...Är det bara jag eller hur har ni ställt in ratten för er som använder det. Känns som man sitter å knickar 1 hack hit å dit när man kör rakt fram för att lastbilen inte går rakt fram..lite sådär småstörande.. Har testat lite olika inställningar men inte kommit fram te nåt bra direkt..
Någon som har koll på hur det funkar när man anställer förare? Jag har anställt en och fixat bil o trailer åt honom, fixat kontrakt med ett företag, börjar han då köra själv utan vidare inblandning från mig?
De rullar på själv komm ihåg att gå in och gör en service med jämna mellan rumm annars kan de bli dyrt
Hur får man in mods i spelet, någon har några scania att släppa ut på vägarna!
..Spelade lite Long Haul å kunde bara inte låta bli att lägga märke till att dom bara har vänt däcken på lastbilen... så hälften har rätt rotationsriktning å hälften inte
Vilket släpptes senast.. enligt google är det long haul men.. Ja tycker båda saknar för mycke för att va skoj..mycke roligare att sitta å leka me kranar i Rigs of Rods isåfall grafiken är ju likvärdig
nån som har en crack till long haul ? som kan skicka till min msn lr nått vill prova spelet nu min msn är Anderssonboy@hotmail.com vore väldigt tacksam om nån kunde skicka den..
nån som kan adda min msn o skicka craken till haulin då istället har instalerat det nu men värkar som att jag behöver crack så nån vänlig själ för gärn skicka de min msn är Andersonboy@hotmail.com
Vilket släpptes senast.. enligt google är det long haul men.. Ja tycker båda saknar för mycke för att va skoj..mycke roligare att sitta å leka me kranar i Rigs of Rods isåfall grafiken är ju likvärdig
Tror att American Long Haul släpptes efter Haulin' då Long Haul har mkt bättre grafik (iof testat på olika datorer men det skillde rätt mkt)
någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$:rolleyes:
någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$
Jag har 198 000 000 på kontot... Kommer länk om fusket=)