Ny bil i garaget snart :D

Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Mortalis skrev:
Fjortis är ingen ålder, det är ett sinnestillstånd

Å de sinnestillståndet har aldrig funnits hos mig tongue
Snacka om att denna tråden ballat ur..

OEM <3
Mortalis VW-nörd?
5 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

Noiseprojekt
5 mars 2008 ·

Mortalis skrev:
Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

*ASG* lol

MercaPOWER Avstängd
5 mars 2008 · 174 Inlägg

peter1989 skrev:
Detta är inte nåt att skryta om, och ingen bryr sig det minsta vad nån helt okänd snubbes farsa på internet har för bilar. Kan väl lika gärna kolla på porsches hemsida så får jag åtmindstånde SE bilarna till skillnad från på din profil.

Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

På hela den här sidan lägger ju okända människor upp sina bilar?:S

Senast redigerat av MercaPOWER (5 mars 2008)

TRYIT Teddan
5 mars 2008 · 2 495 Inlägg

har sett en viss tendens här inne... desto fulare och billigare bil man har desto mer "hat" har man mot dyrare bilar.

att ni bara orkar, det lyser ju avundsjuka lång väg hos en del personer.

sen om man gillar gamla jänkare eller nya porsche är ju en smaksak.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Sushikocken Sleeper
5 mars 2008 · 3 084 Inlägg

tycker porche är så tråkiga pga dem har sett likadana ut i 75 år! lite uppdatering tack.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Urkas Kräsen grafiker
5 mars 2008 · 1 775 Inlägg

Sushikocken skrev:
tycker porche är så tråkiga pga dem har sett likadana ut i 75 år! lite uppdatering tack.

Tycker iofs att Porschar har evolverat nästan exakt likadant som vilket annat bilmärke som helst. Men sen ändå, varför laga nåt som inte är trasigt?

Whine whine!
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Mortalis skrev:
Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

lol Amen!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
peter1989
5 mars 2008 · 34 Inlägg

MercaPOWER skrev:

peter1989 skrev:
Detta är inte nåt att skryta om, och ingen bryr sig det minsta vad nån helt okänd snubbes farsa på internet har för bilar. Kan väl lika gärna kolla på porsches hemsida så får jag åtmindstånde SE bilarna till skillnad från på din profil.

Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

På hela den här sidan lägger ju okända människor upp sina bilar?:S

Ja om killen HADE lagt upp bilen hade det varit roligt:) Men vad ger det liksom att läsa "min pappa har köpt ännu en porsche". Forumet är ju till för vettiga saker. Men i och för sig så var ju denna tråd ganska rolig så egentligen ska man kanske inte klaga, fast å andra sidan, utan klagandet från alla hade den nog inte blivit rolig. Men hoppas att killen tar mina inlägg som konstruktiv kritik.

EDIT: klagande kanske jag inte ska säga, men ni förstår...

Senast redigerat av peter1989 (5 mars 2008)

MercaPOWER Avstängd
5 mars 2008 · 174 Inlägg

peter1989 skrev:

MercaPOWER skrev:

peter1989 skrev:
Detta är inte nåt att skryta om, och ingen bryr sig det minsta vad nån helt okänd snubbes farsa på internet har för bilar. Kan väl lika gärna kolla på porsches hemsida så får jag åtmindstånde SE bilarna till skillnad från på din profil.

Och många skulle hellre köra runt i en nedsutten och sliten gammal muskelbil än i en Cayenne;)

På hela den här sidan lägger ju okända människor upp sina bilar?:S

Ja om killen HADE lagt upp bilen hade det varit roligt:) Men vad ger det liksom att läsa "min pappa har köpt ännu en porsche". Forumet är ju till för vettiga saker. Men i och för sig så var ju denna tråd ganska rolig så egentligen ska man kanske inte klaga, fast å andra sidan, utan klagandet från alla hade den nog inte blivit rolig. Men hoppas att killen tar mina inlägg som konstruktiv kritik.

EDIT: klagande kanske jag inte ska säga, men ni förstår...

Han skrev att hade skulle lägga upp bilder så fort bilen kom.

Kesler
5 mars 2008 · 3 650 Inlägg

kom igen lägg ner nu..7 SIDOR

twin_cam Smålänning
5 mars 2008 · 7 877 Inlägg

r-ted skrev:
har sett en viss tendens här inne... desto fulare och billigare bil man har desto mer "hat" har man mot dyrare bilar.

att ni bara orkar, det lyser ju avundsjuka lång väg hos en del personer.

sen om man gillar gamla jänkare eller nya porsche är ju en smaksak.

Min bil är ful och billig, men jag hatar inte dyra bilar ändå hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
peter1989
5 mars 2008 · 34 Inlägg

MercaPOWER skrev:

peter1989 skrev:

MercaPOWER skrev:

På hela den här sidan lägger ju okända människor upp sina bilar?:S

Ja om killen HADE lagt upp bilen hade det varit roligt:) Men vad ger det liksom att läsa "min pappa har köpt ännu en porsche". Forumet är ju till för vettiga saker. Men i och för sig så var ju denna tråd ganska rolig så egentligen ska man kanske inte klaga, fast å andra sidan, utan klagandet från alla hade den nog inte blivit rolig. Men hoppas att killen tar mina inlägg som konstruktiv kritik.

EDIT: klagande kanske jag inte ska säga, men ni förstår...

Han skrev att hade skulle lägga upp bilder så fort bilen kom.

Jag menar cayennen, och om inte annat så kan han väl vänta med att skryta tills dem fått hem bilen då.

ChristofferH
5 mars 2008 · 53 Inlägg

Skulle min farsa köpa en porsche 997 skulle jag nog också göra en tråd (ser det inte som skryt när detta är en bilsida) Personligen tycker jag Porsche 996 Turbo är snyggare än 997an smile

ChristofferH
5 mars 2008 · 53 Inlägg

Sushikocken skrev:
tycker porche är så tråkiga pga dem har sett likadana ut i 75 år! lite uppdatering tack.

Porsche Carrera GT är väl inte lik någon av de äldre bilarna? wink

vitafaran
5 mars 2008 · 142 Inlägg

Mr_Jetta skrev:
Fick höra av pappa i dag att han har bestämt sig för att köpa ännu en Porsche, denna gången blir det en
Porsche 997 Turbo Cab -08  480hk 0-100km/h - 3,9sek

Så inom kort kommer dessa bilar stå i vårat garage:
1.Toyota Supra Mkiv
2.Porsche Cayenne Turbo -06
3.Porsche 997 Turbo Cab -08

Onödig tråd kanske men men tongue

(Lovar att fota bilen så fort den står i garaget big_smile)

Fan vad kusligt :S Din pappa o jag har precis likadana bilar i våra garage. A förutom att jag har 5 häst mer under huven på vardera bil yikes

Inte så att jag vill skryta eller så, men var bara tvungen att skriva av mig. Det är ju inte varje dag det blir ett sånt här sammanträffande.

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
DasAuto
5 mars 2008 · 2 751 Inlägg

r-ted skrev:

Greatsnyggo skrev:

URC skrev:
Mycket trevlig bil, gratulera till en något lättare plånbok wink
Gillar 997 turbon, dock inte caben.

Kanske inte  lättare  plånbok, utan fetare  lån på banken ;-)

Men lånena skall väll oxå betalas???
herregud, svenssons sämsta ursäkt när någon har köpt en fet bil -ööö han har ju lånat.



till trådskaparen. hoppas din pappa blir nöjd, har själv åkt en hel del cayenne och jag tycker dom är underbara.



och till alla svensson som är så jävla avunsjuka på folk som har råd med dyrare bilar 
***censur***

Bara för att man är avundsjuk så ska man inte behöva kallas för missfoster.
Mvh Moderator.

HAHAHHA så jävla rätt sagt!!! Typiskt svensson... aah de e ju lån.. alla kan ta lån...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
camaro67 Meister
5 mars 2008 · 6 763 Inlägg

Pikey skrev:
Till alla er avundsjuka svenskar!

Orka bli på dåligt humör och kräva att folk ska lägga upp bilder eller ej.
Visst granska ska man göra men det blir så jävla mycket tjafs om att han
inte äger Supran och hit och dit, ORKA BRY SIG!
Om detta nu stämmer så är det jävligt coolt att ha alla dessa bilarna, inte sant?

Sen så är det så jävla löjligt när R-Ted skriver något vettigt som kan störa er andra
så blir hans bil så jävla ful i era ögon...

Detta är så jävla typiskt exempel på svenska avundsjukan!
Jag bryr mig inte om röster hit eller dit men det är ett sånt riktigt typiskt exempel
på er äckliga svenssons som har den typiska avundsjukan.

Finns det någon i detta ruttna land som kan tycka det är kul att någon köper en fet jävla bil?!
Börjar tvivla.

Hoppas ni som sitter hemma och är avis på honom köper en fet bil någon dag och ni får en jävla massa
klagomål och folk som snaackar skit så ser ni hur tröga ni egentligen är.

Kanske var lite hård i detta inlägg så om någon moderator tycker detta var kränkande eller liknande, ta veck detta och blocka mig inte smile

Till R-Ted, kunde inte sagt det bättre själv

Peace

Om inte de här landet duger åt dig så kan du lika gärna flytta. Och eftersom du skriver äckliga svenssons så antar jag att du inte är svensk. Alltså kan du åka tillbaks till ditt land om de nu är så jävla bra där. Du ska nog vara rätt så tacksam för vad du har fått.

Jag skulle gärna köpa en porsche om jag hade väldigt mycke pengar. Anledningen till att de krävs väldigt mycke pengar är att jag hade köpt väldigt mycke andra bilar innan jag hade kommit till en porsche. Om vi nu inte ska räkna in 356:orna som är så jävla fina big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Bjork OEM <3
5 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Mortalis skrev:
Hehe har den nånsin varit bra egentligen...de börja ju bara som ett lyckoskrik från en liten brat utan nån mening smile

De bästa som sagts i denna tråden wink
Punkt Slut!


Snälla lås skiten nu, vi ska väl inte bråka? Vi kan kramas.. roll

OEM <3
TRYIT Teddan
5 mars 2008 · 2 495 Inlägg

camaro67 skrev:

Pikey skrev:
Till alla er avundsjuka svenskar!

Orka bli på dåligt humör och kräva att folk ska lägga upp bilder eller ej.
Visst granska ska man göra men det blir så jävla mycket tjafs om att han
inte äger Supran och hit och dit, ORKA BRY SIG!
Om detta nu stämmer så är det jävligt coolt att ha alla dessa bilarna, inte sant?

Sen så är det så jävla löjligt när R-Ted skriver något vettigt som kan störa er andra
så blir hans bil så jävla ful i era ögon...

Detta är så jävla typiskt exempel på svenska avundsjukan!
Jag bryr mig inte om röster hit eller dit men det är ett sånt riktigt typiskt exempel
på er äckliga svenssons som har den typiska avundsjukan.

Finns det någon i detta ruttna land som kan tycka det är kul att någon köper en fet jävla bil?!
Börjar tvivla.

Hoppas ni som sitter hemma och är avis på honom köper en fet bil någon dag och ni får en jävla massa
klagomål och folk som snaackar skit så ser ni hur tröga ni egentligen är.

Kanske var lite hård i detta inlägg så om någon moderator tycker detta var kränkande eller liknande, ta veck detta och blocka mig inte smile

Till R-Ted, kunde inte sagt det bättre själv

Peace

Om inte de här landet duger åt dig så kan du lika gärna flytta. Och eftersom du skriver äckliga svenssons så antar jag att du inte är svensk. Alltså kan du åka tillbaks till ditt land om de nu är så jävla bra där. Du ska nog vara rätt så tacksam för vad du har fått.

Jag skulle gärna köpa en porsche om jag hade väldigt mycke pengar. Anledningen till att de krävs väldigt mycke pengar är att jag hade köpt väldigt mycke andra bilar innan jag hade kommit till en porsche. Om vi nu inte ska räkna in 356:orna som är så jävla fina big_smile

svenssons är i mina ögon avundsjuka trångsynta personer, finns ju enanledning till att folket i dom närliggande länderna pratar om svensken och hans snålhet och avundsjuka wink
Det är ju inte hämtat ur tomma intet iaf..

jag är inte heller svensk , men trivs bra härbig_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang