3377
Sök

Skadegörelse?

49 Inlägg
11 mars 2008
potatis i avgasröret:)

Man får vänja sig...

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
Gulmun skrev:
En klick smör på handtagets baksida är en enkel men otrevlig överaskning.

En sopsäck fastsatt med ett buntband på avgasröret ger en fin smäll bakom bilen efter en liten stund.

En mutter i en gummisnodd runt kardanaxeln ger knack i golvet vid höga varv. Kul att feldiagnostisera!

Och värstingen:
En burk surströmming fastsurrad med ståltråd på grenröret... Inte kul...

Helt klart dom bästa förslagen hittils iaf tongue

Annars funkar det väl alltid att hälla något härsket i luftintaget till kupéfläkten lol

Det bör ju ge en del "trevliga" reaktioner tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Lokal gasglad kille
112 Inlägg
11 mars 2008
Knäck ett ägg i ventilationshålen vid huven.... luktar inget direkt..Men sen wink

Muttley
11 mars 2008
de är ju lite väl barnsligt att behöa förstöra en annans bil. hade nån gjort så mot mig hade jag zlat(h)an
men de vet i och för sig de som känner till mig så ingen rör mina bilar big_smile

221 Inlägg
11 mars 2008
Mackanol skrev:
cenoxide skrev:
det där med blocket, dom loggar nog ip addressen när du lägger in annonsen ifall killen ringer till blocket.

tror inte att han ringer till blocket, fast man vet aldrig

Är ju inte precis jätte svårt att komma ifrån det där med att dom loggar IP nummer. Ta en annan dator tex internet cafe. Eller så gör du allt hemma på din dator genom att surfa in på någon typ av anonym surf där det loggas sidans IP och inte ditt hem IP. Detta är inte olagligt så ge mig ingen skit bla bla bla!
Senast redigerat av Blixten854 (11 mars 2008)

3 059 Inlägg
11 mars 2008
alexandern skrev:
Det finns någon jag inte gillar, blev jävligt förbannad ikväll. Han sabbar som fan för mej. Nu vill jag jävlas tillbaka, i början började man tänka typ krossa rutor på hans bil osv, men när man lugnat sej lite fattar man att det är för mycket. Men kan man kanske släppa ut luften ur däcken eller nått bara? Bara för att få ge igen litegrann. Kan man åka dit för skadegörelse eller något då? Han skulle säkert anmäla mej om han såg det.

Har han slagit sönder din bil ??? Anmäl skiten då !!! Har han snott ditt fruntimmer ??? Pelar han på dig när du sover ??? Han har väl inte asfalterat din sandlåda och målat din brandbil grön ???

Kom sen inte o böla i en nya tråd när din bil helt plötsligt en dag är sönderslagen.

HATAR småglin som ska ge sig på ägodelar bara för att det finns ett gruff mellan.. Så fruktansvärt glötti så de finns inte.

schtek
478 Inlägg
11 mars 2008
drar två rullar silvertejprunt bilen på jävligaställen genom ekrarna på fölarna, fjädrarna, sepeglarna haha

1 302 Inlägg
11 mars 2008
Slanga bensin ifrån honom till en dunk som du sedan går och säljer till efter att han märkt att bensinen ät slut wink

Kanske inte så kul och smart

Troligen galen...
567 Inlägg
11 mars 2008
fegge_89 skrev:
Slanga bensin ifrån honom till en dunk som du sedan går och säljer till efter att han märkt att bensinen ät slut wink

Kanske inte så kul och smart

Och garanterat olagligt eftersom man stulit bensinen...

Licens Svetsare
219 Inlägg
11 mars 2008
ja skuvade ur två ventiler ur däcken på en som jävlades med mig, sen dess har inte gjort något mer mot mig

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
11 mars 2008
Få tag i rundbalsplast och plasta in bilen. Inget som skadar bilen med han lär ha nått och göra en stund...

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
11 mars 2008
Hissa upp bilen precis så den inte når marken med däcken och palla upp den med nåt. Trästumpar i lagom längd, sätt dom under länkarmarna så han inte känner nåt när han sätter sig i, sen när han lägger i växeln så händer inget! big_smile Då HAR han något att göra. tongue
Gjorde vi mot en lärare på skolavslutningen för läääänge sen! wink
(Fast vi hjälpte honom ner med bilen sen.)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

8 156 Inlägg
11 mars 2008
Tänk på att inte uppmana till brott nu...
En del inlägg här inne ligger ju på gränsen, men men...

En kokt potatis i avgasröret kan väl vara ett ganska så harmlöst förslag annars?
Eller surströmming i ventilationen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

123 Inlägg
11 mars 2008
Köp en tub fogskum.. åk dit på kvällen hissa upp bilen borra ett litet hål. å fyll med fogskum. sen har han å göra;)

Gör som Ford köp Volvo!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
11 mars 2008
Phaetoon skrev:

En kokt potatis i avgasröret kan väl vara ett ganska så harmlöst förslag annars?

Nej nej! Inga brott... Lite tänjning av lagen kanske.. roll
Men SURSTRÖMMING! Du är nog fasen värst hittils! wink

Men om man petar bort några hjulvikter så han får skallra tänder då? Det är lite kul.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
Irmscher Vectra skrev:
Men SURSTRÖMMING! Du är nog fasen värst hittils! wink

Han var inte först med att föreslå att hälla skit i ventilationen wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Troligen galen...
567 Inlägg
12 mars 2008
Phaetoon skrev:

Jag har för mig att detta klassas som skadegörelse (dvs. brottsligt) efter en dom i tingsrätten för 8-10 år sedan, är dock inte helt säker...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2008
slå en stor "stjärna" i framrutan på förarsidan, då blir det både dyrt samt att han kan inte använda bilen då tongue

är ett beprövat sätt som funkar har jag hört  roll
Senast redigerat av _Glenne_ (12 mars 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2008
Mackanol skrev:
eller så lägger du bara ut hans bil på blocket och skriver hans telenr så får han nog lite roliga samtal

hehe jaa och sen så kan ju inte han ta bort annonsen heller eftersom han inte har nått lösenord till det så då får han finna sig i att folk ringer i flera månader roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 mars 2008
Häll lite bös från räkor/kräftor på motorhuven, eller bara lägg några räkor över natten vid luftintaget, härlig doft

Sök