3916
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 mars 2008
Som det ser ut här i Borås så kommer det bli hag o severin som håller i de hela.. eventuellt nån mer.. ingen som har erbjudit sej frivilligt än.. så det får väll bli Mutning eller pistolhot tongue ha ha.. ne... skämt åt sido..
Bättre om det är några som håller i de i varje stad... 3-4 pers.. är man för många så blir det bara krångligt o massa meningsskillnader.. "Erfarenhet i andra sammanhang"
men men.. man får ju börja lungt iallafall.. kan ju inte gå på stort direkt smile

Med reservation för en jävla massa stavfel "Nytt tangentbord"
Senast redigerat av HyperSonica (10 mars 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Ja nu får jag ta min ide om från början så att alla får se vad jag och Niklas ville från första början med allt detta !! big_smile

I Borås har vi haft de lite dåligt med träffar och körning om ni förstår vad jag menar.. wink Så jag ville ändra på det lite genom att sätta ihop Gbg & Borås folket så att vi kör såna här sakerr fast tillsammans, mer folk = mer kul !! big_smile En vecka i Borås, en vecka i Gbg.. Varje stad har sina arragörer, planerare osv.. Utifrån där händer det grejer.. Vi i Borås planerar vad som ska hända här när ni kommer hit och ni planerar vad vi ska göra i GBg när vi hälsar på er där !! big_smile

I Borås vet jag inte än nån mer som ska hjälpa till med detta förutom mig själv och Martin.. 2 till personer ska vi nog ha iaf.. Däremot hur många ni ska vara i Gbg det vet jag inte och det är inte upp till mig.. smile

Är det några frågor ni har så kan ni alltid fråga i forumet så svarar jag, Martin, Niklas eller nån annan på dom smile !!

MVH // Severin @ Borååås tongue

242 Inlägg
10 mars 2008
*Host* *Host* Vad är en träff utan musik?... Borde inte ja få äran att sköta något meD? tongue

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
GiGanT skrev:
*Host* *Host* Vad är en träff utan musik?... Borde inte ja få äran att sköta något meD? tongue

Ja juste ja big_smile!! Kör samma musik som sist du.. De kändes riktigt nice där med massa folk, bilar o grym musik från dig big_smile !!

Yrkesförare
1 267 Inlägg
10 mars 2008
GiGanT skrev:

Jo wink du får gärna vara med och bestämma också om du vill big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 mars 2008
GiGanT skrev:

ha ha... musik är alltid bra big_smile.. Sålänge det är snabba fina basslag till elektronisk musik.. allt utom Basshunter ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 779 Inlägg
10 mars 2008
men aså ja får nog lämna min plats för nån annan då ja e med i Gatebil @ mantorp gänget med att planera lite smått å sånt. så ja låter nån som kan vara mer aktiv planerare ta min plats smile men ja kommer gärna på träffarna för de smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
En bra träff utan musik är inte bra tongue hahaha

Yrkesförare
1 267 Inlägg
10 mars 2008
akakaboto skrev:
men aså ja får nog lämna min plats för nån annan då ja e med i Gatebil @ mantorp gänget med att planera lite smått å sånt. så ja låter nån som kan vara mer aktiv planerare ta min plats smile men ja kommer gärna på träffarna för de smile

Oki,du är så välkommen big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

1 779 Inlägg
10 mars 2008
ja kan spela lite musik på lördag med smile har nog lite bra musik men inte något jätte bra ljud, men men :d har ju iaf dugligt ljud smile

Bamse940Ltt
10 mars 2008
behöver ni bilar som spelar musik ngn gång går det alltid fixa 1-4 bilar

242 Inlägg
10 mars 2008
Wooow Credits To me then?.. Btw får nog hem ett lite roligare steg snart wink... så ja flyttar nog fram te andra steget snart wink

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:

DIg skulle man behöva när de gäller ljud va wink !! Btw, vf kom du inte i lördags.. sad?

1 779 Inlägg
10 mars 2008
GiGanT hur fan kan du klaga på mina bilder tongue när du har den jävla bilden på dig själv tongue haha

242 Inlägg
10 mars 2008
haha men till skillnad från dig så e ja söt tongue

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
GiGanT hur fan kan du klaga på mina bilder tongue när du har den jävla bilden på dig själv tongue haha

Hahaha.. !! Du o gigant har nog dom coolaste bilderna här big_smile !! ärligt asså..

Intresseklubben
673 Inlägg
10 mars 2008
ses på SM på onsdag smile

/Mvh Andreas

Bamse940Ltt
10 mars 2008
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:

DIg skulle man behöva när de gäller ljud va wink !! Btw, vf kom du inte i lördags.. sad?

var tvungen att fixa lite grejer med bilen innan elmia.. så kunde tyvärr inte.. det gäller att passa på nu.. inte långt kvar... men nästa gång kan jag nog

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
ses på SM på onsdag smile

Tyvärr så är inte vi från Borås där då sad...

1 587 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:

var tvungen att fixa lite grejer med bilen innan elmia.. så kunde tyvärr inte.. det gäller att passa på nu.. inte långt kvar... men nästa gång kan jag nog

Ja men då kanske du kan hänga på nu på lördag till Gbg träffen.. !! kl 18:00 ska vi alla som ska dit vara på parkeringen, så kom gärna lite tidigare.. Sen så drar vi mot Gbg o träffar dom på SM !! big_smile

Sök