tänkte med detta.. vi säger att jag ska beställa här nu.. fast hur får jag Garage dekalerna då? läggs dom in av sig själv när man skriver in rabattkoden ? eller ? mvh
tänkte med detta.. vi säger att jag ska beställa här nu.. fast hur får jag Garage dekalerna då? läggs dom in av sig själv när man skriver in rabattkoden ? eller ? mvh
Yes, de följer med i paketet direkt från dekaltrim.nu i den färg du valt.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Yes, de följer med i paketet direkt från dekaltrim.nu i den färg du valt.
Dock ser jag inte nyttan med att skriva ut det på första sidan där de inte krävs någon inloggning för att se den... :-) då behöver man inte ens regga sej på denna sida för att få rabatten :-) men men.. bara en tanke... hehe....
Dock ser jag inte nyttan med att skriva ut det på första sidan där de inte krävs någon inloggning för att se den... :-) då behöver man inte ens regga sej på denna sida för att få rabatten :-) men men.. bara en tanke... hehe....
Vi litar på medlemmarnas moral ;)
Näe, men vitsen är inte tvinga någon att registrera för att ta del av erbjudandet. Tanken är bara att göra en schysst grej för de som besöker garaget, och att få ut Garaget.org-dekalerna mer =)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."