför skulle jag d???
Fattar du inte? du kommer att bli avstängd imorgon när chrizz\co ser din tråd ,, så du behöver inte oroa dej för de . du kan skriva skit hela natten innan du blir avstängd.
japp jag har hotat er o ni har trakaserat mig???? vad är problemet???? jag vill radda allt o gå o sova sonm en normal människa för jag e faktiskt normal trot elelr ej vasst humör bara nej jag dödar ingen på stan som inte gjort mig nått varför skulle jag d???
Gå och lägg dig och ta 8 timmars sömn och se på saken imorgon istället
Vi stoppar inte dig från att gå och lägga dig... GOD NATT!!!!!!!!!!
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Säkert. Det är ju du som har problem. Gå o lägg dig så är ditt konto borta imon. Men du verkar ju gilla detta så antar att det är därför du fortfarande är online.
ja jag vill också gå och sova
Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt