Frakt kostar MAX 479:- över hela sverige oavsett vikt, storlek och vart dom ska.. å detta gäller fälg med däck på pall.. så det kostar inte många kronorna att skicka dom plåtisarna ska du se .. bussgods då
Enkel resa vilket blir i princip 1k. Men David vart ligger miros? Jag hittar inte något på deras sida. Bara vart kontoret ligger. Man borde ju veta eftersom att jag bor i Lanna och det inte är speciellt stort
Finns det möjligtvis någon som kan eller vet någon som kan bredda plåtfälgar.. i Hallands trakten typ "västkusten"?? hade värkligen vart bra om någon kunnde hjälpa mig med detta
Finns det möjligtvis någon som kan eller vet någon som kan bredda plåtfälgar.. i Hallands trakten typ "västkusten"?? hade värkligen vart bra om någon kunnde hjälpa mig med detta
Jaaa har kan vi nog ha något som skulle kuna funka åker ibland till GBG så då kan man ju släppa av dem där Tack SÅ Mycke!!!
Lind4hl skrev:
jag gör väldigt mycket själv... men när det gäller så viktiga saker som hjulupphägning/bromsar/fälgar skulle jag aldrig röra det utan att veta till100% vad jag håller på med.
har du en indikatorklocka? kan du svetsa riktigt bra? har du en bakaxel eller annat läpligt att fästa fälgen i när du svetsar/mäter upp fälgen?
Nech de vågar jag igäntligen inte men jag tänkte att man kunde testat oo ba se hur de blev
kan man ta "breddnings material" från typ en tunna? (oljefat)
Jag breddade med en annan fälg helt enkelt.ska man ha bredare så kan det ju vara bra att flippa till en plåt eller använda ett rör av rätt dimension. Denna gjordes bara på prov, jag kapade för "hand" med en kapmaskin.Eftersom resultatet verkade bli bra så tänkte jag sätta upp en fälg i svarven och se hur det blir.