3971
Sök

V70 2.4T -03 tips på styling

40 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Tjena!

Köpte mig en V70 2.4T -03 nu i måndags och så klart så går man i tankarna i att styla upp den lite, men vet inte riktigt vad man ska börja med o.s.v

Lite mer info om bilen

Cosmicblå metallic
Har tonade rutor bak har även en vinge vid bakrutan.

SÅ jag hoppas med eran hjälp kunna spinna vidare nu. måste ändå säga det att slänga på feta fälgar mm kommer jag nog inte att göra så för det är ändå en familjebil. men alla tips är mer än välkommna.

29 Inlägg
23 mars 2008
Har en likadan får du någe bra tipps på styling hör av dig..
jag har med tonat rutorna ska nog fixa ljudet, montera in bas lådan å stegen.
du måste byta ut avgassystemet eller ta bort sista dämparen.. det har jag gjort funkar så där men sattae ditt en lite ljuddämpare i stället mycket bättre dååååån.

Bättre ett pack i bilen, En ett jack i bilen.. :cool:

ElectroRaggare
885 Inlägg
24 mars 2008
varför vill man ha störande dån i en familjebil...? *smaksak kanske, men ska det dåna så ska det va i en bil man puttrar runt med lite på stan nångång ibland, inte kör med dagligen. (been there, done that..) hmm

Tona rutorna, klarglasblinker runt om (om du nu inte redan är det?), Ett par snygga fälgar (behöver inte vara bamsefälgar, bara det inte är original..), en liiten sänkningssats, kanske något diskret kjolpaket om du nu vill lägga lite pengar på bilen. Sen till att alla lister och dylikt är lackade i bilen färg.

Det finns mycket att göra, frågan är bara hur mycket du vill lägga och sen är det bara fantasin som sätter gränser för hur groteskt du vill styla din bil big_smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Sök