Som topic lyder, vad ska jag önska mig av henne, fyller nämligen år på torsdag, hon är arg som ett bi för att jag inte kan komma på något så behöver tips!
Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Som topic lyder, vad ska jag önska mig av henne, fyller nämligen år på torsdag, hon är arg som ett bi för att jag inte kan komma på något så behöver tips!
haha min tjej är likadan, tycker jag är jätte jobbig för att jag faktiskt inte önskar mig nått
Dvs du gjuter av din egen *** o gör en dildo av den o ger, har gett bort ett sånt kit mycket uppskattande för både killar o tjejer (ifall man nu inte snittar på 12cm)
Senast redigerat av Hammarslag (5 mars 2008)
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
En trekant där hon får äran att välja vilken tjej hon vill ha med Föreslog den presenten för min tjej förr-förra året och reaktionen? Ja, den behöver jag inte förklara här
Nej men presentkort till någon klädaffär (typ Gina Tricot) brukar alltid gå hem
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
En trekant där hon får äran att välja vilken tjej hon vill ha med Föreslog den presenten för min tjej förr-förra året och reaktionen? Ja, den behöver jag inte förklara här
Jag tror inte han vill ha ett presentkort på Gina Tricot faktiskt
Jag tror inte han vill ha ett presentkort på Gina Tricot faktiskt
Oj haha trodde det var hon som fyllde år, jaja får skylla på att klockan är 3 och att ögonen inte är i toppform
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Har försökt få in henne på en personlig kalender om ni förstår vad jag menar annars så har jag hittat lite sköna inredningsprylar så hon har iaf fått förslag..
Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Dvs du gjuter av din egen *** o gör en dildo av den o ger, har gett bort ett sånt kit mycket uppskattande för både killar o tjejer (ifall man nu inte snittar på 12cm)
Jo har jag funderat på om det ska bli när hon fyller år
Har kon körkort och egen bil och gillar bilar.. SÅ kanske du kan göra nåt med hennes bil som överraskning och sen nåt extra kanske.. Halsband, lr nåt annats smycke De e vad jag skulle gjort !! hehe
Många som missar att det är du som fyller år "personlig" kalender va ju en grym ide. det ska jag önska mig nästa gång, synd att det är ett år tills jag fyller år igen bara:D Men hon kanske inte är så pigg på det? Nån upplevelse kan ju vara kul, åka bort en helg nån stans, Elmia mässan med hotell kanske om tjejen står ut med det?
Många som missar att det är du som fyller år "personlig" kalender va ju en grym ide. det ska jag önska mig nästa gång, synd att det är ett år tills jag fyller år igen bara:D Men hon kanske inte är så pigg på det? Nån upplevelse kan ju vara kul, åka bort en helg nån stans, Elmia mässan med hotell kanske om tjejen står ut med det?
Hon totalneka inte kalendern iaf men hon kanske vill vänta å se så förhållandet håller länge Jo upplevelse har jag faktiskt kollat lite idag