michelin har ju haft de offentliga i typ 2 år men dom ska tydligen vara jättebra. Kommer säkert kosta skitmycket med tanke på hur mycket utvecklingsarbete som gått ner på dom.
hahaha! dom kan va hur jävla bra som helst.. men det är nog något av det fulaste jag sett! skulle aldrig förstöra "looken" på bilen me sånt skräp! men å andra sidan, inga uppskrapade fälgar och heller inte någon risk för punktering
de är nog lätta däck och kan säkert ¨bli bra väghållning med sånn men då får man nog köpa "hjulsidor" till dom så de blir snyggt...ser ju lite skumt ut med 13 tums fälgar och 90 profilsdäck...
hehe de var ju riktigt läckra.. inte Om de hade satt dit gummi på sidorna också då hade det varit en annan femma.
Haha det såg ju bara för skumt ut
Men du tror inte de kommer ha det då? När däcken kommer i produktion menar jag, tycker mer det såg ut som att de bara ville visa hur teknologin fungerar på bil i dessa bilder. Förresten kan det väl inte vara bra med helt öppna sidor så, tänk allt skräp som virvlar in och biter sig fast i gummit. Blir nog hyffsad obalans efter ett tag
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
hehe de var ju riktigt läckra.. inte Om de hade satt dit gummi på sidorna också då hade det varit en annan femma.
Men du tror inte de kommer ha det då? När däcken kommer i produktion menar jag, tycker mer det såg ut som att de bara ville visa hur teknologin fungerar på bil i dessa bilder. Förresten kan det väl inte vara bra med helt öppna sidor så, tänk allt skräp som virvlar in och biter sig fast i gummit. Blir nog hyffsad obalans efter ett tag
tror jag också...och så kanske de kommer med en mindre profil...så att det ser lite bättre ut...
Precis. Kul på vintern...
Annars verkar det ju vara en smart idé. Däcken har ju sett ut på samma sätt ganska länge nu, även om utvecklingen gått framåt.