solstice/moparboy440/portal: tackar för åsikterna dom ska vägas in.. e ganska svårt o bestämma haha tycke rom båda hållen.. det som lutar åt att jag skulle välja det andra alternativet är att det är smidigare med fästen+att linjerna följer bättre, mer strömlinjeformat..
ska fixa bilder från sidan som beskriver vad jag menar..
1, självklart:D har följt ditt bygge ett tag nu, kanske é dax o säga att det ser helt j*vla otroligt bra ut!!! ska bli riktigt roligt att fortsätta följa projektet, eller livsstilen som du helt klart har:P
idag har jag gjort fästen till dämparna.. sen har jag gjort sista putsen på alla länkarmsfästen och punktat dit dem på en sida för o se hur de kommer bli..
idag har jag hittat lite däck som jag kunde leka med:) sen har jag hjort nya fästen o bytt dämpare fram.. byggt fästen till dämpare till släpet.. och börjat på "fotpinnar"..
portal/waho: tack så mycket följ gärna.. ska fortsätta updatera så fort jag gjort något..
sirmiro: tackar.. haha det tog ett tag innan frågan dök upp.. grattis du blev först:D jag vet faktist inte hoppas dom säger "jääävla va snygga kanter du har överallt" fast den risken e väl inte så stor. hehe.. tycker dom inte om dom får jag lösa det på nått sätt med liste eller nått annat undre besiktningen.. som sista utväg får jag väl runda till dem(snyft)...
fy fasiken! Grymt projekt du gör Riktigt imponerad, speciellt över alla snygga bockningar på rören. Ser fram emot uppdateringar och kommer att föllja projektet