har lambdan gått sönder så får motorn fel värden och fel blandning. det tar katten jävligt mycket skada av. så, gick lambdan sönder efter du hade satt på ny katt?
aldrig nåt man gör på verkstäderna att rengöra skiten:P men man vet väl aldrig kan ju funka? men inget man borde göra så länge den funkar. även om den ser skitig ut. är rätt känsliga grejer det där.
jag rengjorde min gamla lambda och testade. Det funkade INTE, i alla fall inte enligt bilens dator. Lambdan gick sönder långt efter att jag bytte mot min race kat. Borde inte CO halterna bart åt helvete om nu katen vart sönder?
jag rengjorde min gamla lambda och testade. Det funkade INTE, i alla fall inte enligt bilens dator. Lambdan gick sönder långt efter att jag bytte mot min race kat. Borde inte CO halterna bart åt helvete om nu katen vart sönder?
inte nödvändigtvis, jag har ca 2,2% i CO på min gamla 240 med Weber förgasare, vid tomgång alltså, har inte testat vid 2500 rpm eftersom den är så gammal så den testas bara på tomgång
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må